Hakutulokset

  1. O

    ideapark

    kertokaas mitkä kaupat idea parkis ihan pakko käydä?siis että niinku mitkä o pakko käydä...tietty jasper junior ja se joku lelukauppa,mut muita??täältä pienestä kaupungista ku sinne lähös jouluostoksille ni vähän vinkkiä kaipais :D
  2. O

    joululahjoista

    juuh osaa toki,mut arvaa lateleeko aivan kaikki mitkä liittyy salamaan tai ylipäänsä autoihin?? :laugh: haluu kaikki legot...se tahtoo koko kuvaston siis ja pikkuveli perässä :snotty: ja meil o pikkuautoja sellaset n.300kpl et ei kiitos enempää,junarataaki ihan tarpeeks ja duploja,pelejä...
  3. O

    Olenko huono äiti, jos en anna lastani..

    mun 2v3kk ikänen o parhaillaan 30min hoidos et joo et oo... :D nyt oon kyl vakaasti päättäny et ennen joulua saa herra mennä ihan yökylään mummulle :whistle: rupee seinät kaatuu pääl jne :ashamed:
  4. O

    joululahjoista

    kertokaas nyt et mitä teidän lapset tulee saamaan pukilta ja eritoten 2,5v ja 5v pojat :xmas: tällä äitillä lyö pää aivan tyhjää :ashamed: :saint:
  5. O

    Oiskos hometaloasukkaita? Mistä epäilykset homeesta on syttyneet?

    mä asuin homeises kerrostalos joskus ja jatkuvasti kipeenä...muuttanu pois 7v sit enkä o ollu ku 2krt flunssas sen jälkee!tosin sitä ei oo tutkittu onko kyseises talos hometta,mut niin mä sen päättelin koska tosiaa en o ny 7v ollu kipeenä ja sillon oli koko ajan...

Yhteistyössä