joko ootte saaneet uudet meandinne? :D

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
aivan ihania kerrassaan ja kootkin osui suht kohtaan :D voi olla että tilaan toiset pillkkulegsut tytöille vielä, pienempää kokoa, mut väri on niiin kiva et noistakaan en luovu :D kaikki oli vaan tosi kivoja, ja frotee tänä vuonna hyvän tuntuista!

Mä olin niin pettynyt vaatteisiin kun ne sain,näytti kuvissa paljon paremmilta mitä ne oli sitten livenä :( Minä en päässyt kutsuille mutta tilasin kuitenkin ja tässä tulos ja en usko että ihan heti uusia tilaan.

Ystävänpäivänä oli, joten ei ole vielä tullut ;) Tilasin taas kaikkea kivaa muksuille ja tulevalle vauvalle, en kuitenkaan kaikkea jota olisin halunnut. Nooh, sisko pitää huhtikuussa esittelyn jolloin tulee hieman lisää kampetta, joten sit sieltä lisää...

meille ei vielä tulleet.
mulla oli kutsut 10 päivä ja ikävä kyllä kaikki ei saaneet enää sitä mitä halusivat. harmi. esim. sammakko paidat oli poijille jo pienissä kokoluokissa loppuunmyyty.

vieras
no juu, mut käyttöarvo vielä suurempi ku jälleenmyynti, tykkään et pysyy tosi kivoina pesuissa =) ja huhtikuussa pidän ehd toiset kutsut, saa sitten jonkun uniikin lahjan :D
mitä sä bouli sitten niiltä odotit oikeen? :D kultaa ja timantteja? :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
meille ei vielä tulleet.
mulla oli kutsut 10 päivä ja ikävä kyllä kaikki ei saaneet enää sitä mitä halusivat. harmi. esim. sammakko paidat oli poijille jo pienissä kokoluokissa loppuunmyyty.
mut uusi tilaus on tehty, eli jälkkärinä saavat varmaankin jos haluavat?

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Tänään tulee jsut koko uus mallisto,pitäis hakee postista :D
Ootko esittelijä??
on se, mut ei ne oikeesti sais täällä sitä mainostaa :whistle:
Mähän vaan sanoin et haen koko uuden malliston postista,oonhan mä voinu vaikka ostaa sen koko malliston.. :whistle: :D
mietin vain tuota aiempaa ketjua, jossa kuntalisä jäi saamatta ja mitä siitä seurasi... ja sitten kasa vaatetta postissa... No joo, ei aina saisi ajatella pahinta =)

Tänään tulee jsut koko uus mallisto,pitäis hakee postista :D
Ootko esittelijä??
on se, mut ei ne oikeesti sais täällä sitä mainostaa :whistle:
Mähän vaan sanoin et haen koko uuden malliston postista,oonhan mä voinu vaikka ostaa sen koko malliston.. :whistle: :D
mietin vain tuota aiempaa ketjua, jossa kuntalisä jäi saamatta ja mitä siitä seurasi... ja sitten kasa vaatetta postissa... No joo, ei aina saisi ajatella pahinta =)
Joo no mutta kun ei saa kertoa onko esittelijä vai ei :wave: Voi siis päätellä itse,olenko vai en. :D

vieras
jokos joku muu on saanut?? siis soviteltiin illalla ja on ne vaan.. aivan käsittämättömän kivoja päällä :D ja olin onnistunut valitsemaan juuri meidän lapsille sopivia värejä, tosi kivaa!! :D

Aliise näköjään harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
meille ei vielä tulleet.
mut uusi tilaus on tehty, eli jälkkärinä saavat varmaankin jos haluavat?
Mä ainakin tilasin sammakkovaatteet ja huhtikuussa saan ne :)

Yhteistyössä