raskausarvet synnytyksessä

Koko raskausaikana en saanut yhtään ainoaa raskausarpea, liekö vaikutusta kylmäpuristetulla manteliöljyllä, jolla öljysin ihoa päivittäin.
Mutta synnytyksessä vatsaani, navan alapuolelle, tuli aika reippaanlaisesti arpia. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
En ole koskaan kuullutkaan että arvet voivat tulla vielä synnytyksessäkin :|

Juu, samoin kavi mulle. tyytyvaisena esikoiselta seurailin etta ei mitaan arpia masussa mutta annas olla synnytyksen jalkeen huomasin niita tulleen. kakkosen kanssa sama juttu etta vasta synnytyksessa tuli pari tuoretta arpea sekaan. Nopeasti ne kylla vaalenee ja aikas huomaamattomia minusta nyt vaikka kaipa niita saa lisaa ootella kun tassa taas vatsanahkaa kiristaa viikolla 28 =)

Sama juttu mulla! Olen luullut olevani ainoa..
Ei yhtä ainutta arpea raskausaikana, mutta sairaalasta kotiuduttua huomasin järkyt jäljet toisella puolella mahaa. Lisäksi sektioarpi, on aika kaunis massu minulla :D

Juuh! Voi niitä tulla vasta synnytyksessä! Mulla varmaan teki tehtävänsä pitkä ponnistusvaihe, oli kuulemma aina napa pullahtanut ulos ja alamaha helottanut punaisena..Sinne niitä arpiakin sit tuli! :saint:

Yhteistyössä