Kipeästä vauvakuumeesta?

Kiitos teille molemmille.
Eli olen siis 19v ja lasta nyt yritetty se 29kk. Nuori toki olen, mutta tuntenut itseni äitiyteen valmiiksi jo vuosia. Äitini kyllä vielä sanoi, ettei ole valmis mummoksi. :p
Eilen yksi ystäväni koitti ilmeisesti piristää minua sanomalla, että toiset parit raskautuu yli kymmenenkin vuoden yrityksen jälkeen! Miten ihmeessä tuon pitäisi lohduttaa!? Ja kyseinen ystävä sanoi tämän tyylillä, että ennen kuin olet noin kauan yrittänyt, et voi valittaa. :|

Nyt alkaa taas paha olo jo vähitellen helpottamaan, kun on saanut purkaa sydäntään. Yritin muuten yksityisviesteihini kurkata, mutta tuli vain sellainen "et ole kirjautunut palveluun" ilmoitus? :O
 
Bloody Olethan toki nuori, mutta et kyllä minusta mitenkään liian nuori äidiksi! :hug: Ja te olette sentään yrittäny jo noin kauan lasta ja me ollaan vasta reilu puol vuotta yritetty...

Tsemppiä hirmusti! :heart:
 
Tänään dpo8. Seksihalut kadonneet tyystin heti oviksen jälkeen ja yhdyntä alkanut sattua. Näin ei ole koskaan ollut. Nyt tuntuu vilhontaa oikean munasarjan tienoilla, tai jossain siellä suunnalla ja menkkamaista kipua ollut jokusen päivän ajan.
Ensin luulin, että valkovuodon tulo oli loppunut oviksen jälkeen, kun jokuseksi tunniksi lakkasi. Nyt kuitenkin runsasta, todella vetistä valkovuotoa tulee.
Nyt olen myös itseäni tunnustellessa tuntenut kohdunkaulannupukkani todella selkeästi siellä emättimen perällä. En ole koskaan ko. nupukkaa tuntenut aiemmin sormin tunnustellessa, mutta nyt tuntuu selkeästi sellaisena ulkonevana ulokkeena tuolla. :O
 
Outoa, muakin sattui yhdessä vaiheessa yhdyntä ja tuli vertakin, mutta se ilmeisesti johtui mun kuivuudesta vaan ja pillereistä..mutta se meni kyllä ohitse sitte..
Mulla oli ihan oudot menkat, ei yhtään minkäänlaisia kipuja ja kestivätki vaan neljä päivää.. :O

Tsemppiä! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Olisipa tämä päivä jo ohitse. Se, ettei "hyvää äitienpäivää", kosketa minua satuttaa. Tahtoisin olla äiti.

Voimia kaikille :hug:
Sama juttu täällä. Tekee niin kipeää. :(

Ja tosiaan mulla kipu ei johtunut kuivuudesta, koska olin aivan märkä. :O

 
Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Onko limakalvot sulla yleensä kuivat, että nehän menevät sitten paljon helpommin rikki, vaikka seksin aikana olisitkin märkä.
Ei oo. Nytkin tasaisesti tulee valkkaria ja koko ajan kostea jne. Koskaan aikaisemmin ei tosiaan tällaista ongelmaa ole ollut. :O
 
Voimia :hug:
Mulla menossa kp10, tuntuu että oikeastaan sitä elää taas oottaakseen vaan tuleeko niitä menkkoja tossa parin kymmenen päivän päästä vai ei. Tää on kyllä jo aika sairasta, ettei elämässä enää muuta ole. Ja puhun nyt vaan omasta puolestani.
 
Täti taitaa tänään tai huomenna kaartaa pihaan, olo on sen mukainen. Kipuilua ei just nyt, mutta jotenkin semmoinen paine alavatsalla ja eilen oli särkyä. Eli se siitä sitten taas. Seuraavan oviksen vielä odottelen ja sen jälkeen jätän miehen kaupunkiin itkemään ja suuntaan itse landelle pariksi viikoksi rentoutumaan.
 
Löysinpä taasen tännekin. Menkat puoltoistaviikkoo myöhässä ja olo tosi outo. Testi näytti aamulla negaa kuitenkin niin enpä tiedä mitä pitäisi ajatella. Lapsettomuuspolilta ei oo kuulunu mitään. Ovat kai sitten joskus sieltä yhteydessä, ainakin lähete on sisässä.

"Mahtavuutta" lisää sekin, että taasen yks työkaveri on paksuna. Olivat pillerit jättäneet pois ja samantien *naps*. Kyllähän se epäreilulta tuntuu vaikka kuinka olisi toisen puolesta onnellinen :(.

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille! Ainakin ilma on aurinkoinen vaikka mieli olisikin välillä maassa :).
 
tämä näyttäisi ketjulta jonne miekii saattasin kuulua :)

eli oon ihekkii aika nuori, 19v, mutta lapsi niin hartaasti toiveissa...
yritystä oli aiemmin pillereiden jälkeen takana 4kk.. kuitenkin elämänmuutoksen vuoksi söin niitä 2kk välissä (tyhmää ) ja nyt lopetin taas 29.4.

koko se neljäkin kuukautta tuntui niin turhauttavalta. en edes tennyt joko on pillereiden vaikutus lakannut, saanko edes ovulaatiota pitkän kierronkaan takia (n. 45pvä )

nyt on siis ensimmäinen kierto taas pillereiden jälkeen, olisiko mahdollista, että ovulaatio olisi voinut tulla jo HETI tauon jälkeen, eli kp8?

olisi niin ihana sellane pieni toukka, varsinkin kun mies kuumeilee vähintään yhtä paljon kun mie :/ :'(
 
Tervetuloa meidän kanssa same. Oletkin samaa ikäluokkaa kun minä ja Bloody. Meillä on kanssa yritystä nyt takana jokunen kuukausi, itsekin tosiaan pillerit lopetin tossa vuoden alussa kutakuinkin.

Täytyy vaan jaksaa yrittää. Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Amp2 > Olen seurannut tätä pinoa, koska itselläni on vaikeuksia raskautua ja se välillä tuntuu todella kipeältä asialta. Kiinnitin nyt huomiota erääseen asiaan ja haluaisin kysyä miksi kirjoitit näin. Ensimmäinen lainaus on pinon ensimmäiseltä sivulta ja julkaistu 19.3.2010 klo 23:14. Jälkimmäinen viesti on tältä päivältä eli 18.5.2010 klo 21.01. Miten sinulla voi olla raskauden yritystä kestänyt nyt jokunen kuukausi, kun aikaa maaliskuusta (jolloin omien sanojesi mukaan ei yritystä ollut vielä aloitettu aloitettu) on pari kuukautta? Lasketko yrittämiseksi senkin ajan, kun ehkäisy oli vielä käytössä, mutta toivoit raskautuvasi siitä huolimatta? Raskautumisen toivominen ja raskauden yrittäminen ovat kaksi eri asiaa vaikka ne joskus alkavatkin samaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Ei ole yritystä aloitettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Tervetuloa meidän kanssa same. Oletkin samaa ikäluokkaa kun minä ja Bloody. Meillä on kanssa yritystä nyt takana jokunen kuukausi, itsekin tosiaan pillerit lopetin tossa vuoden alussa kutakuinkin.

Täytyy vaan jaksaa yrittää. Plussatuulia kaikille! :heart:
Mitään pahaa en tällä viestillä tarkoita. Haluan vaan ihan asiallisesti kysyä, koska asia minua ihmetyttää. En ole aikasiemmin kirjoittanut, koska olen halunnut rauhassa tutustua pinoon ja harkita kuulunko porukkaan. En siis tullut tänne aiheuttamaan riitaa. Haluan sen tehdä tässä kaikille selväksi ja varmasti minut toisista pinoista tuntevat jo entuudestaan tietävät etten ole riidanhaluinen.

Plussausonnea kaikille kipeästi kuumeileville!
 
Anteeksi nyt macy gray, mutta eikö jokunen kuukausi ole juuri pari kuukautta...ja onko sillä nyt mitään merkitystä että miten ilmaisee sen kaksi kuukautta? että en nyt oikein ymmärrä mikä pointti siinä viestissä oli..
Minäkään en halua mitenkään haastaa riitaa, mutta ihmettelen myöskin että mikä pointti sillä oli?
 
mukava huomata, kun täällä on saman ikäistä ja samoissa lähtökohdissa olevaa porukkaa,
huomattavasti helpompi jakaa ajatuksia täällä, kuin parhaimpien kavereidenkaan kanssa,
joilla mielessä vain pojat ja baarit :)

ja kiitos Amp2 tästä..öö.. samaistumisesta :D :heart:

Plussatuulia! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hp85:
Anteeksi nyt macy gray, mutta eikö jokunen kuukausi ole juuri pari kuukautta...ja onko sillä nyt mitään merkitystä että miten ilmaisee sen kaksi kuukautta? että en nyt oikein ymmärrä mikä pointti siinä viestissä oli..
Minäkään en halua mitenkään haastaa riitaa, mutta ihmettelen myöskin että mikä pointti sillä oli?
Kaksi kuukautta on pari kuukautta ja muutama jo useamman. Tämä on oma mielipiteeni, mutta suurin osa ihmisistä ajettelee samoin. Ymmärrän kyllä, että odottavan aika on pitkä. Silti ihmettelen harhaan johtavaa ilmaisua ja se oli viestini pointti. Kunhan ihmettelin, ei sen kummempaa.

Täällä on ollut keskustelua siitä kuinka toisten vauvautuminen satuttaa. Itse en koe olevan sen minulta pois vaan iloitsen heidän puolestaan. Vähän aikaa sitten ystäväpariskuntani sai pitkään kaipaamansa lapsen ja kyynelehdin helpotuksesta. Oli ihanaa kuulla, että he onnistuivat. Myös muista tuttujeni vauvauutisista olen iloinen. Lähipiirin vauvat ovat tavallaan myös lohduttavia tässä tilanteessa, kun raskautuminen on vaikeaa ja saattaa kestää kauankin. On ilo päästä hoivaamaan pieniä omaa nuppua odotellessa.

Mulla on siis pco hankaloittamassa ja kyllähän se on henkisesti kova paikka. Välillä olen vihainen keholleni, kun on minut näin pettänyt. Enimmäkseen onnistun kuitenkin pysyttelemään positiivisella mielellä ja odottelemaan kärsivällisesti. Yk6 ja pitkä kierto on nyt menossa, vaihtelu kp23-47 välillä. Vain yksi kierto on tosin jäänyt lyhyeksi eli yleensä venyy. "Normaali" kierto näyttäisi olevan 32-34, mutta heittelee sitten välillä paljonkin pitemmäksi. Piinaavimpia kiertoja ovat nämä pitkät ja todennäköisesti ovuloimattomat, koska mahdollisuudet raskautumiseen ovat silloin pyöreät nolla. Kemiallinen raskaus on myös tuttu juttu (Kaksi tai kolme ollut. Varmaksi en osaa sanoa, koska ekassa testasin vain negaa ja pari kertaa hyvin haaleita haamuja. Tiettyjen oireiden perusteella olen päätellyt kemialliseksi) ja sen takia en testaakaan enää aikaisilla kiertopäivillä. Piinaisin itseäni ihan turhaan.
 

Yhteistyössä