Hakutulokset

  1. K

    Sinertävä ien!

    Lapselle 1-v. tulossa hammas ylös ja nyt se ien on ihan sinertävä sen hampaan kohdalta. Vähän niin kuin olisi verenpurkauma siellä ikenen sisällä. On ollut tuollainen nyt jo jonkin aikaa (viikkoja), mutta ei näytä se hammas sieltä tulevan ja ien vaan sinertää siitä kohtaa. On aika inhottavan...
  2. K

    Sanapino :) laita pinoon sana, jonka luulet olevan useimmille palstalaisille tuntematon!

    Niin ja VIRUTTAA tarkottaa eripuolella Suomea erilaista tekemistä. Ollaan lähdössä miehen kanssa ulos ja sanon miehelle, että virutatko vähän tuota paitaa mulle? Ja se menee ja kastelee sen lavuaarissa!!! Minkä mä sit laitan päälle??? Kun sitä olisi pitänyt vähän vetää/venyttää! Eikä kastella!
  3. K

    Sanapino :) laita pinoon sana, jonka luulet olevan useimmille palstalaisille tuntematon!

    Sellasta sanaa kuin RAIKOTA ei tainnut vielä olla täällä. Mies ei alkuun ymmärtänyt mitä meinään tehdä jos sanoin että "pittää vähän raikota". Ja sit nauroi kun sanoin, että laitan tuolta rönttävaatteet päälle ja ronttoset jalakkaan.
  4. K

    Sanapino :) laita pinoon sana, jonka luulet olevan useimmille palstalaisille tuntematon!

    Meillä oli kans miehen kanssa alkuaikoina samoja tilaneita. Esim. Kehtaatko viiä roskat? JA toinen on että miks en kehtais, mitä kehtaamista siinä on? TAi keitätkö kahvit? En taija kehata. :laugh:
  5. K

    Ihanaa ku meidän 1-vee on "ai" kaikille!

    Ai juu, sit piti viel sanoo, että kun on muutaman sekunnin halinut esim lelua, nakkaa sen olan yli menemään ja hakee seuraavan halittavan. On vaan huvittavan näköinen, kun ensin halaa oikein hellästi ja sit kun on halittu, niin nakkaa oikeen voimalla tavaran pois. Just sellanen sain mitä...
  6. K

    Ihanaa ku meidän 1-vee on "ai" kaikille!

    Täällä on kans samanlainen halailija (saman ikäinenkin vielä) ja "AI"n hokija. Kaikki tavarat mitkä käteen tarttuu pitää halia. On aika hellyytävää!!
  7. K

    nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

    Mä tykkään Ursula nimestä. Se on kaunis! Paljon on nimiä joita en omalle antaisi, en nyt ala niitä tähän luettelemaan.
  8. K

    Mikä nimi näistä paras vauvalle?

    Klaudia on mun mielestä tosi kaunis. En niinkään pidä Aidasta tai Mintusta.
  9. K

    HUH! Poika tuli keittiöön silmät pyöreenä ja oli nähnyt KUMMITUKSEN!!!

    Hyi kun menee oikeen kylmät väreet noita lukiessa. Mä kyllä toisaalta uskon siihen, että lapset voi nähdä sellaista mitä ei aikuiset välttämättä näe.
  10. K

    Olenko julma äiti :(

    Mä otin kans mun 11kk tytöltä yömaidot ja tutit pois muutama viikko sitten. Nukkuu nyt täydet yöt samoin äiti ja isä saa nukkua täydet yöt. Monesti joutui yöllä sen kadonneen tutin metsästykseen, kun toinen sitä siellä sängyssä kitisee. Hyvin teit!! Äläkä mieti mitä mummot sanoo.
  11. K

    Näinpä sitten aamulla mieheni tekevän semmoista...

    Oi vähän liikkistä!! =)
  12. K

    raskaus kuvia pinoon :)

    Mulla oli vatsa laskeutunut jo kuukautta ennen synnytystä, joten mulla ainakaan ei ollut merkkinä lähestyvästä h-hetkestä.
  13. K

    raskaus kuvia pinoon :)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3825240.jpg Muutama päivä ennen synnytystä.
  14. K

    Uskaltaiskohan sitä leikata itse omat hiukset :D

    Mä leikkaan nykyään aina. Tulee parasta jälkeä! Ainahan voi kokeilla ja jos ei onnistu niin menee sit kampaajalle.

Yhteistyössä