Hakutulokset

  1. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea onnea huippualkiosta Kesäheinä!!Sen kanssa on hyvä jatkaa. :) Nyt jännätään Vilijonkan veritestin tulosta, mutta kyllähän se plussa on. ;) Minä koitan välttää testailua kans sinne lähelle testipäivää. Ennen sitä pitää testata, että ehtii sitten kerätä itsensä työpaikan pikkujouluja ja...
  2. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    On muuten tosi ärsyttävää kun ilmeisesti luget aiheuttaa mulle pahaa oloa. Etomista ja hajut tarttuu nenään. Kun alkio nyt hädin tuskin edes kiinnittynyt. Inhottavaa. Eilen tämä alkoi ja jatkuu vaan. Blääh!
  3. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kuuru, näyttää hienolta!!! :) Jantzu, täällä vasta pp4 ja aika tosiaankin matelee. Mun pitäis To mennä töihin. Toivottavasti onnistuu. Tänään tuikkkaan Gonapeptylin. Vaikka mulle pitäminen on helppoa, eikä tuota mitään ongelmaa, niin nyt ei tän olon takia yhtään kiinnostaisi pistää enää...
  4. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkka, vau!!! <3 tuohan on ihan aito plussa, ilman mitään epäilystä!! :) Maljakko, älä vielä vaivu epätoivoon. Kovin varhaista vielä, siihen uskotaan. :) Oma olo taas vähemmän turvonnut, munasarjakivut liikkuessa tosi kovat. Soitin polille ja kuulemma ihan normaalilta kuulostaa...
  5. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervetuloa Kuuru ja tsemppiä piinailuun. Muista että jokainen siirretty alkio on mahdollisuus :) vaikka itsestäkin joka toinen hetki tuntuu siltä että ei tästä mitään tule. Mulla itsellä kun on tuo tyttö jo, niin se tottakai luo erilaisen pohjan asiaan. Vaikka ei varsinaisesti tuo toivoa...
  6. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos Roxanne listan päivityksestä. :) Ihanaa olla jännittämässä teidän muiden puolesta. Oma olo tänään melko kauhea. Mahan turvotus on vähän laskenut, mutta ilmeisesti tuo tytön flunssa iski sitten muhun. Turvotusta löytyy kyllä vielä ihan reilusti ja pelkään nyt hyperiä. Toisaalta...
  7. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos tervetulotoivoksista :) Kiva liittyä mukavaan joukkoon. Tänään oli sitten siirto. Aamusta jo sain tietää että siirtoon päästään. Lopputulema oli että 1 huippualkio siirrettiin, 3 oli jo pakastettu ja yksi jäi jatkoviljelyyn. Mua helpotti huomattavasti se että saatiin myös pakkaseen...
  8. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka. Pääsiskö mukaan joukkoon? Tässä tarinaa lyhykäisyydessään... Olen 37 vuotias, 8 vuotiaan tytön äiti. Tyttö sai alkunsa 1. IVF hoidosta vuonna 2007 silloisen mieheni kanssa. Mieheni kuoli vuonna 2012. Nyt olemme nykyisen mieheni kanssa käyty läpi uusia hoitoja, pääsimme suoraan IVF...
  9. N

    Toisen lapsen toive

    Kielan testi näyttää jopa kauniilta :) Hienoa! Oikein paljon onnea miss-piggy myös :) Tänään oli sitten se naapurikaupungin lääkäri. Onneksi siellä oli itse ylilääkäri, vanha gubbe, joka tosin tietää asioista edes vähän. Nyt sitten verikokeet minusta ja miehestä ja mies antaa oman...
  10. N

    Toisen lapsen toive

    Moikka ja terkkuja täältäkin.Lukenut oon teidän juttuja lähes päivittäin ja niin iloinen kaikkien puolesta joilla on tapahtunut jotain. Plussaa tai asioiden etenemistä :) Mulla on perjantaina se seuraava etappi, lähimmän kaupungin polilla, josta sit varmaan taas pienin askelin eteenpäin. Vähän...
  11. N

    Toisen lapsen toive

    Tsemppiä punktioon AJ ja Tupsuli :) Raporttia sitten heti, eikös ;) Mulla on kans synnytyksen jälkeen menkka- ja ovisoireet lisääntynyt roimasti. Tai oikeammin ovisoireet enemmänkin. Nykyään tunnen oviksen (tai ainakin jonkin vaiheen siitä) ja kierto jota ei ennen ollut, on nykyään tasainen 28...
  12. N

    Toisen lapsen toive

    Moikka ja tsemppiä piinailijoille. Ihana seurata teidän kaikkien juttuja, kun omat vielä jäissä. 1.4 on lääkäri. Ensin tuon lähikaupungin sairaalan polilla. Mutta koska siellä ei tehdä mitään lapsettomuushoitoja tms, niin sehän on sitten vain seuraava etappi. Hyvässä lykyssä mennään vielä...
  13. N

    Toisen lapsen toive

    Moikka taas ja kiitos kun sain tunkeutua mukaan. Hurjia tarinoita teillä on punktioista ja kystista. Toivottavasti tuollaiset ei kenelläkään uusi. Meillä ei nyt mitään vielä ole tapahtunut. Viimeiset clomit napsin ja nyt vaan odotellaan taas ovista. Tänään sain vihdoinkin ne yksityisenklinikan...
  14. N

    Toisen lapsen toive

    Moikka, tunkeudun nyt teidän ketjuun. Se kun tuntuu olevan aktiivisempi kuin tuo toinen johon ensiksi tunkeuduin. Toivottavasti saan tulla mukaan. :) Taustoista hieman. Olen 36 vuotias nainen. Minulla on edesmenneen mieheni kanssa 1.IVF:llä vuonna 2007 alkunsa saanut tytär. Kohta 8 vuotias...
  15. N

    Lapsettomuushoidot 2015-2016

    Moikka, olisin halukas tunkeutumaan tähän ketjuun :) Eli meidän taustoja: Ole 36 vuotias nainen. Minulla on yksi kohta 8 vuotias lapsi edesmenneen mieheni kanssa. Tyttäremme sai alkunsa ensimmäisestä IVF-hoidosta vuonna 2007. Tuolloin ei varsinaista vikaa löydetty minusta eikä miehestäni. Oma...
  16. N

    Miks??

    Varmasti moni täällä palstailijoista kamppailee samojen tunteiden kanssa kuin sinä. On se raskasta ja varsinkin silloin kun joku tuttavista ilmoittaa raskaudestaan ja lapsen syntymästä. Mulla ainakin on aikoja jolloin asiat harmittaa ja itkettää. Mutta vierellä myös ihana mies joka on tukena...
  17. N

    Pregnylistä

    Kiitos pietu! Tarkoitatko siis tuota 14 pv piikistä? Mulla kun ei normaali kiertoa itsellä oo ollenkaan, siis heittelee kovasti.
  18. N

    Pregnylistä

    Voitteko auttaa tyttöstä "pulassa"... Eli miten teillä on mennyt Pregnylin piikityksen jälkeen menkkojen tulo? Eli kuinka pian/kauan kestää tulo jollei ole raskaana? Tällaisen ongelman kanssa nyt painin...
  19. N

    hjälp! Kysymyksiä piikeistä ja inssistä

    Moron! Ihan uusi tulokas täällä palstalla. Maillä takana yritystä jo useita vuosia. Teroluteilla, clomeilla ja molemmilla yhtä aikaa. Nyt pistin 3 x menopur ja pregnylin siihen jatkoksi. Nyt sit tänään tein tëstin lääkärin ohjeen mukaan. Negaa näytti. Pregnylistä on 16 pv. Tästä pääsemmekin...
  20. N

    Mikä 1,3v vaivaa?

    Poika ei suostu ulkona juurikaan liikkumaa. Sylissä pitäis kannella koko ajan. Olen vaihdellut kenkiä, varmistanut, että sukat ok. jne. Mutta ei. Tätä on jatkunut jo 2kk. Huutaa vaan, koko ajan. Nyt olen sitten antanut huutaa aina vähän aikaa, pian hän sitten kömpii itse ylös ja kävelee minun...

Yhteistyössä