Hakutulokset

  1. O

    FarmVille

    ja mulla ei toimi vieläkää |O |O |O
  2. O

    löytäiskö kukaan

    laulettuna yotubesta minun ystäväni on kuin villasukka laulua?
  3. O

    G: Montako sisarusta itsellänne on?

    2 isosiskoa(1 kuollu ennen ku mä syntyny eli 3)ja pikkuveli :heart: =) :D
  4. O

    Muita jotka eivät ole koskaan käyneet reilu 2v:n kanssa uimahallissa..`?

    juu ei o käyty poika 2v4kk ja ei o käyny kertaakaa ja toinen poika 4v10kk käyny 2krt...mulla ei korttia ja jos linkalla menis ni joutus viel kävelee n.5km eikä tulis mitää!
  5. O

    Lelukuvasto

    meille tuli kans amon aarrekirja ja ei noita kiinnosta yhtää...tylsiä leluja vissii :laugh: sit ku tulee se suuri lelukuvasto vai mikä se o ni pitänee jemmata ettei kuulu aamusta iltaan mä haluun ton,ton,ton...... :kieh:
  6. O

    PARAS 2 vee lahja

    http://www.villenkello.fi/shop/kauppa8/categories.php?id=11 tuollakin kaiken näköstä menopeliä :)
  7. O

    PARAS 2 vee lahja

    plaston mopo ihan ehdoton ja radio-ohjattava ensi formula :D
  8. O

    Kävelyn oppiminen

    meillä esikoispoika oppi käveleen tukea vasten 10kk ikäsenä ja ilman tukea 1v6kk enkä nähny edes niit ensimmäisiä askeleita,mut isänsä näki :( |O :saint:
  9. O

    Luin niin ihanan kirjan, itkin hirveästi..

    Ervast Johanna: Jäähyväiset Einolle 3-vuotias Eino saa keskellä yötä aivoverenvuodon. Aiemmin terve pikkupoika makaa yhtäkkiä sairaalassa puhe- ja liikuntakyvyttömänä. Välillä vanhemmat elävät parantumisen toivossa, välillä hirvittävässä tuskassa. Kuinka äiti ja isä kestävät, kun perusterve...
  10. O

    Luin niin ihanan kirjan, itkin hirveästi..

    tää o tosi tarina muistaakseni 3v pojasta joka sairastuu hitto olikohan se nyt aivokalvontulehduksee ja myöhemmin sit kuolee....äitinsä siis kirjottanu tän kirjan =( täältä mä vinkin tähä kirjaan sain joskus!
  11. O

    Luin niin ihanan kirjan, itkin hirveästi..

    lukekaas johanna ervast.in kirjoittama jäähyväiset einolle :'( mä menin viel ostaa sen ittelleni ja en tasan pysty toiste lukee!
  12. O

    G: Farmville tasonne?

    37 :whistle: juuh en oo koukussa ollenkaa,mut tosin pelannu jo piiiiiiitkän aikaa :laugh:
  13. O

    Joku koputti viime yönä makkarin ikkunaan?

    juu nii meilläki taannoin ja ihan pienempi poikaki heräs....meillä asialla anoppi ku piti miehen isäänsä lähtee ryyppyreissulta hakemaan klo 3 yöllä ja mä kun herään yöllä ni en saa enää unta |O jos naapurin kissa hyppäs ikkunal?hiiri?
  14. O

    käytetäänkö teillä astianpesukonetta päivittäin? Ja montako lasta teillä on?

    2-3krt vkossa ja lapsia 2 ja 2 aikusta!
  15. O

    Sodastream

    montako painallusta painatte et saatte edes jokseenki kaupan limpparia vastaavaa?ja paljon sitä tiivistettä??
  16. O

    minkälaisesta pää tällistä pieni lapsesi on selvinnyt?

    putos sohvan selkänojalta kivilattialle ja suoraan päälleen..ikää sillon n.1v :'(
  17. O

    ideapark

    kiitti vinkistä,mut mahiksii ei oo ku just lauantai et mentävä on oli ruuhkaa tai ei :xmas:
  18. O

    ideapark

    juu aikaa on varattuna yks kokonainen lauantai pvä et eiköhän keretä :laugh:
  19. O

    ideapark

    ja tää liitty mun kysymykseen...miten?? :saint:

Yhteistyössä