Hakutulokset

  1. V

    Huomenna hormoonikierukka..

    Kierukan paikalle laitto ei sattunut mutta se ku lääkäri etti oikeaa paikkaa, ei mennannut löytää kohdunsuuta. Minulla on kuulemma erikoinen alapää. Epäili että se takia kumpikaan synnytyksistä ei ole ns. normaali. Eka synnytys pääty kiireelliseen sektioon ja toinen tuli äkkiä.
  2. V

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Mä aloitin kans täl viikol, mikä ei kyl välttämät ollu kovin järkevää ku lauantaina on syntymäpäivät. Ekuitenkaa pysty olemaan syömättä ja alkoholia tarjolla.
  3. V

    Huomenna hormoonikierukka..

    Eli huomenna menen laittamaan hormoonikierukan. Pelottaa ihan hirveesti. Olen lukenu kauheasti netistä ihmisten kokemuksia ja ne ei ole ollu mitenkää positiivista luettavaa. Mut jotenki ajattelen ettei se voi sattua enempää ku synnytys ilman kipulääkkeitä ja minkäälaisia puudutuksia. Vaikka...
  4. V

    Kierukat..???

    Eli suunnittelen kierukan laittamista. Haluaisin tietää kokemuksia kumpi kannattaa kupari vai hormoonikierukka? Hyviä ja huonoja kokemuksia. :)
  5. V

    Mikä sänky pinnasängyn jälkeen?

    Me ostettiin ikeasta sellanen jatkettava rauta sänky. Siinä on sellanen säleikköpohja.
  6. V

    Voiko lapsi olla hoidossa vaikka on itse työttömänä kotona vaan?

    Tässä kunnassa missä me asutaan voi lapsi olla vain osapäiväsessä hoidossa, jos vanhempi on kotona. Maksimissaan 5 tuntia päivässä ja vissiin max. 10 päivää kuukaudessa.
  7. V

    Rv 28 aluillaan ja sikiön liikkeet

    Mulla on iha samanlainen tilanne. Raskausviikkoja kans 28. Välillä tulee iltasin sellanen olo et onko kaikki hyvin ku en oo varma et onko liikkeitä tuntunu tänää ollenkaan.
  8. V

    mistä rahaa ???

    Eli minun loppuu työsopimus tämän kuun viiminen päivä ja äitiyslomani alkaa vasta joulukuun alkupuolella. Niin onko jollain tietoa mistä voin saada marraskuusta rahaa? Voinko esim. hakea sairaslomaa ja sitten korvauksia kelalta? En voi enää mennä töihin..
  9. V

    "Työtön" kotiäiti?

    Voiko jäädä äitiysloman jälkeen työttömäksi työnhakijaksi? Eli jos olen kotona ja saan kodinhoidon tukea voinko siis samalla saada työttömyyskorvausta? Olen ymmärtänyt ettei niin voisi tehdä..
  10. V

    G Ootko nyt töissä vai kotona?

    kotona
  11. V

    Huvittavaa,kun 10kk poika "keksi" pippelinsä olemassaolon

    meillä sama juttu!! :D
  12. V

    Ihana isäni!

    mun isä on kans aivan mahtava! auttaa ihan missä asiassa vaan..oon aina ollu iskän oma prinsessa :)
  13. V

    korvien putkitus..

    kiitos vastauksesta.. taidan kaatua tuohon pulssin suuntaan..kun ei yhtään tiedä milloin mahtaa päästä terveyskskukseen. vastauksia otetaan lisää vastaan ...
  14. V

    korvien putkitus..

    Tänään taas käytiin lääkärissä korva tulehduksen takia. Lääkäri kirjoitti lähetteen korvien putkitukseen.. eli kyselen mitä mahtasi maksaa pulssissa? Meillä on vakuutus mikä sen korvaisi.. entä onko se terveyskeskuksessa vaan se normaali maksu?
  15. V

    osaisiko joku auttaa..

    eli mistä saisi turusta tai jostai lähistöltä kohtuuhintaiset kuomurattaat ja turvakaukalon?
  16. V

    Joko olette viritelleet jouluvalot pihalle tai parvekkeelle?

    meil on ollu koko vuoden paikallaa..ei tosin kyl oo ollu päällä :laugh:
  17. V

    BB-kysymyksiä?

    koko kauden ajan..
  18. V

    alkuraskauden veriseulat

    mun piti ainakin soittaa sinne sairaalaan mis otettiin.
  19. V

    Milloin..?

    Milloin teillä on aloitettu tavallisen maidon juonti korvike maidon sijasta?

Yhteistyössä