Hakutulokset

  1. T

    Odotuksen odottajat!part II

    Tamtam Hyvähän toi siittiö määrä oli esim meidän tilanteesee verrattuna. Meillä oli VAAN 0,5milj! Yleensä noin vähällä ei tehdä, mutta meillä matkaa Klinikalle 180km, niin ei haluttu ihan turhaan ajella. Joten siksi mulla on tosi negatiivinen asenne tähän ekaan inssiimme :(
  2. T

    Odotuksen odottajat!part II

    Onko täällä muita, jolla on PCO ja ovat IVF-hoidos? Jos on, nin onkos teillä lyhyt vai pitkä kaava? Mietin täällä jo tulevaa hoitoa :p
  3. T

    Odotuksen odottajat!part II

    Pantalaimon Nyt paljon bd että se viiva vahvistuu :) Mikäs teillä oli lapsettomuuden syy? Meillä PCO ja heikentynyt sp-laatu. Itsellä täällä kans menkkaolot.. Saas nähdä kuinka käy? EN kyllä ekaan iui laita paljon toivoa. Mä olen ollut kilti tyttö, ja lopetin tupakanpolton inssipäivään...
  4. T

    Odotuksen odottajat!part II

    Kirma ja Taikapapu Kyllä mulla tulee usein kans epätoivon vihlaisuja syämmessa, mutta kuitenki jostain nousee tää pohjalainen sisu,joka ei anna periksi :D Ja tuon nimimerkin keksin myös itseäni muistuttamaan, että aina on toivoa =) Tämä lapsettomuus on tosi rankkaa ja kaikkien tunteiden...
  5. T

    Odotuksen odottajat!part II

    Risupesä Kyllä mun tiedot ovat ainakin oikein :D Kiitos :) Herttileijaa oikein pysähdyin miettimään, että 5v yritystä takana :D 09/08 alkaen hoidossa. Mutta on tää naisen mieli ihmeellinen, nyt on taas niin hyvä fiilis. Että jos nyt ei onnaa, niin eteenpäin sanoi mummo lumes :laugh...
  6. T

    Odotuksen odottajat!part II

    Kiitoksia tervetulotoivotuksista, huitoo kans kaikille :wave: Linnia:Meillä kans lääkäri oli aluksi sitä mieltä, että kun sp-laatu lievästi alentunut, niin sillä voi vielä inssejä tehdä. No sitten ekan iui:ssa kävikin ilmi että laatu alentunut huomattavasti, joten näillä näkymin meidän...
  7. T

    Odotuksen odottajat!part II

    Mahtuisko tänne vielä mukaan? Hei, olen pitkään käynyt lukemassa näitä kirjoituksia. Ja nyt itse rohkenen kirjoittaa:) Olen 28v nainen ja mieheni on 35v. Minulla on todettu PCO -04. Olen aina jotenkin tiennyt,että jotain häikkää on. Joten yllätys ei ollut suuri. On ylipainoa, näppyä jne...

Yhteistyössä