Hakutulokset

  1. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Anteeksi nyt macy gray, mutta eikö jokunen kuukausi ole juuri pari kuukautta...ja onko sillä nyt mitään merkitystä että miten ilmaisee sen kaksi kuukautta? että en nyt oikein ymmärrä mikä pointti siinä viestissä oli.. Minäkään en halua mitenkään haastaa riitaa, mutta ihmettelen myöskin että...
  2. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Outoa, muakin sattui yhdessä vaiheessa yhdyntä ja tuli vertakin, mutta se ilmeisesti johtui mun kuivuudesta vaan ja pillereistä..mutta se meni kyllä ohitse sitte.. Mulla oli ihan oudot menkat, ei yhtään minkäänlaisia kipuja ja kestivätki vaan neljä päivää.. :O Tsemppiä! :hug:
  3. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Bloody Olethan toki nuori, mutta et kyllä minusta mitenkään liian nuori äidiksi! :hug: Ja te olette sentään yrittäny jo noin kauan lasta ja me ollaan vasta reilu puol vuotta yritetty... Tsemppiä hirmusti! :heart:
  4. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    BloodyEnd Älä luovu toivosta! Tänne saa kirjoitella ja purkaa tunteitaan, sitähän varten me täällä olemme että kuunnellaan toisia ja kerrotaan omista tuntemuksistamme! :hug: Mulla oli pari päivää sitten sellanen tunne, että nyt saa riittää...en enää edes yritä mitään lasta kun se ei ole...
  5. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    No tulihan ne menkat sieltä ku tarpeeks kauan varttu... :'( En enää ees osaa surra, ku on niin monta kertaa joutunu pettymään! :( Ajattelen vaan koko ajan, että ei oo tärpänny... Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :heart:
  6. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Voimia myös sulle BloodyEnd! :hug: toi on niin tuttua...Meillä yleinen kommentti on mee sä vaan nukkuu mä tuun koht..ja sit ku se tulee nukkuu ni joko telkkarist tulee joku tähtiportti mikä täytyy kattoo tai sit mä nukun jo... :headwall: Nyt tosin ymmärrän ettei mies oo jaksanu pupuilla ku...
  7. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Enpäs nyt taas tiiä miten päin olis... :headwall: tänää on ollu ihmeellistä veristä vuotoa, mut ei minkäälaisia kipuja...taidan heittää hanskat tiskiin ja antaa olla...PLAAH, turhauttavaa tää yrittäminen... :'(
  8. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Kiitos kiitos! :heart: Plussatuulia myös sulle!! :hug:
  9. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Menkkoja ei näy eikä kuulu...toisaalta mulla meni keirto tossa vähä aikaa sitte sekasin, et johtusko siit ettei nyt kuulu eikä näy.. :headwall: taidan huomenna tehä testin, on tää varttuminen kyl NIIN rasittavaa!
  10. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Amp2 Toivotaan ettei ne tuu! :hug:
  11. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    tässä on vierähtäny tovi ku viimeks oon vieraillu.. Tänää aamulla oli kyllä niin järkyttävän paha olo, että huh huh! Tunnustan kyllä että mul on aamusin aika usein huono olo, siis yleensäkin...mut tää aamu kyl oli ihan karsee.. aattelin et oksennan just, eilen ois menkkojenki pitän alkaa..ei oo...
  12. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    NaNix Meillä kans tuo "tulee jos on tullakseen.." tai tulee sit ku on sen aika"... PLÄÄH! sit yks kommentti on myös, ei yrittämäl yritetä..voi sanonko mitä! :headwall: kerran sanoin että kulta rakas: ei se kädestä kiinni pitämisellä tapahu :D (paitsi ehkä kaikille mun tuntemille ihmisille)...
  13. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    BloodyEnd + Adalmis Oon tässä kyl jo miettiny, että meinaanko edes kutsua sitä "kaveriani" edes häihini... Ja mä oon kanssa miettiny, et miks just teinit ym. (joihin kuuluu myös "kaverini" joka on ollut nykyisen miehensä kanssa alle puol vuotta!) tulee niin helposti raskaaks ja me jotka...
  14. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Amp2, en kyllä minäkää. :D Hää nimittää itseään mun ystäväksi..mut oon kyl vähä eri mieltä...
  15. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Amp2 Sillä mun kaverilla se ilmeisesti toimi sormia napsauttamalla, tai kädestä pitämisellä.. :headwall: Juu, jokaiset kuukautiset kyllä masentavat niin, että tekis mieli vaan kiljua ja huutaa tms.. Mä tässä oon pohtinu myös, että kuinka kauan se mun kaverin suhde kestää..sanovat molemmat...
  16. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Kiitos. =) Luulisin, että myös mun kaveri tietää että asia on vaikee mulle..mut hän ajattelee tällä hetkellä vaan itteää, ku on jo puhunu yläasteel siitä lapsen saamisesta.. :headwall: Ja kaiken huippu oli kun hän sano mulle tossa joku aika sitte, et hän on sitte mun kaaso... :laugh: No...
  17. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Eniten mua otti päähän kun sain tietää, että kaveri oottaa vaavaa se sen käyttäytyminen...just sellanen että hähää mulla onki jotaa mitä sulla ei..melkein naamasta näki oikeen veemäisen virneen, mieheniki sano mulle et onpa otsaa... Mun varmaan pitäis yrittää olla onnellinen heidän puolestaan...
  18. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Täällä myös kova vauvakuume, suututtaa melkein ku joka puolella on jos jonkinlaista vauvauutista..ei sillä ettenkö olis onnellinen kaikille plussan saaneille. Mutta silti se sattuu joka kuukausi kun menkat alkaa, yhdessä vaiheessa sanoin miehelleni että en voi edes lähteä kavereille kylään...
  19. H

    Keskenmenoko? ;(

    Mietin vaan että onko edes mahollista et olisin ollu raskaana, ku mun laskujen mukaan vasta nyt olis "tärppipäivät" menossa... Nyt on muutenki muutoksia edessä, ni nyt viel tää..huoh. :'( no täytyy yrittää tää viikonloppu töitä tehä...
  20. H

    Keskenmenoko? ;(

    Olen vähän epätietoinen... Mulla oli edelliset menkat 9.3 ja kesti sen viikon, nyt eilen alko vauotamaan sellasta rusehtavaa vuotoa...tänään tullut ihan kunnolla, ihan ku olis menkat mutta vaa paljon kivuliaammat kun normaalisti, nyt on alaselkäkivut, alavatsakivut ja myös jalat kipeät. Voiko...

Yhteistyössä