Hakutulokset

  1. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Kiitos Bubona, hakemus jatetty (musikka-), toivottavasti tuli perille, kauheasti sen kanssa kun ensin rapelsin :/ . En ole naita tekniikan ihmelapsia en. musikka
  2. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    mörötykselle: Siina kun Suomessa liikkeita pitaisi laskea kymmenen puolessa tunnissa niin taalla Briteissa riittaa se kymmenen paivassa! En minakaan itse liikekannalla ollessa tunne liikkeita juuri ollenkaan ja jos on oikein hektinen paiva niin vasta illalla rauhoittuessani tunnen taas...
  3. M

    Rauhallinen sikiö

    Esikoinen oli oikein vilkas vauva ja melskasi melkein jatkuvasti, ja jollei muuten jumpannut niin sitten oli hikka =) . Kakkonen oli hiljaa tuntikausia ja saikaytteli minua muutaman kerran oikein kunnolla kunnes totuin siihen etta se sitten olikin rauhallista sorttia masussa. Jos olisin silloin...
  4. M

    sikiö seulonnasta ja sen häytyksestä

    Kaypa vilkaisemassa pinoa toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä? . Pino on paisunut valtavaksi etta kokonaan sita ei kukaan lue, mutta sielta kylla loytyy tietoa ja muita samassa tilanteessa olleita. olen samoja ikia kuin sina ja itsellani seula halyytti myos, tosin ei niinkaan downin...
  5. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Pilvista perjantaita Lontoosta Mihinkas mun pitikaan kommentoida... Ievaliina huolehti vauvan koosta. Minun esikoinen syntyi rv34+5 ja painoi 2010g ja ihan sopivan kokoiseksi viikkoihin nahden sanottiin. Nyt poika on jo 12 ja on aina ollut siron puoleinen vaikkei muuten ikaisiaan pienempi ole...
  6. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Monikin kommentoinut tuota mahan tarinaa, siis niinku shaking (pahus ku ei noita pilkkuja saa aa:n ja oo:n paalle...). On aika tavallista etta siella taristaan, puhutaan poikien pissaamisesta etta ne jannittaa ja tarisee silloin mutta kylla tytotki tarisee. Keskushermosto ei ole viela ihan...
  7. M

    Paikkakuntapinoa ja lämpötilaa, kiitos...

    Lontoo, 15 astetta
  8. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    aik: papp-a on istukan tuottama proteiini mita katsotaan osana veriseulaa. Tulosten muuten ollessa normaalit tuo papp-a voi merkita istukan toimintahairiota. Minulta loytyi sitten poikkeavat virtaukset mutta ainakin toistaiseksi vauvalla nayttaisi olevan hyvat olot. Vauvan kasvua seurataan...
  9. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    suomalainen: taalla Englannissa on kanssa vahan erilainen kaytanto. Sisatutkimuksia ei tehda ollenkaan, kuulemma enemman mahdollista haittaa kuin hyotya. Pissa kylla katotaan joka kerta ja paineet. Mitataan sf, tarkastetaan asento ja kuunnellaan syke. Siinapa ne vakiot sitten onkin. Painoa ei...
  10. M

    raskausarvet synnytyksessä

    Juu, samoin kavi mulle. tyytyvaisena esikoiselta seurailin etta ei mitaan arpia masussa mutta annas olla synnytyksen jalkeen huomasin niita tulleen. kakkosen kanssa sama juttu etta vasta synnytyksessa tuli pari tuoretta arpea sekaan. Nopeasti ne kylla vaalenee ja aikas huomaamattomia minusta nyt...

Yhteistyössä