Hakutulokset

  1. M

    Mulla on tänään ultra. *turhis*

    Juu, nopeaa toimintaa kun lahetteen sain viime viikolla ja vielapa yksityiselle klinikalle jostain kumman syysta. Mut saas nahda, jos sita soraa siella on niin kuinkahan kauan leikkaukseen saa jonottaa... Onko Suomessa pitkat jonot?
  2. M

    Mulla on tänään ultra. *turhis*

    Moi "Rapis"! Mua ultrataan myos talla viikolla samasta vaivasta! Pahoja kipukohtauksia on ollut kaksi ja sairaalareissu tuli molemmista kun tuntui etta taju lahtee siita tuskasta. Tosin eivat viela ole varmoja mika ne kohtaukset on aiheuttanut mutta vaihtoehdoista sappikivet olisi...
  3. M

    Kumpi vai kampi? Kas siinä iso pulma...

    Taytyypa laitella vaikka yv:ta? Nyt ei ehdi mutta palataan astialle =)
  4. M

    Kumpi vai kampi? Kas siinä iso pulma...

    Moi, pitkasta aikaa =) mutta itse kysymykseen; itse kallistuisin paivakodin puoleen
  5. M

    Kätkytkuoleman pelko

    Viola-85; yv:ta laitettu :)
  6. M

    Kätkytkuoleman pelko

    Olen itse halyttimen kannalla. Meilla se on maksanut itsensa takaisin ensimmaisena rauhallisesti nukuttuna yona. Halytinta on kaytetty nippa nappa kaksikiloisella keskosella ja halytyksia tuli pari, molemmilla kerroilla vauvan huulet oli sinertavat ja hengitti katkonaisesti mutta herattelyn...
  7. M

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Hei vaan Kultatiuku, kylla muistan =). Kiva kuulla teidan uutisia ja toivottavasti leikkaus menee hyvin. Tervehdykset kaikille muillekin jos sattuvat viela pinolle! Taalla tytto kasvaa kovasti. Pittuutta on 80cm ja paino 11kg, ei ole enaa mikaan kukkakeppi :D vaikka pitkaan olikin...
  8. M

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Onka taalla enaa ketaan?
  9. M

    Peppukiitäjien vanhemmat! Kysymys..

    Aika mielenkiintoista lukea kuinka peppukiitamista pidetaan neuvolassa niin huonona asiana. Taalla Briteissa ei asiaan ole kiinnitetty mitaan huomiota, ainakaan negatiivista. Paaasia on ollut etta lapsi liikkuu ja kehittyy muuten motorisesti normaalisti ja oppii kavelemaan n 18kk mennessa...
  10. M

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Tosi piiiitkasta aika tervehdys! Pikku M kasvaa ja kehittyy normaalisti. Ei konttaa eika viihdy mahallaan mutta oppinut hilaamaan itseaan istuallaan seka eteen- etta taaksepain, no kayhan se niinkin :) Hampaita ei ole yhtaan mutta taitaapa tulla veljiinsa siina etta hampaat joutaa...
  11. M

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Hei taas taaltakin! Huomasin etta viimeksi laitoin pikkuisen vaarin tuon pituuden, neiti on nyt siis 66cm ja 6500g. Eli aikas hoikka edelleen mutta ei ollut lastenlaakari ollenkaan huolissaan kun tuo pituus/paino suhde on ollut samanlainen alusta alkaen ja vauva muuten kaikin puolin terve ja...
  12. M

    *HEINIKSET 2008*

    huomasin etta se suljettu puoli on muuttanut. kuinkahan paasisin uudestaan mukaan? Taalla kasvetaan kohisten. Painoa 6600g ja pituutta 68cm eli vahan sellainen rimppakinttu :D Touhuaa kovasti vauvan touhujaan; haalii kasiin kaiken saatavan ja sitten heti saalis suuhun. ei viela kaanny...
  13. M

    Heinäkuun helistäjät -lokakuussa

    Voi hurja miten se aika kuluu! Kokolailla tasan vuosi sitten sai meidan halloween-vauva alkunsa aidin ollessa autuaan tietamaton melkein jouluun saakka :saint: Elama on ihania, ihmeellisia yllatyksia taynna =) Nyt oma tytto onnenmurunen on jo melkein 4kk :heart: Oikein kovasti onnea...
  14. M

    ultra ja sukupuoli

    http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/a/girlboyultras.htm tuolta loytyy
  15. M

    *HEINIKSET 2008*

    Hei taaltakin pitkasta aikaa! Kivasti kasvetaan taallakin 3kk neuvolassa painoa oli himpun vaille 5 kiloa, en muista ihan tarkkaan ja pituutta ei otettu. Ens viikolla katsotaan uudet luvut. Vaatteissa on kaytossa 62-68cm. Mitaan uutta ei olla maisteltu, maitoa vaan eika ole mitaan aikeitakaan...
  16. M

    *HEINIKSET 2008*

    Puhetta ollut rutiineista. Meilla menee yot hyvin, syliin nukahtaa joskus yhdentoista aikaan ja nostan sitten omaan koppaan ja sielta herailee 06-07. Tanaan tosin heratti vasta kahdeksalta ja siina meinasi pojat myohastya koulusta/tarhasta. En ole heratyskelloa tarvinnut kun on tama pikkuinen...
  17. M

    *HEINIKSET 2008*

    Bella-74: Meidan ipanat on lennelleet 3kk lahtien. Nousun ja laskun aikana anna vauvalle rintaa/pulloa/tuttia ettei paineen vaihtelu satu korviin. Itse olen pitanyt tuttia suussa "puolipakolla" etta varmaan lutuuttaa jotain. Olen itse kokenut sen kivun minka voi saada ja se pistaa aikuisellakin...
  18. M

    *HEINIKSET 2008*

    Sandels74: Meilla menee korviketta 70-100ml kerrallaan 5-6 kertaa paivassa. Tosin tarjoan myos rintaa, vaihtelevalla menestyksella, mutta sielta ei paljon tule etta en sita syomiseksi laske. Ei tama meidan rimppakinttu paljoa syo mutta nakojaan kuitenkin riittavasti kun kasvaa tasaisesti omalla...
  19. M

    *HEINIKSET 2008*

    Napatyrasta: esikoisella oli ja vaikka se pullotti 2-3cm (itkiessa viela pahemmin) niin odotetusti se painui alas n. 1-vuotiaana. Tytollakin olen huomannut itkiessa navan pullahtavan ulos. Ymparoiva lihaskudos ei viela ole kehittynyt pitamaan kaikkea paikoillaan mutta kylla se siina useimmiten...
  20. M

    *HEINIKSET 2008*

    Napyista ollut juttua. Mina ehdin saikahtamaan kunnolla kun vauvalle tuli ihan yx kax koko paa tayteen pienta punaista nappya. Taalla aina tahdennetaan etta kaikista vauvan akillisista ihomuutoksista on heti mentava naytille. Paastiin laakarille heti kun vastaanotossa kerroin tulon syyn...

Yhteistyössä