Hakutulokset

  1. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    mä soitin pe polille kun ihmettelin et jotain lorahti ni siel kätilö vastasi et saattaa lorahdella jopa nyrkillinen jotain nestettä..ei sis lapsivettä...nyt en vaan muista et mitä nestettä se oli. Mul ei sen pe jälkeen ole tullut mitään ja liikkeet tuntuu jopa sattuu. Tänäänkin heräsin jo...
  2. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Mistä sä tiedät et se on lapsivettä??itse olen täs viikonlopunaikana miettinyt ihan samaa että mitä tuolta lorahtelee..... Jaksamista sinne....tuo on varmasti kamalan stressaavaa....itse kanssa hätäännyn heti jos liikkeet on erilaisia tai ei tunnu heti kun niitä odottelen. Kyllä se ekan...
  3. H

    Tykyttävä sydän

    mul otettiin ekg ja siel selvis et lisälyöntejä on paljon...mut mul niin tulee ilman mitään krapulaa....mikä se muuten on :laugh: :laugh: en ole eläessäni kokenut krapulaa kun en alkoholiakaan käytä
  4. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    noniin...soitin kättärille ja sielä oikein mukava kätilö vastasi. Sanoi että tarkkaile kotona tilannetta huomiseen. Jos ei ole yön jälkeen mitään tullut niin luultavasti on tapahtunut ikäänkuin pieni vahinko....hei kamalan noloa.. Sielä ihmetteli myös tuota klamydia näytettä, ja sanoi et...
  5. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Kiitoksia...soitan tuonne..tulen kohta takaisin kertomaan miten kävi. :)
  6. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Soitin...terkka neuvolas silloin antoi numeron minne voi soittaa. Niin se mun terkka sanoi neuvolasta että ei ole päivystys asia...eli ei kiireellinen....en kyl oikeen tajua mikä on sit kiireellinen. Kai täs pitää vaan rauhottua ja toivoa et kaikki on hyvin. Mitä mun pitäisi tehdä kun mä...
  7. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Joo siis meillä myös kättäri kyseessä. Aamulla kun soitin niin sanoivat että tarvitsee ehdottomasti lähetteen. Nyt ei enää supistele, mutta huoli on kova. Enemmän mua nyt ärsyttää toi neukka täti.
  8. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    itse jo täs mietin et mitähän tapahtuu jos en mene neuvolaan. Niin haaluutkos HS kuulla vielä yhden jutun...me kun käytiin eken kerran neuvolas ni se tuomitsi meijän suhteen kun mies on nuorempi kuin minä. Tää poju on saanu alkunsa lapsettomuushoidoilla ja se neukka sano et ootteko nyt ihan...
  9. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Niin meillä poju potkii oikean kylkeen tuohon navan kohdalle enimmäkseen. Vitsinvitsi....mä en tahdo nuvolaan mua niin ärsyttää se täti, se on ollu alusta asti tosi tuomitseva meitä kohtaan kun mulla on ennestään tyttö ja nyt odotetaan yhteistä. Kai sil on jotain uusperheitä vataan. Anteeksi...
  10. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Helou.... Soitin neuvolaan....arghhhh........voisin skipata ma neuvolan.....ÄRSYTTÄÄ........neukka vaan sano et klamydia testiin.......hei haloo mistähän mä semmosen oisin voinu saada. Mua kiukuttaa. Siihen yölliseen se ei kommentoinu mitenkään. Hei onko teiltä otettu klamydia näytteet jos...
  11. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Joo mä soitan neuvolaan kahdeltatoista.....supistelee vaan niin paljon et oon ihan kauhuissani... :'( :'(
  12. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    ei voi kuulemma vaan mennä...tarvii lähetteen.....
  13. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Joo...kyllähän mä sitä haistelin....yök!!!!! se haiskahti semmoselle kitkerälle. supistelikin koko yön aika lahjakkaasti. ensimmäisestä mulla tihku lapsivettä ni jotenki pelkään sitä taas.
  14. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Aika noloo...mut nyt on pakko kysyä.....viime yönä heräsin siihen kun mulla oli housut märät ja nyt en ole ihan varma et olisiko käynyt niin että pissat pääs tulee housuun vai voiko se olla lapsivettä...... Osaisiko joku auttaa...äsken soitin polille, mutta ei ne ottanut kuuleviin korviinsa...
  15. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Huomenta..... olisin kysynyt teiltä kanssasisaret, että kun käytte neuvolassa onko sielä aina vastassa terkka ja opiskelija? mua niin ketuttaa ku aina sielä on kaksin kappalein ihmisiä. Ymmärrän kyllä että täytyyhän heidän oppia mutta kun ei millään jaksais aina tuijottavia katseita. Mua...
  16. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Heip ja hyvää huomenta..... Mä haluaisin tietää myös tästä yksityisellä käymisestä.....meillä hyvä terkkalääkäri mutta ei sieltä sairaslomaa tule vaikka olisi pää kainalossa. Mulla sairasloma loppuu viikon päästä ja neuvolan täti on sitä mieltä et sairasloma loppuun asti vaan. Mutta minkäs...
  17. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Huomenia.... onpas tylsä ilma...lunta sataa ja on ihan harmaata. Tänään ajattelin jos vaikka käväisisi mammuttimarkkinoilla katsastamassa olisiko sielä mitään ostamisen arvoista. Mun sairaslomakin jatkui sitten taas kahdella viikolla, lääkäri sanoi että katsotaan sen jälkeen josko olen sitten...
  18. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    meillä vauva mylläs koko viime yön ja tänäänkin on kääntäny ja vääntäny. Olen huomannu et se on aina alku viikon hiljakseen ja alottaa pirsket to jotka kestää noin kolmisen päivää. mulla ollu tänään taas huono olo.....koko raskausaika on ollu yhtä pahoinvointia. Mutta nyt taidan tästä mennä...
  19. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Heips... kiitos kun noin moni oli vastannut!!!!!!! sydänääniä kuunnellaan kotona harvase tunti......hyvin kuuluilee... mä jo meinasin et maksaiskohan sitä 4d ultran et sais olla huoletta, mutta ehkä mä nyt yritän relata. mä olen sairaslomalla jo kolmatta viikkoa uupumuksen...
  20. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Mulla ei ole enää ultraa, rakenneultra oli ja meni.... pääsisköhän sitä polille ultraan vai onko tässä mentävä vaan yksityiselle. Mitä sulla siis seurataan? me yritettiin monen monta vuotta tätä raskautta ja vihdoin kun onnisti niin sit sitä pelkää ja mietii kaikenlaista.

Yhteistyössä