Hakutulokset

  1. P

    No niin, nyt on sitten

    Tervetuloa mustana kirjoittelemaan =)
  2. P

    Onko täällä ketään Englannissa asuvaa palstailijaa...tai ylipäätään ulkomailla asuvia?

    Anteeksi en äsken ollut mustana eli mua kiinnostaisi Cars lelut sekä Gap vaatteet ainakin! Muhun voi ottaa yhteyttä esim: yksityisviestillä tai tähän ketjuun =)
  3. P

    Lelujen tilausta tässä jouluksi mietin ja tahtoisin osoitteita mistä kannattaa tilata!

    minäkin olen odottanut tuota uutta Hobby Hall kuvastoa... Tulis jo vai näkyisköhän nuo jo netissä... Kiireesti menossa hobbarin sivuille =)
  4. P

    Merlion!

    :attn:
  5. P

    Merlion!

    :attn:
  6. P

    Merlion!

    yv:tä lähti sulle päin :heart:
  7. P

    Puuha Pete leluista!!

    Kiitos teille ihanille vastaajille! Pitääpä lähtee joku päivä kauppaan noita metsästämään =) Pari sain onneksi ostettua käytettynä :flower:
  8. P

    Puuha Pete leluista!!

    Tietääkö kukaan montako erillaista noita Puuha Peten koneita on? Meillä pojille tuli hirvee Puuha Pete villitys ja ajattelin pari heille ostaa noita joululahjaksi. Ja tottakai myös cars autoja toivovat joita en ole löytänyt mistään, joitakin meillä jo on...
  9. P

    Siis noi lelulehdethän tosi hyödyllisiä! :)

    Voi minäkin odotan tuota suuri lelukirjaa.. Viimme vuonna oli ainakin lasten mielestä paras...
  10. P

    Siis noi lelulehdethän tosi hyödyllisiä! :)

    Toi Amon aarrekirja tullut myös meille sekä leikin ihmemaan! lisää odotellaan =)
  11. P

    Onko täällä ulkomailla asuvia äitejä?

    Sulle ois yv:tä
  12. P

    Alvar Aalto

    Itse en ole perehtynyt Alvar Aaltoon :ashamed: Paitsi noihin maljakoihin =)
  13. P

    Onko täällä ulkomailla asuvia äitejä?

    Nostan vielä =)
  14. P

    Onko täällä ulkomailla asuvia äitejä?

    Merlion: Sait taas yksäriä :wave:
  15. P

    Onko täällä ulkomailla asuvia äitejä?

    merlion: laitoin yv:tä =)

Yhteistyössä