Hakutulokset

  1. T

    Mitä matkarattaita suosittelette?

    Heips :) :) Tässä tulevaa kevättä ajatella ja muutenkin vauvan kasvaessa olisi ajankohtaista hankkia matkarattaat. Tarkoituksena etsiä hyviä käytettyjä, että tarjota saa myös tätä kautta :) Olen miettinyt sen tyylisiä matkarattaita johon saa yhdistettyä turvakaukalon- tämä ei ole...
  2. T

    Toimiiko muilla Huuto.net?

    Ei toimi ei :(
  3. T

    Onko tämä ihan ''normaali'' raskauden oire?

    MUlla oli ainaki aivan normaalia. Mun teki mieli yhdes vaihes vain roskaruokaa :ashamed: Ja sitä oli pakko syödä mikä meni alas, hetkeen en pystynyt tekeen ruokaa kun sen tekeminen oksetti niin. Ja muutenki koko raskauden ajan pitänyt syödä säännollisesti n 3-4h välein. Nyt siis rv 25...
  4. T

    Mitä Duudsonit tekevät normaalisti?

    Niin ja Hp on luokanopettaja. Sai heti valmistuttuaan Seinäjoelt vakipaikan :D
  5. T

    Mitä Duudsonit tekevät normaalisti?

    Hölmöily on niiden työ :) Aika usein niitä, varsinkin Jarppia on näkynyt Seinäjoen yöelämässä. No sitäkään en tiiä nyt, kun eipä ole tarvinnut baareis aikoihi istua, eikä tarvi. Mutta eiköhän noi ihan normi elämää elä(syö,nuku,pasko) :saint: Jarppia näkyy siis pohjanmaalla enemmän...
  6. T

    Seinäjoella Synnyttäneet, kokemuksia?

    Hei, olisi kiva saada tällaisen ensikertalaisen kokemuksia sjoen keskussairaalassa synnyttäneiltä. Minkälainen kokemus on ollut? Oliko henkilökunta minkälaista, ottivatko tarpees ja toivomukset huomioon? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita :D
  7. T

    MODEEET!!!

    No nyt pääsi kirjautumaan. Kokeile sääkin uudestaan :)
  8. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Hei, kaikille! Mä ajattelin nyt siirtyä taka-alalle ja odotella kuinka tämä tästä etenee. Ja myöhemmi seuraan Pamsua tonne toiselle puolelle :D Mulla huomenna eka neuvolalääkäri lääkityksen vaihtoon. Ja varsinainen neuvola 14.4. Haluan kaikille antaa Toivon siemenen, koska TOIVOA ON...
  9. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    KIITOS kaikille onnittelijoille :heart: En täällä ketjussa todellakaan kauaa ehtinyt olemaa :D Mutta, kyllä tässä muuten sitten menikin jokunen vuosi... Pantalaimon Kiitos kutsusta :) Mutta en taida vielä uskaltaa tulla odotus-puolelle. Missä ketjussa kirjoitat? Mulla ilmeisesti,jos...
  10. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Hei, kävin uudestaa nyt verikokees ja PLUSSA se on :) Arvoa en saanut, kun se olis mennyt vasta maanantaille, enkä jaksanut odottaa , joten otin ton plussa/negan-verikokeen. Täytyy pyytää tk:sta jos sais esim ens vkon lopulla tai 2 vkon päästä sen verikokeen, mistä saa oikeen hcg-arvo, En...
  11. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Ensiksi verve :hug: Sitten tvvo onnea :flower: :flower: :flower: :heart: Ja kaikille hyvää viikonloppua :) on: Hei, täällä on sitten testissä käyty ja vihdoin saatu vastaus... Siis mä en olis ikinä voinut uskoa, että se on PLUSSA, POSITIIVINEN. Mä olen raskaana. Hcg-arvoa en...
  12. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Eli tein ovistestin siihen tuli 2 viivaa, testiviiva on aavistuksen haaleampi, kuin kontrolliviiva. Olen eilen tehnyt myös ovistesti, mutta silloin ei tullut mitää. Siksi tein ovistestin, koska raskaustestit loppu ja olen lukenut että ovistesteillä pystyy kans testaa raskautta. Mene ja tiedä...
  13. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    JEE saan mennä tekee raskausverikokeen TK:seen :) Taidan mennä siiten ma :)
  14. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Katriina77 meillä on samat sopat menos :) Meil kans clomit+pregnyl ja 1.iui :) Täällä mennään pp10. Jännää :)
  15. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Onnea Pantalaimon :flower: :flower: :heart: Täälä vähän mieli maassa, ei tästä kuiteskaa mitään tule :( ... ToivoaOn pp10
  16. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Kiitos vastauksista. Tarvii sitten vaan venata ma asti :). Kuinka tän ajan saa kulumaan :headwall:
  17. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Irene80 Siis oikeasti ei pääse testiin? Luulis, että se kuuluu ihan ns perusoikeuksiin?.. Mä haluaisin mennä suoraan sinne verikokeeseen niin ei tarvi tehdä noita pissatestejä. Vaan saa heti varmuuden :)
  18. T

    Keskenmeno paljastui tänään ultrassa ;(

    Osanottoni suruusi :'( Voimia sinulle toivon tänä varjoisena päivänä :hug:
  19. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Hei Pikku-Myy tervetuloa :wave: Itse olen kanssa uusi täällä. Joten laitetaanhan uudet ja vanhat nyt plussahanat päälle :)
  20. T

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Hei, kiitos uudesta ketjusta :) Niin mitä mieltä olette, kannattako mennä inssin jälkeen pp11 raskausverikokeeseen? Näkyykö jo silloin?

Yhteistyössä