HUH! Poika tuli keittiöön silmät pyöreenä ja oli nähnyt KUMMITUKSEN!!!

• Viestiketjun aloittaja huikauhistus
  • Ensimmäinen viesti
huikauhistus
Huhhuijakkaa... Kovasti väitti että eteisessä oli iso musta hahmo jolla oli kamalat silmät!!! Mulla nousee karvat pystyyn pelkästä ajatuksesta! No sitten myöhemmin se kummitus oli meidän makkarissakin ja katsoi ovelle!!!

huikauhistus
Kieltämättä mulla itselläkin on menesti tunne kun olkkaris sohvalla istun että eteisestä kattelee joku!! Mutta olisko poika oikeesti voinu sen nähdä??? Ei olla puhuttu mistään kummituksista sen kummemmin jne...

Onko muiden lapset nähneet???

vieras
Meillä tyttö kerran kysyi illalla makkarissa että kuka toi on? Mä ettei täällä ketään ole, älä höpsöjä kysele. Tyttö intti ja viisasi mun viereen että eiku kuka toi on?

Meillä poika näkee yläkerrassa aina yhdessä tietyssa kohtaa "pelottavan tytön". Aluksi mua karmi aika lailla, mutta nyt siitä on tullut vähän niinkuin yhteinen leikki, poika sanoo "hui tuolla on se tyttö" ja äiti sanoo "siellä mitään oo, höpö höpö".

Tiedä sitten onko siinä tosiaan ketään, minä en ainakaan näe :)

just!
antakaa vaan lastenne kattoo kaikki "lasten ohjelmat" mitä teevee lykkää niin varmaan saa viedä kohta pyöreään huoneeseen! niin p*rC:stä kun tv:stä edes tulee tuollaisia muka lasten ohjelmia, ja vanhemmat vielä antavat katsoa, ja vaikka eivät antaisikaan, voivat lapset silti päästä näkemään niitä. sitten vaan ihmetellään seurauksia kun lapset oirehtii kun elävät sellaisessa maailmassa jota tv syytää. missä on ne nparikymmentä vuotta sitten pyörineet HYVÄT lasten ohjelmat??? Pitäisi tehdä oikeen valitus tv-yhtiöille!!! MURR!

:)
Mun siskon poika näki kans aina eteisessä jotain. Kato täti, se katsoo nyt tuosta ovenikkunasta... huh, vaikka tiesi, että pojalla vain mielikuvitus laukkaa, niin silti hirvitti!! Ja aina piti sivusilmällä vilkasta kun eteisen oven ohi meni.... iiikkk...

Alkuperäinen kirjoittaja just! :
antakaa vaan lastenne kattoo kaikki "lasten ohjelmat" mitä teevee lykkää niin varmaan saa viedä kohta pyöreään huoneeseen! niin p*rC:stä kun tv:stä edes tulee tuollaisia muka lasten ohjelmia, ja vanhemmat vielä antavat katsoa, ja vaikka eivät antaisikaan, voivat lapset silti päästä näkemään niitä. sitten vaan ihmetellään seurauksia kun lapset oirehtii kun elävät sellaisessa maailmassa jota tv syytää. missä on ne nparikymmentä vuotta sitten pyörineet HYVÄT lasten ohjelmat??? Pitäisi tehdä oikeen valitus tv-yhtiöille!!! MURR!
Tai ehkä nuo lapset vai näkevät sellaisia asioita, mitä myö vanhemmat ei välttämättä nähdä?!?

Mää näin lapsena vaatekaapissa HAAMUN..ihan oikean..ei olisi voinut erehtyä!!!! |O

Itkin ja soitin naapurin tädille että tuu hakeen mut pois täältä (eka tietenki piti uskaltaa lankapuhelimen luo joka oli vielä kaukana ---> toisessa huoneessa).

Naapuri tuli ja katsoimme vaatekaappiin..
- Äidin ihana valkoinen kesämekkohan se siellä :heart:

Mielikuvitus on ihana asia! :D

no
No kyllähän ainaki vanhoissa taloissa voi oikeesti kummitellakin. Eikä ne kaikille näykkään. Ehkä lapsesi näkee oikeesti jotain.. ainaki mielikuvituksissaan. Sekin on lapselle oikeasti. =)

apuva
Meillä kohta kolmevuotias näkee usein eteisessä jotain ja kutsuu sitä pöllöksi. En tiedä mistä johtuu. On jo ihan pienestä (vajaa 1-v) "nähnyt" jotain ja me vanhemmat ollaan jo ihan ihmeissään.

mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja huikauhistus:
Huhhuijakkaa... Kovasti väitti että eteisessä oli iso musta hahmo jolla oli kamalat silmät!!! Mulla nousee karvat pystyyn pelkästä ajatuksesta! No sitten myöhemmin se kummitus oli meidän makkarissakin ja katsoi ovelle!!!
Uskovana kyllä musta kuulostaa ihan paholaiselta eikä enää kummitukselta...

fff
No hyi kauhee :(((. Itse olen kokenut vähän kaikenlaista jota ei luonnollisesti selitä joten toki ottaisin tuon hiukan tosissanikin. MUTTA silti esim reilu 2v poikani aikanaan puhui miten näki mitä milloinkin, pääkalloja, jättihämähäkkejä jne :O esim ovessa. Pistin mielikuvituksen piikkiin sitten vaikka eka pelästyin.

Yhteistyössä