Hakutulokset

  1. W

    Pärjäisittekös jos teidän perheen bruttotulot olisivat

    Todellakin pärjättäisiin ja hienosti!
  2. W

    Kokemuksia Lidlin leivonnaisista? Kakuista, muffinseista jne?

    Juu ei ole, sellasta ihanan kosteaa, just sellasta että kun yhden palan ottaa, pittää ottaa toinen
  3. W

    ***********10 000************

    Siis ilmeisesti kirjoitettua viestiä, kenties?
  4. W

    Kokemuksia Lidlin leivonnaisista? Kakuista, muffinseista jne?

    Se kreemipulla on hyvää, samoin se marmorikakku (ruskea kakku jossa päällä sellasta valkoista sokerijuttua)
  5. W

    yhteinen asuntolaina, toisella luottotiedot menee miten käy

    Meillä on isännältä luottotiedot mennyt, mutta slti maksetaan asuntolainaa pois. Ei vaikuta siis lainaan mitenkään,jos toinen edes pystyy asiansa hoitamaan.
  6. W

    Lastenhuone rintamamiestalossa

    TODELLA hyvä idea! Meillä kans yläkerrassa kaks makkaria, joista toisessa neidit nukkuu ja siellä on myös alkovi. Kohta on vain se ongelma, kun pikkuveli pitäis kans siirtää sinne kun vauva syntyy, niin loppuu tila. Ainut vaihtoehto on, että laajennetaan lasten huonetta vinttiin päin, josta...
  7. W

    Tunnen itseni niin paskaksi äidiksi joka aamu..

    JääPrinsessa mä olen ainakin mukana tuossa ry:ssä! Niin ja meillä karjutaan neideille 4v ja 3v! Yleensä olen jo illalla katsonut seuraavan päivän kamat kaikille kolmelle muksulle valmiiksi. Sisävaatteet on nipussa lipaston päällä ja ulkovaatteet eteisessä. Ois vaan niin ihanaa joku aamu kun...
  8. W

    Tunnen itseni niin paskaksi äidiksi joka aamu..

    Täällä kans ilmoittautuu yks karjuva äiti! Meidän toinen neiti ei varmaan ikinä kerkeis ajoissa minnekään jos ei hoputtas. Pari kertaa sanon nätisti, sit alkaa mulla palaan hihat ja ääni pikku hiljaa nousee nousemistaan. Aikas ärsyttävää itsestänikin, mutta minkäs teet!
  9. W

    Rv-pino

    tasan 27 tänään ja olo on ihan ok, ainut vaan että narahdin tuossa sokerirasituksessa ja nyt joudun mittailemaan sokeriarvoja..plaah
  10. W

    Mistä ostatte lastenne vaatteet?

    Vhän sieltä sun täältä, toisen tytön kummitäti tuo rapakon takaa aivan ihania kamppeita kun siellä käy, me&i:hin olen nyt hurahtanut, NameIt on kiva, ulkokamppeissa suosin Jonathania, Lassieta ja Travallea, niin mulle käy myös käytetyt noista kaikista kunhan on hinta-kunto kohdallaan!
  11. W

    Meillä oli toissa viikolla 7 oikein lotossa =)

    Aivan varmasti tulisin minäkin hehkuttamaan vaikka vain pienen summan esim.tuon 6 oikein voittaisin, onhan kuitenkin aikas paljon rahaa...
  12. W

    Päiväkotiammattilaiset hoi! Laittaisitteko itse 2-vuotiaan päiväkotiin?

    Meillä lähti viime syksynä trio päiväkotiin joka oli silloin iältään 11kk, 3v11kk ja 2v6kk. Ja kaikki ovat pärjänneet TODELLA hienosti siellä! Pienin on jopa hurmannut käytöksellään kaikki päiväkodin naiset ja hoitajat oikein odottavat että poika menee joka aamu hoitoon. Tytöt ovat saaneet...
  13. W

    joko ootte saaneet uudet meandinne? :D

    Ystävänpäivänä oli, joten ei ole vielä tullut ;) Tilasin taas kaikkea kivaa muksuille ja tulevalle vauvalle, en kuitenkaan kaikkea jota olisin halunnut. Nooh, sisko pitää huhtikuussa esittelyn jolloin tulee hieman lisää kampetta, joten sit sieltä lisää...
  14. W

    peräpukamat synnytyksen jälkeen:(

    Mulla ollu pukamia jokaisesta kolmesta synntytyksestä. Apteekista ostin ihan sitä peräpukamavoidetta, sellaisessa valko-vihreä-vaal.pun pahvirasiassa sitä oli. Auttoi tosi hyvin. Huuhtelin joka kerta kun kävin veskissä ja laitoin tuota rasvaa, auttoi kovasti, eikä synnäriltä lähdettäessä ollu...
  15. W

    Voi itku, kun tuo kuopus kasvaa niin äkkiä :( vaatteet jää pieneksi enkä kehtaa myydä niitä!!

    Pistin sulle Nannannaa yv:tä, käypä kurkkaamassa
  16. W

    Raskaus ja vanhat kaverit

    Itseltäni katosi kaverit siinä vaiheessa kun aloin odottamaan. Mut onneksi kaksi oli sellaista jotka pitävät edelleen yhteyttä. Toisella kuukautta nuorempi poika kun meidän keskimmäinen ja toiselle syntyi viime marraskuussa vauva.
  17. W

    Jos on laittanut rahastoon rahaa niin saako ne rahat ottaa sieltä koska tahansa pois?

    Sammossa ainakin saa ottaa silloin kun itse haluaa ottaa rahat sieltä rahastosta pois. Siitä menee joku pieni summa päältä pois, mut seuraavana päivänä on mulla ainakin rahat näkyny tilillä kun olen rahastostani niitä nostanut
  18. W

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    KYS 9.9-15-10.04, tulin KSKS:stä ja hengailin tuon ajan osastolla. Paljon oli immeisiä, mut parhaiten jäi mieleen nainen joka synnytti kaksoset ja oltiin samassa huoneessa ennen kuin hän pääsi kotiin. Sit KSKS 9 - 11.2 .06+ viikko tuosta ajasta taaksepäin. Ja kolmas oli 11. - 13.9.07 ja...
  19. W

    kysymys niille joilla 4 hlö perhe ja ruokaan menee rahaa VAIN n.200-300!!

    Meillä viiden hengen perhe, ja kuussa menee just joku 300e sapuskaan. Kaikki ruokatarvikkeet ostetaan Lidlistä, jonka valikoiman olemma huomanneet sopivan meille parhaiten. Hedelmät ja kasvikset ovat edullisia, maito halvempaa. Ja meillä syödään mielestäni hyvää ruokaa. On tarjolla lihaa, kalaa...
  20. W

    G : autonne merkki ja vm.?

    Meillä Plymouth Grand Voyager vm.97, ollu meillä kolme vuotta ja hyvä peli, ei ollenkaa vikoja. Ja toisena autona Buick Electra Estate Wagon vm.82, tosin pajalla tällä hetkellä

Yhteistyössä