Siis noi lelulehdethän tosi hyödyllisiä! :)

Ne on meidän perheen suosikkilukemisia :). Kolme on jo tullut postiluukusta. Tuppisuu pikkumies sanoo au-toh! ja hau hau niitä lukiessaan, ja materialisti isosisko toivoo sitä, tätä ja tuotakin vielä. Ja me miehen kanssa ihmetellään miten hienoja leluja nykylapsilla onkaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Ootas vielä vähän, niin se oppii sanat tahtoo ja osta ja anna.
Meillä osataan nuo sanat jo, mutta kas kummaa, koskaan ei ole tullut ongelmia tai itkuja, kun ollaan pienestä saakka opetettu että kaikkea ei voi eikä tarvitse saada ja ostaa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Ne on meidän perheen suosikkilukemisia :). Kolme on jo tullut postiluukusta. Tuppisuu pikkumies sanoo au-toh! ja hau hau niitä lukiessaan, ja materialisti isosisko toivoo sitä, tätä ja tuotakin vielä. Ja me miehen kanssa ihmetellään miten hienoja leluja nykylapsilla onkaan =)
Se oli lapsena ihan raamattu, mä selilin sitä kesälläkin ja haaveilin varmaan joka ikisestä lelusta =) On ne kyllä paljon muuttunu reilussa 10 vuodessa!
 
vinkki
Kun antaa parin vuoden takaisen lelulehden, niin silloin voi ostella toiveita poistoista halvalla.

Noita lelulehtiä on viimevuosina ollut kolme erilaista, kaksi niistä on jo kolahtanut postiluukusta.
 
Tilli
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Tuleeko vielä se pienempi ja paksumpi lehti (ainakin 90-luvulla tuli)? Vai onko tämä sen nykyaikainen versio?
Siis tämä mikä meillä on, on nimeltään Amon aarrekirja 2007.
Oliko se toinen Suuri lelukirja...?
 
no joo
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Ootas vielä vähän, niin se oppii sanat tahtoo ja osta ja anna.
Onneks mä osaan vastata, et kaikkee ei saa vaikka haluaa.. ;)
No niinpä.
En tajua miks jotkut valittaa noista lehdistä kun sitten pitää ostaa sitä ja tätä.
Kyllä meilläkin neiti 4v hokee joka päivä kaupassa ja lehtiä lukiessa et haluun sit ton ja ton ja ton, mutta kun on sanottu että toivoa voi mutta kaikkea ei saa niin ymmärtää kyllä ja hyväksyy sen.
 
Tilli
Meillä tapellaan kaks vuotiaan kanssa, kumpi sa lukea se vai äiti! Hih! Ja en mä ainakaan kaikkea lapselle osta, hyvin vähän itse asiassa. Mutta sieltähän niitä vinkkejä saa, kun mummut ja kummit kysyy mitä ostaa lapselle...
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Meillä on joka päivä kauhee tappelu noista lelulehdistä |O ja suunnilleen jokatoinen lelu pitäs ostaa. Ihan kun ei hukuttas jo nuihin entisiin. :/
Meilläkin kaikki haluais katsoa just sitä yhtä lehteä vaikka vaihtoehtoja olisi.

 
Meillä lelulehdet on poikien lempilehdet. Koskaan ei esikoinen ole sieltä toivonut kuin maksimissaan yhtä lelua (kuopus vasta tutustuu lehtiin ensikertaa ). Itsekin tykkään ne katsoa, kun kohta taas aletaan kysymään lahjatoiveita.

Kaupassakin me kierretään aina leluhyllyt ja pojat on oppineet, että niitä saa katsoa mutta siihen se sitten jääkin.
 

Yhteistyössä