HUH! Poika tuli keittiöön silmät pyöreenä ja oli nähnyt KUMMITUKSEN!!!

• Viestiketjun aloittaja huikauhistus
  • Ensimmäinen viesti
vieras minäkin
No jopas on juttuja :D Ei ihme, että lapset uskoo mihin vaan, kun vanhemmatkin tuntuu uskovan :D

Anteeksi skeptisyys. Itse asutan isovanhempieni vanhaa taloa, johon isoäitini kuollut. Itseasiassa esikoisen huoneeseen. Eikä meillä ole kumpikaan lapsista ikinä nähnyt kummituksia tai muuta vastaavaa. Mutta mä olenkin tarkka, mitä lapset katsoo televisiosta, selitän saduista tarkkaan asiat, mitkä on totta jne.

Lumikuningatar
Olin yks aamuyö lähdössä töistä kotiin.Istuin autossa ja oottelin että se lämpeää ennen kun lähen ajamaan. Satuin vilaseen taustapeiliin ja aivan kuin jonkun valkoisen olennon pää olisi nojannut takaselkänojaan aivan lapsen turvaistuimen vieressä. Kun käänsin päätä niin mitään ei näkyny. Peilin kautta vain. Meillä siis farmariauto. Hieman oli kummallista. Voihan se olla että väsymys teki tepposet 10 tunnin työvuoron jälkeen, mutta kun olen nähnyt enneuniakin niin en sit tiiä.

mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
No jopas on juttuja :D Ei ihme, että lapset uskoo mihin vaan, kun vanhemmatkin tuntuu uskovan :D

Anteeksi skeptisyys. Itse asutan isovanhempieni vanhaa taloa, johon isoäitini kuollut. Itseasiassa esikoisen huoneeseen. Eikä meillä ole kumpikaan lapsista ikinä nähnyt kummituksia tai muuta vastaavaa. Mutta mä olenkin tarkka, mitä lapset katsoo televisiosta, selitän saduista tarkkaan asiat, mitkä on totta jne.
Kyllä munkin vanhempieni taloon on kuollut isoisäni, eikä siellä mitään ilmesty :).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja just! :
antakaa vaan lastenne kattoo kaikki "lasten ohjelmat" mitä teevee lykkää niin varmaan saa viedä kohta pyöreään huoneeseen! niin p*rC:stä kun tv:stä edes tulee tuollaisia muka lasten ohjelmia, ja vanhemmat vielä antavat katsoa, ja vaikka eivät antaisikaan, voivat lapset silti päästä näkemään niitä. sitten vaan ihmetellään seurauksia kun lapset oirehtii kun elävät sellaisessa maailmassa jota tv syytää. missä on ne nparikymmentä vuotta sitten pyörineet HYVÄT lasten ohjelmat??? Pitäisi tehdä oikeen valitus tv-yhtiöille!!! MURR!
Tai ehkä nuo lapset vai näkevät sellaisia asioita, mitä myö vanhemmat ei välttämättä nähdä?!?
Niin juu. Kyllä mullakin oli mielikuvitusystäviä lapsena. Näin ne ihan selvästi. Ne oli sellasia plussapallon tapaisia palleroita.

Ja ihan oikeita joo.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:

Kaikki ihmiset eivät ole niin herkkiä että pystyisivät tekemään mitän havaintoja ja ei tietenkään joka talossa omaa kotikummitusta olekaan. Minä itse näebn enneunia ja olen muutenkin herkkä vaistoamaan esim. tulevaa että en ihmettele jos minun lapsenikin ovat tavanomaisia lapsia herkemmin näkee kummituksia.

mulla..
loppui painajaiset siis tosi pahat sellaset(tapoin niissä itteni ym) siis ne oli oikeesti kauheita kun vei multa voimat seuraavanakin päivänä, mut kun otin Jeesuksen elämäni Herraksi, loppui painajaiset ja Herrani on eheyttänyt mua myös tavalla, jota ei voi ymmärtää muutoin kuin kokemalla itse kuinka suuri Jumalan rakkaus on ja kuinka ihanaa on olla Hänen rakkaudessaan aina.:)

mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja mulla..:
loppui painajaiset siis tosi pahat sellaset(tapoin niissä itteni ym) siis ne oli oikeesti kauheita kun vei multa voimat seuraavanakin päivänä, mut kun otin Jeesuksen elämäni Herraksi, loppui painajaiset ja Herrani on eheyttänyt mua myös tavalla, jota ei voi ymmärtää muutoin kuin kokemalla itse kuinka suuri Jumalan rakkaus on ja kuinka ihanaa on olla Hänen rakkaudessaan aina.:)
Hieno juttu. Jeesus antaa rauhan elämään.

kkkl
Alkuperäinen kirjoittaja mulla..:
mäkin kävin kerran kirkossa lapsena ja olen siitä asti nähnyt painajaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja huikauhistus:
mitähän se pahoilainen voi sitten tehdä??? jos sitä ei pois saa!!!
Pelotella. Ei sen enempää. Ja näitten pelottavien/pahojen olentojen pitäis mun käsittääkseni häipyä ihan sillä, että vakaasti vaan käskee niitten lähteä ja pysyä poissa. Jos tuntuu ni pyytää apua jumalalta/hengeltä/korkeammalta voimalta.

Ei saa antaa pelolle valtaa. Ei tässä, eikä muissakaan asioissa.

nimimerkkeilijä:D
meinaatkos että saatana ja sen henkivallat tottelee ihmisen auktoriteettia? Noup. Vain ja ainoastaan ne väistyvät Jeesus-nimessä, ihmisen kautta joka on ottanut Jeesuksen herrakseen,saanut pyhän hengen.
Ja mikä kkkl tarkoitit tuolla kirkossa käynnillä.. en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit.

<3
heh...löysin tämän ketjun kun hain painajaisista keskustelua... pitää kommentoida noita kummitusten näkemistä, että kyllähän me aikuisetkin nähdään haamuja varsinkin kun tehdään raskaustestejä :D eli nähdään mitä halutaan ja kunnon mielikuvituksella sen viivan kyllä näkee :D!

Yhteistyössä