Hakutulokset

  1. K

    Kai mä aloitan uudestaan yösyötöt...

    Kyl mä ainakin uskon et vauva syö sen verran ku tarvii.. En ite ainakaa rupeis herättelee ellei neuvolas punnittaes ois lähteny paino laskuu.. Voihan ne vauvat syödä välil enemmän ja taas välil vähemmä.
  2. K

    Paljon pyytäisit käytetystä hääpuvusta (pesetetty, silitetty, tahraton, uusi mallisto)?

    Samoin mun mies ois valmis viemää mun puvun melkee roskii.. puoltoist vuotta sit ollu häät ja siit asti ollu myynnis. Uutena maksanu n.700e ja hintaa oon laskenu koko ajan. nyt myisin onnellisena 150e jos vaan pääsis eroo.yks käyny sovittamas mut oli vähä pieni ja toisenki piti tulla mut oliki...
  3. K

    n. 7kk vauvan oudot liikkeet syödessä.... (mitä ihmettä?)

    En osaa enkä edes uskalla ehdotella mikä vois olla mut mä ainakin soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä..Toivottavasti ei oo mitää vakavaa!
  4. K

    raisiolaiset, kuntalisä?

    Eikö täällä oo ketää ketä tietäis?:/
  5. K

    raisiolaiset, kuntalisä?

    Tietääkö joku että onko raisioon tulossa kuntalisää? siis sitä kotihoidon tuen lisäks saatavaa.. Meillä vauva kohta 5kk ja mietin tätä asiaa kun kaikenlaisia pöytäkirjoja ym. vaan löytyy googlesta jossa ehdotettu kuntalisän käyttöön ottoa 2011 alkuvuonna mut ei mitään konkreettista päätöstä tms.?
  6. K

    Mistä näki ne parhaat lehtien tilaajalahjat?

    tai sit voi tehä nii et joku muu tilaa sen sulle ja sä annat kaverille rahat sen laskun maksuun ja saat sit sen lahjan myös itelles.näin oon ite saanu mm. pinnasängyn ja aallon tarjottimen.. äiti tilas mulle kodinkuvalehden ja kaveri vauvan.
  7. K

    Mistä näki ne parhaat lehtien tilaajalahjat?

    Kodin kuvalehti Vauva saa mm. noista
  8. K

    Mistä näki ne parhaat lehtien tilaajalahjat?

    Me Naiset tarjous, saat upean korusetin! ^tollanen korusetti oli
  9. K

    Mistä näki ne parhaat lehtien tilaajalahjat?

    Mä oon meinannu tilata kaksplussan jo monta kk sitten mutta en oo sit viittiny kun ärsyttää kun siinä niin surkee tilaajalahja joka ei ole ainakaa mun havaintojen mukaam muuttunu ainakaa puoleen vuoteen:O tosi outoa! Kauheita krääsä lahjoja toi reppu ja korusetti mun mielest..
  10. K

    Kiinteät

    kannattaa alottaa soseilla jossa vain yhtä makua esim. peruna.. Jos alottaisit vaika perunaporkkanalla ja tulis jotai allergista reaktiota tai kauheita ilmavaivoja et tietäisi kummasta se johtuu. Mellä poika 4kk 1vko eikä syödä vielä muita kiinteitä kuin luumu ja maissivelli. Joskus oon kuullu...
  11. K

    5kk vauvamme on ilmeisesti pitkähkö?

    meiän poika oli 3kk neuvolas 66,8. nyt on 4kk ja 1vko ja torstaina neuvola..saa nähä joko meiän poika olis 4kk neuvolas 70:)
  12. K

    Supistukset rv 17.

    mullaki alko säännölliset supistukset rv 17 ja oli jopa vähä kipeitäkin. Poika synty sit 41+6. Mut kannattaa tietenkin mainita, ei sitä kummiskaa ikinä tiiä ite et aiheuttaako ne jotai tuol alapääs vai ei.. ja et onko toi b-streptokokki.
  13. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Nyyh nyyh tää keskustelu täällä on näköjää kuihtunu kokonaa:/ Itellä oli LA elokuussa ja heidän keskusteluja seurasin sillon ennen kuin poju syntyi, liittyä heiän porukkaan en sitten ehtinyt kun heidät niin myöhään löysin. Sitten pojun synnyttyä 9.9 rupesin pian seuraamaan teidän juttujanne...
  14. K

    Vuoden ensimmäinen kirppispino!

    Minkä niminen se oli? Tai pystykkö linkittää sen osotteen mist löysit?en meinaa enää ite muista mikä se oli..
  15. K

    Vuoden ensimmäinen kirppispino!

    Okei sun kuvailut luettuasi en taida itsekkään mennä tutustumaan :D Joo meille tulee se joku ihme rannikkoseutu vai mikä onkaa raision ym. alueen paikallislehti ni siin oli vaan mainintaa.sen piti aueta joskus joulukuus
  16. K

    Vuoden ensimmäinen kirppispino!

    chef: Missä toi sun blogissa mainitsema ideakirppis sijaitsee?En oo ikinä kuullukkaa:O Vähä googlasin mut en silti oo varma sijainnist..Onks se niinku ihan sen Vaasan leipomoa vastapäätä? Enkä ollu kuullu kyl tommosest "kirrpis uudestakaa"..Mut ei ilmeisesti ollu kovin suositeltava paikka :D...
  17. K

    Vuoden ensimmäinen kirppispino!

    En oo vielä kirppistelly kun ajattelin että ihmiset ei oo jaksanu/kerenny joulun aikaa viedä tavaroitaan myytäväks ni meinasin et varmaa tosi huono valikoima..mut josko jo ens viikon loppupuolella siellä rupeis olee tavaraa ja myös niitä ei haluttuja joululahjoja ym..Oliskohan näin? Tänään...
  18. K

    Mikä nettikauppa joka myy vanhoista farkuista tehtyjä lasten housuja?

    ei ollu toi mitä etin mut kiitos kummiski, kivoja vaatteita:)
  19. K

    Mikä nettikauppa joka myy vanhoista farkuista tehtyjä lasten housuja?

    Mikä sen nettikaupan osoite on joka myy niitä lasten farkkuja jotka tehty vanhoista farkuista ja niis on semmoset pitkät trikoiset resorit? Tai yleensäkki mikä se niiden merkki on..

Yhteistyössä