Minkälaisen joulukalenterin lapselle ostit?

Esikoiselle (2,5v.) Ti-Ti Nalle kalenterin kun tuo on sitä jo viikkokaupalla kaupasta kinunnut... Luulin, että se on suklaakalenteri ja se hieman harmitti kun meillä on aika tarkat namipäivät, mutta se taitaakin olla jonkun sortin lelukalenteri... :D No, huomennahan tuo selvinnee...

Kuopus (11kk) sai sellasen ison kuvakalenterin, jossa on (toivottavasti) selkeet kuvat.
 
kalenterin tarpeessa
Mistä olette löytäneet kivoja kuvakalentereita? En ole tavis kaupoissa törmännyt kuin suklaakalentereihin ja sellaista en halua 2v:lle.
Ilmaiskalentereitakaan ei ole tullut ainuttakaan meille postissa?!
 
tonttu
Meillä on joulutonttu, minkä pusseihin joka aamu ilmestyy jotain pientä kivaa. Oma äitini teki sen ollessani itse 2-v. 70-luvulla, sama kalenteri oli siis itselläni ja se periytyy omille lapsilleni
 
mamma85
Meillä pojalle ostettiin legojoulukalenteri, tavallinen suklaakalenteri ja partiolaisten kuvakalenteri kannatuksen vuoksi..sitten aku ankassa tuli välissä kuvakalenteri. Mummoloissa on sitten omat kalenterit mummot ottaneet.
 
suklaat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taidan olla julma äiti kun en suostunut ostamaan suklaakalentereita...
Et ole! En minäkään olisi halunnut mitään suklaakalenteri, mieluummin tavalliset joissa kivat kuvat. Mutta tuli nyt sitten kuitenkin ne suklaiset hommattua kun ei kivoja kuvallisia löytynyt. Koitan pitää huolen että tuo toinen ahmatti ei syö sitten kaikkia kerralla.
 
kiva
Alkuperäinen kirjoittaja tonttu:
Meillä on joulutonttu, minkä pusseihin joka aamu ilmestyy jotain pientä kivaa. Oma äitini teki sen ollessani itse 2-v. 70-luvulla, sama kalenteri oli siis itselläni ja se periytyy omille lapsilleni
Ihana perinne! Jotain tällaista meillekin haluaisin. Itse asiassa on sellainen kiva joka riippuu seinällä ja jossa pussit. Mutta en nyt oo sinne mitään vielä keksinyt laittaa kun ei viittis tota suklaata joka paikkaan tunkea.
 
hamstraaja
Pojille ja itselleni ostin suklaakalenterit (nalle puh, muumi ja tavis pukkikalenteri). Sit ostin vielä itelleni veikkauksen kalenterin. Kaveri teki itse kuvakalenterin meidä koko perheelle ja sit on vielä pari paikallisen urheiluseuran kuvakalenteria (joilla voi voittaa jotain tavarapalkintoja). Näin taitaa olla meillä joka vuosi.
 

Yhteistyössä