AUTTAKAA MUA!!Mulle on tulossa erityisruokavalio vieras,mitä tarjoan hänelle?

Jotain makeaa hyvää,kahvin kanssa.Saa olla vähän työläämpikin juttu,mun lapseni kummitäti on. =)

Tarjottavan täytyy olla gluteeniton.Se ei saa sisältää mitään pähkinää,kanelia,omenaa,mansikkaa eikä mitään "mausteita".

Mitä mä leivon hänelle,jotain mikä olis kuitenkin hyvää?

*Pulassa* :wave:
 
Tuohan on vielä suhteellisen helppo.
Osta Maizena tärkkelystä paketti, sen takana on suklaakakun ohje mikä on erittäin helppo tehdä ja todella maittava.

Joku suolainen piirakka vaikka kasvistäytteellä. Esim. pussi pakastepinaattia, punasipulia, paprikaa, tomaattia, kermaviili+150g juustoraastetta, (+aurajuustoa)
Maistuva ilman mausteitakin.
 
no
Tee kääretorttu, johon käytät perunajauhoja tavallisten jauhojen sijasta ja täytät sen sopivilla hedelmillä ja marjoilla maustetulla kermarahkalla. Maistuu teille kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tuohan on vielä suhteellisen helppo.
Osta Maizena tärkkelystä paketti, sen takana on suklaakakun ohje mikä on erittäin helppo tehdä ja todella maittava.

Joku suolainen piirakka vaikka kasvistäytteellä. Esim. pussi pakastepinaattia, punasipulia, paprikaa, tomaattia, kermaviili+150g juustoraastetta, (+aurajuustoa)
Maistuva ilman mausteitakin.
Kiitos vinkistä!Maizenaa siispä hakemaan :wave: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
Älä missään nimessä käytä Digestive keksejä!!!!!! Niissä on gluteenia. Tarjoa jäätelöä.
Aijaa,kiitos tiedosta!Jos tekis tuota kääretorttua ja pursotan vähän kermalla,teen sellasia leivos tyylisiä niistä ja sitten vaikka jäätelöä vielä lisäksi. =)

 
J.t harmaana
kannattaa kuitenkin tarkistaa tuotteselosteesta kaikki pienetkin präntit...nimittäin esimerkiksi pähkinää saattaa olla pieniä määriä mitä uskomattomammissa tuotteissa... Esimerkiksi jäätelössä saattaa olla vaikka olis ihan perusvaniljaa...
Nimim. pinaattikeittopakasteesta tämän tekstin löytänyt ;)
 
moi
HUOM! Tofu jäätelö käy pähkinä allergiselle! Monesti tuote itsessään ei sisällä pähkinää itseään, mutta on käsitelty linjalla jossa käsitellään pähkinää joten sitä on voinut siirtyä tuotteeseen. Tosi allergiselle tuo siirtynyt pölykin on vaarallista.
 

Yhteistyössä