Hakutulokset

  1. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Moip... Mulla myös istukka edessä...mä olen niin hermoraunio et kokoajan tekis mieli soittaa äippäpolille jotta pääsis ultraan......
  2. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Heipähei.... Mä olen huolissani kun en tunne liikkeitä joka päivä....kamu on ollu kolmisen päivää tosi hiiljanen viime viikolla taas se mylläs koko mahan sekasin... :) Onko muilla ollut näin et keverilla on hiljasia jaksoja jollion liikkeitä tuskin tuntee? mul viikkoja 23+6
  3. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    hömppä78 :ne sydämmen muljahtelut on normaaleja raskaudessa ja pulssista sanoi,et raskaana ollessa syke on korkeampi,mut onhan se inhottavaa.Aluraskaudessa tuntui ,et saa sydärin kun muljahteli etenkin,kun nukkumaan meni
  4. H

    vatsakivuista rv 23+2

    neuvola on vasta parin viikos päästä...mä tuun hulluksi ennen sitä. niin tuo närästys.mulla närästystä jo ilman raskauttakin. olisikohan se sitä..empä tiiä täytyy varmaan oman mielenrauhan vuoksi soittaa kättärille.
  5. H

    vatsakivuista rv 23+2

    ei, ne erotan kyl.....kipu siis tuntuu ylävatsalla....hitsit huomasin viime viikolla et kipu alkaa usein vasta iltapäivällä välillä saattaa kestää vaan muutamia minuutteja
  6. H

    vatsakivuista rv 23+2

    pitäisiköhän varmistaa polilta? itse ajattelin että voisikohan kipu olla esim kohdun kasvusta tai ummetuksesta.....
  7. H

    vatsakivuista rv 23+2

    apua kummalla puolella on sydän...... :whistle: siis vasemmalla puolla ja kylkiluiden alapuolella tuntui kipua
  8. H

    vatsakivuista rv 23+2

    Osaisiko joku auttaa kun mulla on melkeinpä joka päivä vatsakipeä eteenkin vasemmalta puolelta ja kylkiluiden alapuolelta. Kipu on sellaista pinkeetä olo on silloin tukala ja turvonnut. Pissa testit pari viikkoa sitten neuvollassa ok. Eilen jo ajattelin että pitääkö soittaa äippäpolille, mutta...
  9. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Kyllähän tuon voipi laittaa..... =) =)
  10. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    niin siis minulla LA 27.6, mutta sehän tuolla listassa jo olikin... =) =) =)
  11. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Heipähei.... toista kertaa vasta kirjoittelen, olen kyllä joka päivä lukenut palstaa. Jos nyt osallistusi itsekkin aktiivisemmin. Mulle voi lisätä tonne alkuun vähän tietoja olen siis 30,v toinen tulossa, eka on jo 7 v eka luokkalainen. Syynnytys sairaala kätilöopisto. Mä olen ollut...
  12. H

    Odotusajan vaikeudet

    vielä sen verran että työtoverini ymmärtävät minua ja heidän mielestä ryhmä ei kärsi....onhan meitä 5 hoitajaa.....
  13. H

    Odotusajan vaikeudet

    heipähei... todella tuttua....juuri aamulla soitin esimiehelle (päiväkodin johtaja) että olen poissa lapseni kuumeen takia. Olen lisäksi raskaan arv 20 ja ollut milloin flunssan takia ja milloin pahoinvoinnin takia poissa töistä. Sain niin hirveät huudot että minun takia ryhmä ei toimi jne...
  14. H

    kamala kun on tylsää....

    Tyttö on isällänsä ja mies töissä tulee vasta yhentoista aikaa, mä kuolen tähän tylsyyteen. Olen vielä kaiken lisäksi flunssassa, joten ulkoilukin on aika huono vaihtis.....oon myös raskaana rv 16 tuntuu etten oo tänää tehny mitään muuta kun itkeny ikävääni.......tajusin just et kyllä voi toinen...
  15. H

    Onko kukaan täälä raskautunut ovisplussan jälkeisen päivän peittojen heiluttelusta`?

    Me kärsimme lapsettomuudesta kolme pitkää vuotta. ei plussasn plussaa.....hoidot ei tuottanut minkään näköstä tulosta. Mutta syyskuussa kun puolet kodistamme oli remontissa. ei suihkua ei makuuhuonetta. tyttö nukkuin meidän kanssamme....petipuuhia kerran kuussa.......niin...
  16. H

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Heipähei..... kiva kun pääsin mukaan.....mulla viikkoja tasan 14 tänään. Pahoinvointi on ihan mahdotonta. ja nälkä......voisin kokoajan olla kaapilla. Mä ostin semmosen kotidobblerin ja ollaan miehen kaa kuunneltu vauvan ääniä, tyttökin oli ihan hmeissään kun kuuli sydänäänet.
  17. H

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    jolla laskettuaika olsi 27.6.09. Pääsiskö mukaan.... Toista odottelen. Olen kärsinyt järjettömästä pahoinvoinnista koko raskaus ajan...
  18. H

    odotuksen onnea...

    Hei vaan... Olen uusi täälä... nyt ajattelin itsekkin kirjoittaa. viikkoja on 13 tasan. LA 26.6.09. Tällähetkellä poden elämäänkin kamalempaa tautia flunssa j avatsatauti samaan aikaan. raskauspahoinvointikaan ei petä eikä jätä. :'( :'(
  19. H

    apua...pelottaa

    ehkä vähän helpottaa kun kerrotte tälläisiä kokemuksia...oon menettänyt yö unet kun oon miettiny niin paljon sitä tutkimusta. kauan se muuten kestää, ku noin papereis lukee et 20 minuuttia.....kauheen pitkään.....

Yhteistyössä