Paljon pyytäisit käytetystä hääpuvusta (pesetetty, silitetty, tahraton, uusi mallisto)?

  • Viestiketjun aloittaja kikiki
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22985793]Vien kohta kirpparille ilmaiseksi kun monta vuotta yrittäny myyä eikä kelpaa kellekään...[/QUOTE]

Samoin mun mies ois valmis viemää mun puvun melkee roskii.. puoltoist vuotta sit ollu häät ja siit asti ollu myynnis. Uutena maksanu n.700e ja hintaa oon laskenu koko ajan. nyt myisin onnellisena 150e jos vaan pääsis eroo.yks käyny sovittamas mut oli vähä pieni ja toisenki piti tulla mut oliki sit löytäny liikkeest..
 
äippä 2009
Mä meinasin myydä omani mutta tulin sitten siihen tulokseen, että pian puku ei olisi enää ollut puhdas, kun moni olisi sitä käynyt sovittamassa. Harvalle kuitenkaan sopii se puku, joka on toiselle ollut juuri sopiva. Tai siis kyllähän ihmiset varmasti ostaa käytettyjä pukuja, mutta oma show'nsa se on, kun moni käy sovittamassa pukua ja pelkäsin sitten, että jos joku ei ostakaan, joudun uudestaan sen pesettää- Päätin säästää muistona. Tosin oma puku ei ollut uutena kovin kallis, joten senkään vuoksi myyminen ei tuntunut tärkeältä.

Varmaan toi puolet hinnasta on ihan ok pyynti.
 

Yhteistyössä