Hakutulokset

  1. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Siirtyisin tälle palstalle eli kesä-mamman laskettuaika oli 29.6 mutta lapsi sýntyi 10.7.2009 eli poika tuli minulle ja ristiäisii aletaan kohta järjestelee..nyt luen teidän juttuja noista syötöistä.
  2. K

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    PLEASE auttakaa olen hakenut käynyt katsomassa vaunuja mutta on kalliita BRIOT 600-850 EMMALJUNGAT, yhdistelmät haluan mutta mitä ominaisuuksia pitäsi katsoa?mistä ostaa netistä?Itse ominaisuuksista heittoaisa,kangas helppohoitonen ,pyörät ...tuntuvat niin kalliilta enkä kyl haluuu osta...
  3. K

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Voimia omppunen..tuliko sulla punktion jälkeen oksettava olo?huimasko? Ihan vaan haluan tietää koska olin tänään punktiossa mulla tuli oksettava olo ja olen kyökkinyt ja ku n käväsin pihalla niin huimas melkein pyörryin et en oo mihinkään tänään lähtenyt kotona vaan kovasti olen vessassa...
  4. K

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Tulin kanssa katsomaan Sisun kuulumiisii onneksi kaikki on hyvin !!!. Mä vaan odottelen et pääsee ultraan vie pariviikkooooo pitkäaika ja tällä on ollut kova väsymys.Ihmettelin et onpas vauhti -ipanoiden äidillä isovatta söpö. Vointeja kaikille :wave:
  5. K

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Tervetuloo mukaan uudet massunkasvattajat!! Aivan ihania no UÄ-kuvat oikein liikuttu ja oottaa kun itse menee 15.12 et oikein vie jänskättää.Joo ja ei kaikkii housuja voi käyttää kun jo kiristää mutta legginsit ja pitkärintojenaltapiukka sit levenee niin peittää kivasti ton massun.Eipä nyt...
  6. K

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Haluan liittyä joukkoonne esikoista odottelen raskusviikkoja 9+3 tai 10 ja LA 29.6.2009 SATKS.Neuvolassa o käyty kerran ja lääkärissä kerran viikko 8 ja ei niitten laitteella vie sydänäänet kuuluneet ((( no se on kuulemma ok pitäs emättimenkautta katsoa mutta eilen tuli kirje UÄ 15.12 eli siihen...

Yhteistyössä