tää heräs puol 6 ekan kerran nälkään jatkoin sinnikkäästi unia vaan ja heräsin puol 8 sit uusiks..
mies oli töihin lähössä ja kerroin sille kamalasta unestani.. näin unta viime yönä et mies sanoi mulle ettei paljon enää välitä ja tykkä musta et just sen verran vaan et voi vielä just mua pussata ja halata...
itkuahan siinä väännettii ku tollasesta unesta heräs.. meinasin miestä mennä sohvalta herättelee ku nukahti sinne yöllä et tykkääthän sää musta..
aamulla kerroins ille sit juu tuosta ni sain mää yhen 40pusua ennen ku se töihin läks.. ja kerto vielä et lopeta tuollasten ajattelu et sulle ei tuu ku paha mieli ja itku taas..
oon määki..
esikko on ruvennu nukkuu ku unelma ei yö heräilyjä taas enää olleskaa.. tänää ajattelin tehdä kettumaiset ja lähtee tutti pullot pois.. vien varastoon odottaa tätä seuraavaa, keittelen ne sit ja ostan uudet tutit ni menevät varmasti hyvin sit vielä.. turha kai se on koko pullo satsi uusiks ostaa.. meillä ei o enää juotu pullosta muuta ku ihan satunnaisesti,ajattelin et jos jonku kaks pulloa jätän hätvaralle, muut pois.. tutti on myös jätetty pois,et sitä ei saa ku unille enää..
mun maha on kans mieletön pallo..
en osaa myöskää liittää kuvaa tänne, mut tuolla irc galleriassa mulla on kuvia jos joku haluaa siellä kurkkia.. ilmoittakaa vaan ni lisään sit listalle et näkyy.. ei ole kaikkien näkyvissä ne kuvat siis..
nua on ruvennu närästää oikein urakalla..ei ole kivaa.. :ashamed: esikosta oli sama ongelma.. eilen kauhistelin et vauvan sydänäänet löytyy tuosta melkee navan korkeudelta..
hoomen olis sit np-ultrakin sitten..
ostelin tuossa mamma vaatteitakin eilen ja tänää vielä jatkoin,yhdetkää omat farkut ei mene kiinni enää.. mulal kyllä tosin aika tiukkoja ollu ja matalia et johtunee siitä..
sellaisia meille.. palataanhan taas... ja kertokaas joku kui saatte noita kuvia näkkyy tänne.. jos en ite osaa ni voisin tonne profiilii laittaa masu kuvan sit..
peikko ja asukki 11+5 :heart: