Onko täällä ketään Englannissa asuvaa palstailijaa...tai ylipäätään ulkomailla asuvia?

  • Viestiketjun aloittaja Ilmoittautukaas
  • Ensimmäinen viesti
Miten olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Lontoon kukkuja:
Taalla mina, kuinka voin auttaa????
Oletko kova shoppailemaan? Voitaisiinko tehdä diili, postittaisit mulle sieltä lastenvaatteita ja minä laitan sulle täältä tarvittaessa Suomi-kamaa; ruisleipää ja salmiakkia vaikka tai mitä tahdotkaan? Siis tällainen yya-sopimus, kulut tietysti maksetaan itse, mitä sitten halutaankaan tilata.
 
Lontoon kukkuja
Alkuperäinen kirjoittaja Miten olisi?:
Alkuperäinen kirjoittaja Lontoon kukkuja:
Taalla mina, kuinka voin auttaa????
Oletko kova shoppailemaan? Voitaisiinko tehdä diili, postittaisit mulle sieltä lastenvaatteita ja minä laitan sulle täältä tarvittaessa Suomi-kamaa; ruisleipää ja salmiakkia vaikka tai mitä tahdotkaan? Siis tällainen yya-sopimus, kulut tietysti maksetaan itse, mitä sitten halutaankaan tilata.

joo, kuulostaa kivalta...mitas sa taalta olisit vailla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Jos enempi kiinnostuneita löytyy vaihtareiden teosta laittakaa yy . Täältä Suomesta voin postitella :) Tuolla oli aiemmin ketjua jossa kimppatilausta suunniteltiin, mut se taisi kaatua.
Juu ei taida tulla mitään kun ei ollut tarpeeksi kannatusta asiaan joten kannattaa jokaisen yksin tilata niin ei tule tulleja. =)
 
vieras
Pojille voisin ostaa vaik mitä jos tätä kautta saisin jonkun joka haluaa käydä kaupoilla minulle! Maksan tietysti vaivanpalkkaa tai jos joku haluaa niin voin täältä lähettää jotain jos tarvetta =)
 
Jos joku tahtoo tehdä yya-sopimuksen kanssani niin laitahan yytä! Espoossa asustan ja voin postitella mitä tarvitset ja vastaavasti itse kaipailen vähän erikoisempia (ei mitään huippukalliita) lastenvaatteita...

:wave:
 
Kävin juuri ekaa kertaa Englannissa ja ihastuin Nextin vaatteisiin. Gap oli kans ihana, mut kalliimpia. Pumpkin Patch oli kans kiva uusi tuttavuus -voin näitä suositella.
Itse kaipaisin yhtä hattua L kokoisena, kun ostin M kokoisen kun lupasivat että mahtuu lapselle -eipä mahtunutkaan. Nyt on vaihtaminen aika vaikeaa...
Kivoja kauppoja =)
 

Yhteistyössä