Hakutulokset

  1. mami-ehdokas

    g:/facebookista

    :wave:
  2. mami-ehdokas

    Sinne meni

    Ihan kiva systeemi. Kuppi keitetään ja käytetään (jäähdytetään toki ;) ) ja pestään ja käytetään. Helppo ja mukava käyttää ja saa unohtaa siteet sun muut härpäkkeet.
  3. mami-ehdokas

    +++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

    Olen kotiutunut mökkireissulta. Kivaa oli, saunottiin koko ilta ja heitettiin talviturkki. Eipä tässä ihmeempiä, työt alkaa huomenna ja nyt jo jännää. :whistle:
  4. mami-ehdokas

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Olen kotiutunut mökkireissulta. Kivaa oli, saunottiin koko ilta ja heitettiin talviturkki. Eipä tässä ihmeempiä, työt alkaa huomenna ja nyt jo jännää. Tervetuloa kauris! =)
  5. mami-ehdokas

    Tein rikosilmoituksen lyöjästä.

    Kuka löi ja miksi? Missä aiempi ketju? :hug: aplle
  6. mami-ehdokas

    Onko kukaan muu sitä mieltä, että nykyisessä yhteiskunnassa tyttölasta arvostetaan poikaa enemmän?

    En ole kyllä samaa mieltä. Etenkin maalla poikia arvostetaan ehkä enemmän kuin tyttöjä.
  7. mami-ehdokas

    Sekasaunaan ajeltuna

    Mikä vika kimppasaunoissa muka on? Ite olin just eilen sellaisessa ja kivaa oli! B)
  8. mami-ehdokas

    Ristiäiset pidetty

    Onnea! :flower:
  9. mami-ehdokas

    laittakaa kuvia teijän ukoista

    Hulppee koti teillä! ;)
  10. mami-ehdokas

    laittakaa kuvia teijän ukoista

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=PanicA&image_id=48794481
  11. mami-ehdokas

    Mitäs suunnitelmia teillä illaksi?

    Grillaamaan kaverin mökille! B)
  12. mami-ehdokas

    Ei voi olla totta!!! Ô¿Ô

    Joo, suoraan sanoen olin kyllä aikas pettynyt sen käytökseen, mutta eipäs ole eka kerta tuokaan. :/ |O Noh, huumorilla etiäppäin. :D
  13. mami-ehdokas

    Ei voi olla totta!!! Ô¿Ô

    Mulle käy usein just noin kun jotain teen. Kerran mies oli yksin syönyt koko lasagnen illan aikana. :laugh:
  14. mami-ehdokas

    Laittakaas kuva nimimerkistänne =)

    http://www.guttatus.com/images/mami_helge.jpg
  15. mami-ehdokas

    +++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

    Täällä ollaan parannuttu ja kaikki on muutenkin vallan mainiosti, sillä kesätyöt alkaa maanantaina ja tentit on ohi. =) Aivan ihana tunne kun kesä nyt alkaa. Vielä kun menkatkin laantuisivat niin pääsisi pupuileen. ;) Plussatuulten puhuri nyt sitten vaan kaikille tähän kiertoon!! Kyllä...
  16. mami-ehdokas

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Onnea Louvre oikein kovasti! :heart: Itellä viimonen tentti takana ja nyt alkaa maanantaina kesätyöt. Ihanaa! Kohta kun menkat loppuis niin pääsis vielä pupuilemaankin. ;) Ois se vaan mukavaa! :D
  17. mami-ehdokas

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Siniviuhkalle :hug:
  18. mami-ehdokas

    Galleriapinoa! =)

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=PanicA
  19. mami-ehdokas

    kuinka moni on joskus halunnut kuolla?

    Voi miten surullinen ketju, ja silti on ilmoittauduttava mukaan. :wave: Kaksisuuntaista sairastan. Kaikille masentuneille ison iso :hug:

Yhteistyössä