Mistä näki ne parhaat lehtien tilaajalahjat?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Vasta näin jollain sivulla ja nyt en löydä googlella koko sivua! Haluisin tilata lehden, mutta en halua mitään täysin turhaa krääsää ja irtolehden mukana tuli vain ystävätilausmainos!
 
"a p"
Tilaatko lehden kaupanpäällisten perusteella vai lehden sisällön perusteella?
Ihan sisällön, mutta en halua kaappeihini mitään moccamastereit pyörimään.. ennemmin otan jotain edes kokeilun arvoista, kun sieltä nyt kuitenkin jotain laitetaan! Ja joskus tosiaan näin sellaisen sivun jossa lueteltiin yhdelle lehdelle n. 20 tarjousta ( tilauksen pituus ja hinta muuttui ) ja oli myös nuo tilaajalahjat, esim rikkaimuri, reimatec haalari yms.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";22938463]minä tilaan lehden sisällön perusteella mutta tilaan sen sieltä missä paras tarjous.[/QUOTE]

Joo, siis pääpaino hinnalla, mutta kun sillä samalla sivulla oli ne parhaat tarjouksetkin!
 
sama vieras
[QUOTE="a p";22938541]Joo, siis pääpaino hinnalla, mutta kun sillä samalla sivulla oli ne parhaat tarjouksetkin![/QUOTE]

Juu juu, tilaajalahjahan on osa hintaa. :) Eli sieltä mistä parhaimman kokonaistarjouksen saa. Vai mitä? :)
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja käsbe;22939893:
Mä oon meinannu tilata kaksplussan jo monta kk sitten mutta en oo sit viittiny kun ärsyttää kun siinä niin surkee tilaajalahja joka ei ole ainakaa mun havaintojen mukaam muuttunu ainakaa puoleen vuoteen:O tosi outoa! Kauheita krääsä lahjoja toi reppu ja korusetti mun mielest..
Eikö niillä ole mitään ystäväntilauslahjaa parempana?
 
[QUOTE="a p";22940060]Juu saa, kun tilaa kaverille vauvan. Tais olla 20kk tilaus..[/QUOTE]

tai sit voi tehä nii et joku muu tilaa sen sulle ja sä annat kaverille rahat sen laskun maksuun ja saat sit sen lahjan myös itelles.näin oon ite saanu mm. pinnasängyn ja aallon tarjottimen.. äiti tilas mulle kodinkuvalehden ja kaveri vauvan.
 

Yhteistyössä