Hakutulokset

  1. N

    Ongelma siittiöissä

    Hei, minun edellisellä miehelläni tilanne oli juuri tuollainen. Siittiöitä oli, mutta eteenpäin pyrkiviä ei yhtään ja vain 2% prosentti normaaleja. Kuitenkin hänen edellinen naisystävä oli raskaaksi tullut. Minä en sitten kuitenkaan. Meillä minun ongelma oli ovuloimattomuus ja miehen juurikin...
  2. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos teille kaikille! ihanaa tukea annatte! Toivotan teille kaikille tsemppiä ja niin toivon teidän jokaisen onnistumista! :) voikaa hyvin!
  3. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kalabaliikki, oi kiitos!! Mullahan alkoi kierto sekoileen tossa syksyllä, meni vähän yli 40 päivään aiemman 28 sijaan. Nyt tunsin oviksen vasta kp 25 ja sen mukaan mentiin. Oletin että kroppa kiusaa ja siksi menkat ei ala. Lisäksi menkkaoireet oli ihan samanlaisina päällä joten siksi niitä...
  4. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kesänlapsi voimia!! <3 Itse en oikein tiedä mitä ajatella ja mitä tehdä. Päätin että pitää soittaa klinikalle että jotain on tehtävä kun ei menkkoja näy. Tein kuitenkin testin koska sitä ne kysyvät. Ihan oikeasti lähes järkytykseksi testi näytti plussaa! 11 vuotta edesmenneen miehen kanssa...
  5. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi Jantzu, olen pahoillani. :cry: Tsemppiä. Minä juhlin liian aikaisin. Ihan vähän punertavaa, siinä se. Hermot palaa nyt. Aattelin vielä tän viikon odottaa, sitten soittoa Taysiin ja apuja kysymään. Inhottavaa. Samat oireet jatkuu, ihan samanlaisina. Kai nekin kestää sen tupla-ajan ennen...
  6. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jee! Taidan pitää pippalot! Nyt se vuoto alkaa hiipimään!! Huomenna sitten soittoa Taysiin ja kysymään mitä tehdään. Vaikkakin nyt alkaa ärsyttää jo kun alkaa vatsaan koskea ja silleen. Pitää siis syödä herkkuja. :ROFLMAO::sneaky:
  7. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi Ilo! Olen niin pahoillani! :cry: Voimia kovasti!! Täällä ei edelleenkään vuotoa näy. Henkisesti jo väsyttää jo tää kyttäily. Mennään jo kp53, eli kohta tuplana normikierto. Meillähän on 3 kaveria pakkasessa, tiedä sitten koska päästään eteenpäin kun tämä kierto tällaiseksi heittäytyi. Koko...
  8. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jantzu ja Kesänlapsi, tsemppiä piinailuun!! :) Love, ei alkanut vuoto vieläkään. Rintojen sivut tuli kipeäksi vasta pari päivää sitten ja yleensä ovat kipeät ainakin 3-4 päivää. Pinna edelleen lyhyt ja finnejä pukkaa. Joten ihan just varmasti. Mutta ei silti edes ovikseen nähden ajallaan...
  9. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kalabaliikille ja Ilolle paljon voimia. <3 Bridge, onnittelut plussasta. <3 On: ei menkkoja, nyt ehkä kp 44-45. Oireet kyllä niin että ihan just alkaa. Pinna todella lyhyt juuri nyt. Väsynyt tähänkin. Että pitää olla vaikeaa. Välillä tuntuu että pitäisi antaa vaan olla. Eniten ahdistaa se että...
  10. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä taas. Jälleen oon käynyt lueskelemassa kyllä teidän kuulumisia. Siida, kiitos tuosta vyöhyketerapiajutusta. En ole saanut aikaiseksi pohdittua. Vähän olen selvitellyt kuka voisi täällä suunnalla tehdä, yhden hyvän entuudestaan tiesin. Mutta hänkin on sitten ilmeisesti jo eläkkeellä...
  11. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka, palailen taas hiljaksiin. Tosin olen koko ajan silloin tällöin käynyt lukemassa kuulumisia täällä. Toivolle tsemppiä ja voimia odotteluun. Roxannelle halaus Kaikkia en tässä muista, vaikka lukemassa olen käynyt, mutta toivotan kaikille tsemppiä juuri siihen omaan tilanteeseen. ON...
  12. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mut saa poistaa piinailijoista. Menkat tekee tuloaan ja testi näyttää negaa. Katsellaan keväällä sitten PAS:ia. Marrasmaille isot onnittelut! Nyt siirryn taustailemaan kun ei tässä toviin mitään tapahdu.
  13. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pp 12, tyylipuhdas nega. Itku raivarit sain jo silloin edellisen kerran, pari päivää sitten. Nyt tuntuu lähinnä tyhjältä. Edelleen alakerta kipeä, odottelen että menkat alkaa, josko se siitä. Luget tekisi mieli lopettaa heti, mutta pää ei anna periksi. Testaan pe aamuna vielä täyden varmuuden...
  14. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä Kalabaliikki! Lisäpiinaa sulla piisaa. Menin sitten tekemään testin... Pp10, keskellä päivää, tunnin kerkis rakko täyttyä. Ihan puhdas nega. Ei kai sitä muuta voi odottaakaan. Puolikas sanoo että tyhmä kun testasit nyt jo ja tuollaiseen aikaan päivästä. Toinen puoli sanoo että se on...
  15. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pp10 ja oireet katoilevat pikku hiljaa enemmän ja enemmän. Vähän sama kuin marrasmailla, ärsyttävää tunkea turhia lääkkeitä edelleen. Nyt haluaisin sen miehen piilottaman testin. Saisin oikeastaan sen negan vastaanotettua jo nyt. Ei tarvitsisi enää toivoa muuta. Koitan koko ajan keksiä...
  16. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi Maljakko :cry: Voimia. Tänään itsellä PP9. Tekis mieli testailla, mutta ainokaisen testin annoin miehelle piilotettavaksi :D Luulen että odottelen keskiviikkoon. Tiistaina miehen vanhemmat tulee meille ja he kun tietävät tilanteen, niin en halua negan tietäen nähdä heitä. Joten parempi kun...
  17. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ilo, olen todella pahoillani :( Marrasmaille ja Maljakolle tsemppiä!! Hienoa että Kalabaliikin punktio meni hyvin. :) ON: Maha edelleen turvoksissa ja todella voimakas painon tunne alaosassa. Nyt tosin ei auta se ettei suolessa tavara kulje. Nestettä pitää vaan saada itseensä tungettua...
  18. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka, kiitos teille kaikille sanoistanne ja reagoinneistanne kirjoitukseeni. Tosiaankin elämä on sitä nurjaa puolta näyttänyt ja tuntuu että enemmän sitä kuin tätä toista. Mutta mieheni sisko näytti minulle miten elämää kuuluu kaikesta huolimatta elää ja ilman häntä en jaksa uskoa että...
  19. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikainen apua!!! Pelkään että nyt on iskenyt virtsis. Ei kirvelyä,mutta aina pissaamisen lopussa tuntuu alavatsalla kouristus, joka kestää muutaman sekunnin. Sen jälkeen jomottaa ihan hetken. Eihän kellään satu olemaan kokemusta samanlaisesta? Alavatsa kipuilee koko ajan, mutta sitä ei sitten...
  20. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oikein paljon onnea Vilijonkka!! :) Ei mun yleiskunto antanut myöden mennä töihin. Lääkäriin suuntaan saikkua hakemaan iltapäivällä. Etovat olot on ohi, ainoa oire on kipuileva kohdun seutu ja tietty edelleen munasarjat ja jalka kipeä. Mutta siihen nyt jo totuttu. Mulla on nyt ihan...

Yhteistyössä