Hakutulokset

  1. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Täällä olisi iloisia uutisia kerrottavana :) Meille syntyi ihana pikkuinen tyttö kiireelliselllä sektiolla 2.10. raskausviikolla 34+5. Emme olleet vielä saaneet päivämäärää suunniteltuun sektioon, kun minulle tuli edellisenä iltana kovat vatsakivut. Lähdimme...
  2. Seline

    Etinen istukka + hematooma istukassa

    Hei! Tässä vähän minun tarinaa... Olen nyt rv30+4. Itse vuotelin ensimmäisen kerran rv17 ja silloin menin vain hätääntyneenä neuvolaan kuuntelemaan sydänäänet ja terkkari sanoi, että erilaiset vuodot ovat yleisiä tässä vaiheessa. Sitten todettiin etinen istukka rakenneultrassa (rv21) ja...
  3. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    SaaraW sua on kyllä koeteltu tämän raskauden osalta :( Lähetän paljon tsemppihaleja sinne :hug: :heart: Tuba factor hyville viikoille olet jo päässyt ja jos rakenneultrassakin kaikki oli ok, niin nyt alat sitten vaan nauttia kasvavasta masusta :) Ameile muljahdukset on ihania :heart: Onnea...
  4. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Hei taas! Hienoa Joanna, että rakenneultrassa kaikki ok! Mekin jännitetään sukupuolta loppuun asti. Nyt kun olemme käyneet noissa kontrolliultrissa etisen istukan (placenta praevia) vuoksi, niin kieltämättä kiusaus on ollut suuri kysyä sukupuolta ;) Tosiaan siis istukka ei ole liikkunut...
  5. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Onnea Minnie82 poikalupauksesta ja hyvistä ultrakuulumisista! Tunnen kyllä liikkeitä päivittäin ja erittäin usein. Aktiivinen kaveri on minulla masussa. Jos oikein ymmärsin tänään lääkärin merkinnöistä niin vauva on jo raivotarjonnassa eli pää alaspäin. Nuo liikkeet varmasti lisääntyvät...
  6. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Hei pitkästä aikaa! SaaraW olipas todella ikäviä uutisia :'( Mikä teillä on tilanne nyt? Tosi paljon voimia sinne :heart: selissa kiva kuulla, että voit paremmin ja asiat on paremmalla mallilla. Ihanaa, että saitte hyviä uutisia ultrassa. Joanna miten rakenneultra ja neuvola meni...
  7. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Joanna ihanaa tosiaan, että olette noin avoimia asian kanssa. Meillä on pidetty todella matalaa profiilia. Vain perheet ja lähimmät ystävät tietävät hoidoista. Neppu_ me pyydettiin tarjous LähiTapiolasta, jossa meillä on muutkin vakuutukset ja niissä papereissa ei kysytty mitään...
  8. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Kyllähän se säikäytti :( Olen nyt lomalla ja saattaapi olla etten enää töihin palaakaan. Kolmen viikon päästä on kontrolliultra ja sitten tiedän paremmin kuinka tässä käy. Tänään neuvolassa kätilö kuitenkin kertoi, että yleensä näissä etinen istukka-tapauksissa annetaan aika herkästi...
  9. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Hieman draamaa taas tällä tulevalla mammalla ollut tällä viikolla... : / Rakenneultrassahan pari viikkoa sitten todettiin etinen istukka, joka tulee kohdun suun yli ja ruskeaa vuotoa oli ollut jo useamman viikon. Kätilö kehoitti silloin ottamaan heti yhteyttä synnytyssaliin jos vuoto muuttuu...
  10. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Minnie82 meillä tosiaan kätilö teki rakenneultran, mutta saattaahan näissä olla paikkakuntakohtaisia erojakin. Ihanaa ja rentouttavaa lomaa sulle! Eiköhän se maha pullahda kunnolla esiin 6 viikon aikana ;) SaaraW mikä uskomaton raskaus sulla on ollut tähän asti! :O Onneksi nyt on alkanut...
  11. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Onnea ihanista ultrakuulumisista Tuba, Ameile, Alina ja Neppu! Täällä on päästy jo yli raskauden puolen välin. Mitkään omat housut ei enää mahdu päälle, joten nyt on hamstrattu mammahousuja kirpparilta ja alennusmyynneistä :) Tänään kävimme rakenneultrassa. Vauvalla on kaikki hyvin :heart...
  12. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Tiltu77 :hug: pahoitteluni. Toivottavasti teillä tärppäisi pian uudelleen :heart: Minäkään en usko, että teidän tarvitsee jonottaa nyt. milliTu onnittelut ihanista ultrauutisista! :heart: Tervetuloa mukaan uudet selissa, AlinaMW ja Ameile. Teilläkin kaikilla pitkät matkat takana tähän...
  13. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Kesäistä keskiviikkoa kaikille! :) Ihania onnellisia ultrakuulumisia täällä! Onnea Joanna, SaaraW, Tuba factor ja Kultapuro! SaaraW toivottavasti tuo sun pahoinvointi helpottaisi kohta. Paljon tsemppiä! Tiltu meillä mies on perheen lisäksi kertonut raskaudesta vasta kahdelle...
  14. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Onnea poksumisesta Joanna! Tärkeä etappi saavutettu :) Neppu täällä myös väsymys jatkuu. Töiden jälkeen otan yleensä parin tunnin päikkärit ja silti menen yöunille tavalliseen aikaan n.22.30. Tosin sitten aamulla herään jo ennen kellon soittoa vessaan yleensä viiden aikaan. Pahoinvointi on...
  15. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Pahoittelut Millian :hug: Tervetuloa kaikille uusille! Kiva saada ryhmää suuremmaksi :) Meilläkin täytyi ensin ottaa verikoe ja vasta sitten oli np-ultra. En edes tajunnut kysyä olisiko pelkän niskaturvotuksen voinut mitata. Mehän ei sitten loppujen lopuksi osallistuttu seuloihin...
  16. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Tervetuloa mukaan Neppu ja onnittelut plussasta! Onnea tuba factor iloisista ultrakuulumisista! SaaraW ja Kultapuro kurjaa tuo pahoinvointi, I feel you! Mutta mulla tuo 3 päivän sairasloma + viikonloppu teki tehtävänsä: nyt olo on jo paljon parempi. Vieläkin yökkäilen yleensä kerran...
  17. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Joanna onnea ultrakuulumisista! Inhottavia tollaset hematoomat ja myomat... Uskon, että on vaikea alkaa nauttia raskaudesta ihan täysin rinnoin vielä jos on tollasia "epävarmuustekijötä" matkassa mukana. Masua ei kyllä mulla näy vielä juuri ollenkaan, ihan pikkuruinen kumpu ehkä :) Mulla on...
  18. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Kiitos Joanna! Ne verikokeet täytyy ottaa tiettyyn aikaan; raskausviikolla 9-10+6 (ainakin meillä näin) Ja sitten np-ultra on vasta sen jälkeen rv 12. Neuvolassa saat lisää tietoa. Varaapas aika heti huomenna ;) Meitäkin mietityttää ne vaikeammat kehityshäiriöt, jotka voi olla...
  19. Seline

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Heippa! Voisin liittyä tähän pinoon :) Helmikuussa kävimme siirtämässä 2.Ivf:n ainoan pakkasalkion ja se tarrasi kiinni! Yritystä takana 5 pitkäääää vuotta ja yhden keskenmenon olen kokenut (rv 7). Meillä on Sandaali ilmeisesti sama la eli 8.11 :) Viikko sitten olimme toisessa ultrassa ja...
  20. Seline

    Hoidot jatkuu 2013

    Tervehdys palstalle! Tervetuloa uusille. Halaus :hug: neganneille ja isot onnittelut :flower: plussanneille! Hyviä uutisia varhaisultrasta! Alkio oli oikeassa paikassa, vastasi hienosti viikkoja ja näimme pienen sydämen :heart: jyskytyksen ruudulla. Olen ollut melko pahoinvoiva ja...

Yhteistyössä