Hakutulokset

  1. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    kaikille synnyttäneille ja pahoittelut, kun nyt vasta selviän vastaamaan. Eli meille syntyi suloinen tyttö k-hks:ssa 1.9 (LA oli 19.8)rv 41+6 mitoilla 3600g ja 51.5cm. Tyttö ajoitti syntymäpäivän samalle päivälle, jolloin olisi ollut jo tarkistuskäynti polilla. Synnytys meni todella hyvin...
  2. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Piiitkästä aikaa. Oon koittanut pysyä mukana ja lueskella teidän juttuja, mutta ite en oo ehtiny kirjoitella. Meillä on matkaa n.10 min sairaalalle...oltiimpa sitten vanhassa tai uudessa asunnossa. Edelleen siis rakennetaan ja toivotaan, että päästäis muuttamaan ennen laskettua aikaa. Mutt...
  3. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    En ole ehtinyt valitettavasti kirjoitella, enkä paljoa lukeakaan tekstejä viimeisen kuukauden aikana. Rakennetaan ahkerasti, jotta päästäis kesällä muuttamaan. Äitiyslomalle jään vasta heinäkuun puolessa välissä. Olo on on ollut hyvä ja oon voinut vielä urheillakin. Eli ei mitään valittamista!=)...
  4. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Heippa pitkästä aikaa!! On mennykin reilusti yli viikko, kun viimeks kirjottelin..lukeakaan en ole ehtinyt. Päivät menee niin nopsaa. Liikunnasta..mä niin nautin liikunnasta, että toivon voivani urheilla vielä kesään asti. Oon käynyt kerran viikossa bodypumpissa ja pari kertaa hiihtämässä...
  5. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Huomenta mahankasvattajille... :heart: Outiko..mä kans ihmettelin, kun flunssa ja kuume iski..en oo ollut moneen vuoteen flunssassa saati kuumeessa. Kyllä mä veikkaan, ett tää odotusaika tuohon vaikutti. Pahoinvoinnilta olen onneks säästynyt koko raskausajalta. Mutta päänsärkyä on ollut...
  6. I

    Raskaustestistä..auttakaa:)

    Kannattaa hakea apteekista joku "perusraskaustesti". Niissä testeissähän hailakkakin viiva tarkoittaa, että on raskaana eli hieman selkeempää(tietenkin kontrolliviivan lisäksi).
  7. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Voi kun surullinen uutinen Anwi, koittakaa jaksaa :hug: ...rupes ihan itkettään. Sitä luulis tässä vaiheessa jo olevan paremmalle puolella, mutta en ole itsekään varma, että kaikki menis hyvin..ens viikolla vasta ultra. Toivottavasti ei saada täällä pinossa enää ikäviä uutisia..alkais jo...
  8. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Tervehdys helmikuun pinoon...ja Mandylle kiitos pinon ylläpidosta!!! En olekaan hetkeen ehtinyt kirjoitella...oon yrittäny silti lukea juttuja. Niin samanlaisia kokemuksia monella. Pahoinvoinnista...oon jostain syystä selvinnyt ilman pahointia. Painoa on tullut noin kilo ja sekin jo...
  9. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Eilen oli täälläkin eka neuvola..kovasti sai lappusia ja ohjeita mukaan. Olikin todella mukava neuvolantäti, joten sinne on sitt kivaa mennä toistekin. Eipä siellä mitään ihmeellisen uutta tullut. Galluppiin..ollaan tavattu 01,menty kihloihin 05 ja naimisiin 07...Ite haluttiin tässä...
  10. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Käytiin sitten eilen varhaisultrassa. Oli se vaan niin hienoo todeta, että kyllä siellä masussa on ihan oikee pieni ihmisen alku!! Sydän sykki ja kokoa oli 17mm!!! Vastasi kuulemma hyvin 8+viikkoa. Nyt sitten uskaltaa ehkä kertoa hieman useammallekin. Jouluna kerrottiin mun vanhemmille, kun...
  11. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Kiitos Mandy81 Pinon päivityksestä!! =) Mulla on eka ultra huomenna yksityisellä, kun en malttanut enää odottaa tietoa, olenko raskaana vai en/onko kaikki hyvin mahassa. Raskausoireita ei ole ollut muita, kuin väsy, mahan turvotus ja jatkuva palelu. Kotonakin saa olla välillä kaksi villapaitaa...
  12. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Toivottavasti vielä mahtuu mukaan. Olen lukenut näitä juttuja ja huomannut, että löytyy samanlaisia kokomuksia muiltakin. Ei ole oikein vielä tajunnut odottavansa, kun ei ole muuta varmuutta, kuin itse tekemä raskaustesti, joka näytti plussaa 10.12. Olen itse 33v ja esikoista odottelen. Tuleva...

Yhteistyössä