Kätkytkuoleman pelko

Olen itse halyttimen kannalla. Meilla se on maksanut itsensa takaisin ensimmaisena rauhallisesti nukuttuna yona.
Halytinta on kaytetty nippa nappa kaksikiloisella keskosella ja halytyksia tuli pari, molemmilla kerroilla vauvan huulet oli sinertavat ja hengitti katkonaisesti mutta herattelyn jalkeen oli taas ihan ok.
Kuopus nukkui myos halyttimen kanssa kun todettiin keskolassa apnea-kohtauksia. Halytyksia tuli muutama mutta ne on todennakoisesti ollut seurausta vauvan liikkumisesta anturin paalta eika apneasta.

Muuten, halyttimia loytaa edullisesti netin kautta ulkomailta. Niissa on itkuhalytin samassa ja joissakin myos yovalo ja lampomittarikin :) Hinnat ?60 ylospain.
 
Heippa! Aloin musikka kysellä kun kirjoitit esikoisestasi että hänellä oli syntyessään apnea kohtauksia, että selvisikö niille syytä? Ja miten hän on niistä toipunut?
Myös minun tytölläni oli apneoita syntyessään (rv 38+1). Hänellä ikää nyt 6,5kk. En ole kuullut aiemmin et muilla olisi ollut vastaavaa, vaikka lääkärit sanoivat ettei ole mitenkään erikoista. Voit laittaa minulle myös yksityisviestiä jos olet halukas vaihtamaan ajatuksia!!!!
 

Yhteistyössä