Näinpä sitten aamulla mieheni tekevän semmoista...

...mitä en oo ikuna nähny hänen tekevän.

Aamulla olin lähdössä töihin, ni poju istui olkkarin tuolissa, ni mies siellä kampaili pojun hiuksia ja huikkas miulle, et tuohan hoitosuihke ja hiuslenksu ja jäi sinne sit suihkimaan hoitosuihketta pojun hiuksiin. Näyttää varmaan nätiltä tarhan valokuvauksessa tänää...

:D
 
:D no siis en mä tyhmä oo, kyllä mä tiedän mihin tukkalenksua käytetään mutta lähinnä sitä pohdin että miks pienellä pojalla pidetään pitkää tukkaa...eikö siitä irvailla tytöksi? Tuo kai enempi kummiski o vähän isojen juttu että pojalla on pitkä tukka.
 
juuri näin
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
:D no siis en mä tyhmä oo, kyllä mä tiedän mihin tukkalenksua käytetään mutta lähinnä sitä pohdin että miks pienellä pojalla pidetään pitkää tukkaa...eikö siitä irvailla tytöksi? Tuo kai enempi kummiski o vähän isojen juttu että pojalla on pitkä tukka.
peesi :D
 
Miksi ei?
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
:D no siis en mä tyhmä oo, kyllä mä tiedän mihin tukkalenksua käytetään mutta lähinnä sitä pohdin että miks pienellä pojalla pidetään pitkää tukkaa...eikö siitä irvailla tytöksi? Tuo kai enempi kummiski o vähän isojen juttu että pojalla on pitkä tukka.
Kommentoin tuota...Odotan poikaa pian syntyväksi ja olen jo nyt päättänyt että ennemmin kasvatan sille vähän pitemmän tukan kuin leikkautan jonkun junttisiilin. että silleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
:D no siis en mä tyhmä oo, kyllä mä tiedän mihin tukkalenksua käytetään mutta lähinnä sitä pohdin että miks pienellä pojalla pidetään pitkää tukkaa...eikö siitä irvailla tytöksi? Tuo kai enempi kummiski o vähän isojen juttu että pojalla on pitkä tukka.
Mie tykkään pojulla pitkästä tukasta ja samoin poju itse. Ei halua, että leikataan.

Eikä kukaan ole ikinä irvaillut tytöksi. Hölmöjähän semmoiset ihmiset ovat.

Ja saapi tukka kasvaa, ni on sitten isompana vielä pidempi tukka :)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
:D no siis en mä tyhmä oo, kyllä mä tiedän mihin tukkalenksua käytetään mutta lähinnä sitä pohdin että miks pienellä pojalla pidetään pitkää tukkaa...eikö siitä irvailla tytöksi? Tuo kai enempi kummiski o vähän isojen juttu että pojalla on pitkä tukka.
Ootko varma ettet ole tyhmä? Greeatan pojalla on pitkä tukka, jotta sinä voisit sitä ihmetellä ja kummastella. Sä taitaisit irvailla pitkätukkaista poikaa tytöksi, kun sellainen tuli edes mieleesi. Sä teet sitten aina niinkuin muut? Sä teet kaiken niin, ettei kukaan vaan irvailisi. Sä otat sitten vähän varman päälle kaiken ja niinkuin on aina tehty?

Mun miehellä on pitkä tukka, varsinainen tuuhea polkka ja varmasti saisi hänen pojallaankin olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
:D no siis en mä tyhmä oo, kyllä mä tiedän mihin tukkalenksua käytetään mutta lähinnä sitä pohdin että miks pienellä pojalla pidetään pitkää tukkaa...eikö siitä irvailla tytöksi? Tuo kai enempi kummiski o vähän isojen juttu että pojalla on pitkä tukka.
Mie tykkään pojulla pitkästä tukasta ja samoin poju itse. Ei halua, että leikataan.

Eikä kukaan ole ikinä irvaillut tytöksi. Hölmöjähän semmoiset ihmiset ovat.

Ja saapi tukka kasvaa, ni on sitten isompana vielä pidempi tukka :)
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
:D no siis en mä tyhmä oo, kyllä mä tiedän mihin tukkalenksua käytetään mutta lähinnä sitä pohdin että miks pienellä pojalla pidetään pitkää tukkaa...eikö siitä irvailla tytöksi? Tuo kai enempi kummiski o vähän isojen juttu että pojalla on pitkä tukka.
Ootko varma ettet ole tyhmä? Greeatan pojalla on pitkä tukka, jotta sinä voisit sitä ihmetellä ja kummastella. Sä taitaisit irvailla pitkätukkaista poikaa tytöksi, kun sellainen tuli edes mieleesi. Sä teet sitten aina niinkuin muut? Sä teet kaiken niin, ettei kukaan vaan irvailisi. Sä otat sitten vähän varman päälle kaiken ja niinkuin on aina tehty?

Mun miehellä on pitkä tukka, varsinainen tuuhea polkka ja varmasti saisi hänen pojallaankin olla.
:D mä luulen että se tyhmä on nyt ihan joku muu kun noin herneen nesuunsa vetäs. ehkä ne isot pojat on joskus kertonu miten pilkattiin pienenä :LOL: Sun kannattas löysätä pipoa! Ja ei mä en todellakaan tee niinkuin muut, päinvastoin...ehkäpä JUURI SIKSI moinen mieleeni tulikin :D
Mä en tietääkseni arvostellut ap:n pojan kampausta vaan kysyin kohteliaasti MIKSI.
 

Yhteistyössä