Hakutulokset

  1. emppu1

    Minkälaisen joulukalenterin lapselle ostit?

    Toisella tytöllä (6v. ) petsi ja baby born ja toisella tytöllä (1,6v) poniville pony kalenteri. + ilmaiskalentereita muutama kolme ilmaantunut.
  2. emppu1

    Mistä leivästä voileipäkakku?

    Kysyppäs teidän kaupan leipäosastossa töissä olevilta. Yleensä kyseinen leipä pakkasessa. Turun seudulla kyseistä leipää tekee vain Rosten.
  3. emppu1

    Täiden hävittäminen?!

    Meillä löydettiin pari viikkoa sitten vanhimman tyttömme päästä täitä. Pestiin täishampoolla. Kammattiin joka päivä viikon ajan täikammalla ja vielä nypittiin munia hiuksista. Kaikki petivaatteet, ulkovaatteet ym tekstiilit pestiin (peitot ja tyynyt). Sauna 80asteeseen petarit ym. joita ei...
  4. emppu1

    Onko tää halpa? Vai kallis? Mitä nää maksaa kaupas?

    Me ostettiin amatzon.com ja tosi halvalla saatiin . Tuli koti ovelle saakka :)
  5. emppu1

    Onko muita jotka ovat lähdössä venetsiaan huhtikuussa?

    Sain ilmaisen Venetsian matka tarjouksen. Lähtö todennäköisesti huhtikuussa 2010. Natura Med Pharma lähetti minulle kyseisen tarjouksen ja otin kiinni tarjouksesta , matka maksettu (verot). Työkaveri oli ollut kyseisellä matkalla viime kuussa ja sanoi matkan olleen nappi juttu ja suositteli 100%...
  6. emppu1

    Millainen olisi sinun tai lapsesi toive joulukalenteri ?

    En ole moista kalentri nähnyt kaupoissa.
  7. emppu1

    Millainen olisi sinun tai lapsesi toive joulukalenteri ?

    Siinähän se kysymys tulikin.
  8. emppu1

    Kävin tänään ostamassa lapsille joulukalenterit. Minkälaisia kalentereita teidän lapsilla on ?

    Meillä ostettu baby born, petsit ja my little pony poniville kalenterit. Bartz kalentereita on huutonetissä ja nettimarkkinoilla, ei myydä Suomen kaupoissa. Loppu viikosta laitan myös Hannah Montana kalenterin ja Disney prinsessa kalenterin sinne myyntiin. Joita en ole myös nähnyt Suomessa.
  9. emppu1

    Onko babybjörn joulukalenteria tänä vuonna?

    esim. mulla on ylimääräinen
  10. emppu1

    Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

    + Tietysti postikulut 16e
  11. emppu1

    joulukalentereista kysyttävää!

    Kalenterista tulee kolme pientä ponyville ponia ja niille kaikennäköistä pientä tavaraa.
  12. emppu1

    joulukalentereista kysyttävää!

    Esim. multa. Jos kiinnostunut laita yv. Vastaan illalla kun tulen kotiin.
  13. emppu1

    Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

    (Crocs ) kenkäkorut on kans tosi mieluisat yllätykset joulukalenteriin =)
  14. emppu1

    Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

    Siinä on hahmoja kolme ja niille erinlaisia pieniä tavaroita luukuissa
  15. emppu1

    Apua, mikä on ollut paras hoito vesirokko näppylöihin teillä?

    Mielestäni se on vasta sitten kun rakkulat kuivuneet,. Joten voi mennä jopa viikko .
  16. emppu1

    Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

    Kyselisin onko joulukalenteri hankittu jo, ja millainen ? Meille on hankitty baby born kalenteri ja my little pony kalenteri. Ja petsi kalenteri täytyypi varmaan vielä hankkia :)
  17. emppu1

    itse tehty joulukalenteri...

    Kivat ja halvat yllätykset ovat kenkäkorut crocs kenkiin ( tai jäljitelmiin).
  18. emppu1

    AUTTAKAA MUA!!Mulle on tulossa erityisruokavalio vieras,mitä tarjoan hänelle?

    OK, en tiennyt :( .Saako vieraasi syödä laktoosi pitoista ruokaa? Usealla on niin että jos on keliakia niin ei kestä laktoosia.
  19. emppu1

    AUTTAKAA MUA!!Mulle on tulossa erityisruokavalio vieras,mitä tarjoan hänelle?

    Älä missään nimessä käytä Digestive keksejä!!!!!! Niissä on gluteenia. Tarjoa jäätelöä.
  20. emppu1

    Huh mikä sää, ukkonen jyrisee :D

    Meillä on melkein pilvetön taivas ja aurinko paistaa 15astetta Liedossa (Turun naapuri)

Yhteistyössä