Ristiäiset pidetty

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
huh hu
Alkuperäinen kirjoittaja Sisulla:
Voi, onnea mukavasta nimestä. Meilläkin oli tässä äsköttäin ristiäiset.

Syfiliria Imbesillica Analia tuli meidän tyttärestä

Onpa vaikea lausuttava etunimi,ettekö helpompaa järkevämpää keksineet.Kiva lapsen oppia sanomaan aikanaan etunimensä tök tök.Eikä muittenkaan lapset helpolla opi eikä muuten oma lapsesi helposti opi kirjoittamaankaan nimensä.Vanhemmilla viiraa nimeä valitessa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nimestä tulee (anteeksi vaan!) mieleen kameramerkki.
No se on sun mielipide, mä en ymmärrä miten muka.

Muillekin tiedoksi että turha tulla huutelee kateudesta jos ette omalle muksulle oo antanee nättiä nimejä.
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nimestä tulee (anteeksi vaan!) mieleen kameramerkki.
No se on sun mielipide, mä en ymmärrä miten muka.

Muillekin tiedoksi että turha tulla huutelee kateudesta jos ette omalle muksulle oo antanee nättiä nimejä.

Kyllä vaan on annettu nättejä nimiä,ja täällä saa lukea näteistä nimistä.Mutta myös hirveistä nimistä.Tuo teijän keksimä nimi ei edes soinnu keskenään
 
juuri näin jonica poika janica tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
hmm.. eka nimestä tulee mieleen poika ja muista tyttö :/ järkee??

Minäkin luin kaksi kertaa tyttö vai poika kyseessä,eunimi pojalta kuulostaa.Jos mulle joku sanoo lapsen nimi on jonica heti olettaisin että poika.Janica taas on tyttö.Eipä vanhemmat mieti nimeä valitessa
 
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja huh hu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisulla:
Voi, onnea mukavasta nimestä. Meilläkin oli tässä äsköttäin ristiäiset.

Syfiliria Imbesillica Analia tuli meidän tyttärestä

Onpa vaikea lausuttava etunimi,ettekö helpompaa järkevämpää keksineet.Kiva lapsen oppia sanomaan aikanaan etunimensä tök tök.Eikä muittenkaan lapset helpolla opi eikä muuten oma lapsesi helposti opi kirjoittamaankaan nimensä.Vanhemmilla viiraa nimeä valitessa
No hei haloo, eikös toi nyt ole selkee provo nimi ja vitsiksi tarkoitettu :LOL:
 

Yhteistyössä