Sodastream

  • Viestiketjun aloittaja sani
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
montako painallusta painatte et saatte edes jokseenki kaupan limpparia vastaavaa?ja paljon sitä tiivistettä??
Mä painan niin kauan että siitä koneesta kuuluu se sellanen pörähdys:D Tykkään ku on paljo kuplia. Ja sitä tiivistettä mä laitan vähän vajaan korkillisen, siellä korkin sisäpuolella on sellanen viiva ni siihen asti.

Joku sellanen marjalimsasekotus oli niin äkästä tavaraa että sitä laitoin vaan puol korkillista. Oliko se joku Red Berries juttu tai jotai..
 
meillä näin
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
montako painallusta painatte et saatte edes jokseenki kaupan limpparia vastaavaa?ja paljon sitä tiivistettä??
Musta sitä tiivistettä pitää olla enemmän kuin korkillinen. Ja sen veden pitää olla kylmää (=jääkaapissa hapottomana ollutta). Painetaan n. 3 krt, niin kauan kunnes "pörähtää".

Muuten tykkään kyllä laitteesta tosi paljon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
montako painallusta painatte et saatte edes jokseenki kaupan limpparia vastaavaa?ja paljon sitä tiivistettä??
Mä painan niin kauan että siitä koneesta kuuluu se sellanen pörähdys:D Tykkään ku on paljo kuplia. Ja sitä tiivistettä mä laitan vähän vajaan korkillisen, siellä korkin sisäpuolella on sellanen viiva ni siihen asti.

Joku sellanen marjalimsasekotus oli niin äkästä tavaraa että sitä laitoin vaan puol korkillista. Oliko se joku Red Berries juttu tai jotai..
samoin!!
 
vieras
"vissy" on hyvää, niistä limsa esansseista en oikein tykkää. Limsaa tehdään esim. appelsiini mehutiivisteeseen, ihan kun jaffaa. Sit oli joku metsämansikka light tiiviste, tulee semosta muumilimpparin olosta. Liiterissä esim on yks appelsiinimehutiiviste tosi hyvää tohon tarkotukseen, maksaa muistaakseen alle euron. Ja me ei siis laiteta sitä sinne pulloon vaan ohjeen mukaan lasiin 1 osa tiivistettä, loput ( 9 osaa )"vissyä"
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
paljonko ne tiivistepullot maksaa? Saako niitä jatkuvasti kaupasta vai mitäs sitten tehdään, kun tää "muoti" on ohi, kone kaapissa mutta tiivistettä ei enää myydä?
Ensimmäiset Sodastreamit on olleet myynnissä jo 80-luvulla ja ainakin Cittarista on saanut koko ajan esim. cola ja appelsiiniuutetta. Nyt kun on tullut uudelleen "muotiin", niin on valikoima laajentunut.
 
m
Meillä seittemänkympin vehjes ja pelittää loistavasti. Vissyä vaan tehhään ja on hyvää. Siksi ostettiin että loppui se ärrrrsyttävä pullorumba kauppaan ja takaisin... :)
 

Yhteistyössä