Onko tämä ihan ''normaali'' raskauden oire?

  • Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti
Siiri
Koko ajan tekee mieli ensinnäki ruokaa! Koko ajan on nälkä. Nyt rv jotain 9-10.
Ja pitää saada mahdollisimman suolasta ja raikasta.
Salaattia ja meetvurstia. Kurkkua,tomaattia yms.
Ja joka ruokaa pitää lisätä suolaa ku kauhee ''puutos'' koko ajan.
 
Siiri
Jotenki vaan tuntuu hassulta ko ei tee mieli yhtään makiaa.Ja aikasemmissa raskauksissa olen mättäny sulkaata ja jäätelöä ihan hulluna ja nyt ihan kuvottaa ajatuskin.
 
äippä85
Aivan normaalia ja voi kestää jopa koko raskauden ajan... kokemusta löytyy:) nytkin raskaana ja ruokahalu on mahdoton ja mieliteotkin lähinnä kunnon perusruokaan kohdistuvia:)
 
MUlla oli ainaki aivan normaalia. Mun teki mieli yhdes vaihes vain roskaruokaa :ashamed: Ja sitä oli pakko syödä mikä meni alas, hetkeen en pystynyt tekeen ruokaa kun sen tekeminen oksetti niin.

Ja muutenki koko raskauden ajan pitänyt syödä säännollisesti n 3-4h välein. Nyt siis rv 25 menossa ja esikoista odotellaan :heart:

Onnea odotukseesi :flower:
 
Siiri
Alkuperäinen kirjoittaja ToivoaON:
MUlla oli ainaki aivan normaalia. Mun teki mieli yhdes vaihes vain roskaruokaa :ashamed: Ja sitä oli pakko syödä mikä meni alas, hetkeen en pystynyt tekeen ruokaa kun sen tekeminen oksetti niin.

Ja muutenki koko raskauden ajan pitänyt syödä säännollisesti n 3-4h välein. Nyt siis rv 25 menossa ja esikoista odotellaan :heart:

Onnea odotukseesi :flower:
Kiitos :)
Ja myös sinulle onnea esikoisen odotukseen.Minulle tämä on jo kuudes raskaus.
 
naisen alku 86
Ihan normaalia!:)Mulla on raskauden aikana menny ihan älyttömästi kirsikka ja pisaratomaatteja, tuorekurkkua, banaania, klementiinejä,salaattia, jugurttia...hassua miten sitä rupeaa himoitsemaan raskaana sellaisiakin ruokaaineita, joista ei ennen oo hirveesti tykänny ja miten sitä rupeaa himoitsemaan juuri terveellisiä ruokia. Tosin suklaa kaikissa muodoissa on ollut minun intohimoni ja paheeni koko raskauden ajan. Mä olen syöny ihan hulluna koko raskauden ajan, mutta painoa on tullu vain n. kymmenen kiloa.Lähtöpaino oli 53 kg ja nyt se on jotain 62 kg. Olen niitä jotka syö mutta eivät liho millään. Hyvä ruuansulatus.:) Vielä olisi viikko laskettuunaikaan, vaan kovastihan tuo jo ilmoittelee olemassa olostaan.:)
 

Yhteistyössä