Hakutulokset

  1. D

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Tulinpa pitkästä aikaa kertomaan kuulumisia, ehkä joku minut vielä muistaakin. En itse edes muista mikä yk on menossa, olisko 9 tai 10. Tänään sitten vihdoin ilmestyi se kauan odotettu plussa raskaustestiin ja ihan selkeä, vanha plussa onkin. Olen hämmentynyt ja ihmeissäni, samoin mies. Tunteet...
  2. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Sieltähän se täti kurvasi paikalle. Ilman kipuja toistaiseksi. Päivä on muutenkin ollut aika kamala. Esikoinen tuossa itkee ja karjuu vieressä ja juuri tällä hetkellä tuntuu etten haluakaan enempää lapsia. Olen niin väsynyt ja surullinen etten edes löydä sanoja. Poistan itseni tuosta pinosta, en...
  3. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kikka minulla tuli tässä kierrossa huomattavasti niukemmin limoja kuin edellisessä. En tiedä mistä johtui, kummallista. Laskeskelin tuossa uudestaan parin viime kierron päiviä ja molemmissa täti on tullut dpo13. Luteaalinen vaihe siis 12 päivää? Äh, olen ihan sekaisin näiden laskelmieni...
  4. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    **********Torstai 18.11.2010************** MUKANA: Kristiina81...............poika 11/08................. kp 58/36 *yk 2 waaka....................esikoinen 09/08............ kp 55/30-40 *yk 8 Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 46/27-28 *yk 13...
  5. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tyty älä sinäkään heitä vielä kirvestä kaivoon! Sinullahan on vasta kp27, raskaustesteissä ei välttämättä näy vielä mitään. Kannattaa odottaa ehkä sinne kp1:sen tienoille ja testata vasta silloin? Onnenkipuna ethän ole voinut tietää kosmetiikan haitallisista aineista, joten ihan turhaan...
  6. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Toivottavasti päivitin oikein. Missähän waaka ja Tinker_ huitelevat? Toivottavasti on tullut plussa molemmille! Matilda se 14 päivää ovulaatiosta tätiin taitaa olla yleinen, mutta toki olemme kaikki erilaisia ja jokaisen kierroissakin on eroja enemmän tai vähemmän.
  7. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    **********Keskiviikko 17.11.2010************** MUKANA: Kristiina81...............poika 11/08................. kp 57/36 *yk 2 waaka....................esikoinen 09/08............ kp 54/30-40 *yk 8 Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 45/27-28 *yk 13...
  8. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heidi älä heitä kirvestä vielä kaivoon! Tee testi huomenna aamupissasta. Toivoa on, kunnes täti saapuu. :hug:
  9. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Pikkukakkosten odottajien ketju olisi kieltämättä mielenkiintoinen. Nykyisissä ketjuissa on aika paljon osallistujia, joten seuraaminen ei ole kovin helppoa. Ja toisen odottaminen on kuitenkin vähän erilaista kuin esim. ensimmäisen. Ne jotka jaksavat ja ehtivät voivat kirjoittaa useampaankin...
  10. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Niin ja lämmötkin edelleen koholla. Kohdunsuu laskeutunut. Huomenna saattaa tulla täti. DD kp26/26-32 dpo12?
  11. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Wow! Todellinen plussa-aalto! Onnea kaikille tasapuolisesti! :flower: Meinaatteko mennä odottajien puolelle heti? Saatan elää mukana jatkossakin, koska olen pari kertaa käynyt siellä lueskelemassa. Mirage itse tein ovistestit aina päivän toisesta pissasta, iltapäivisin tuli yleensä vain...
  12. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hauskaa kinkula on viherpiipertäjä, voinkin kysyä sinulta kaikenlaista aiheeseen liittyvää! Samaa vikaa nimittäin löytyy nimittäin minustakin, mutta en tiedä paljoakaan. Päätin juuri kokeilla kookosöljyä kosteusvoiteen ja dödön sijaan sekä harkitsen myös shampoon vaihtamista ruokasooda- ja...
  13. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Meillä myös suvussa alkoholismia, sen takia olen kyllä tarkkana. Mutta tunnetustihan juon itsekin mielelläni lasi pari päivässä viiniä, ruoan kanssa tai jälkiruoan korvikkeena. Sen takia en ole aiemmin ollut huolissani, mutta nyt aloin miettiä olisivatko simpat laiskistuneet, nyt kuitenkin jo 7...
  14. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Nyt kun aloin tarkemmin miettiä, mieheni harrastaa urheilua pari kolme kertaa viikossa eikä niinä päivinä juo mitään alkoholia. Tooooodella harvoin juo itseään humalaan. Mutta kai se tissuttelukin vaikuttaa siittiöihin?
  15. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Pinkiekö kysyi greippimehusta? Olen nyt juonut edellisen kierron ja tämänkin kierron, kunnes loppui pari päivää sitten enkä ole ostanut lisää. Join 2-3dl päivässä ja satunnaisesti syönkin greippejä. Viime kierrossa olin huomaavinani niagaran kaltaisen kosteuden, mutta tämä kierto on kyllä ollut...
  16. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervetuloa Viola-85 :wave: Lisään sinut listaan. Teddy pitikin kysymäni haluatko jo että siirrän sinut plussanneisiin?
  17. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Aikani kuluksi päivitin, toivottavasti meni oikein. Kiitos Vouhis plussapuhureista, niitä tarvitaan :) Heidi sinullako oli niitä ovistestejä Cittarista/Prismasta? Onko toiminut? Hei ja sovitaan ettei kukaan heitä vielä kirvestä kaivoon!
  18. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    **********Sunnuntai 14.11.2010************** MUKANA: Kristiina81...............poika 11/08................. kp 54/36 *yk 2 waaka....................esikoinen 09/08............ kp 51/30-40 *yk 8 Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 42/27-28 *yk 13...
  19. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Teddybearille varovaiset onnittelut! :flower: Jo oli aikakin tulla plussa marraskuulle! Hyvä hyvä! Vouhis se herpes olis todella paljon pahempi, koska ei parane koskaan, vaan uinuu aina elimistössä. Muistaakseni siihen annetaan estolääkitystä, ainakin synnytyksen lähestyessä, voin kyllä...
  20. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Aika jännää ettei tässä kuussa ole tullut vielä yhtään plussaa. Toisaalta esim. toukokuussa on tullut vain kaksi. Toivottavasti tämä kuu ei jää vain kahden plussan kuuksi, vaikka kai sekin on parempi kuin ei mitään. Minulla ei ole edelleenkään juuri mitään oireita, siis pms eikä raskaus...

Yhteistyössä