Kun itse en osta sellaisilta, joilla tosi paljon uutta myynnissä :ashamed: Niin sitten ei oikein itse kehtais myydä. Enkä varmaan kehtais laittaa samanlaisia hintoja kuin siellä näkyy olevan, sitten joku ostais halvalla ja myis eteenpäin. Äh, mulla on taas väsyneen äidin ongelmatAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja pöh- pist myyntiin vaan, mitä siitä mitä muut ajattelee.
joo, ne on pieniäAlkuperäinen kirjoittaja Pinguli:aa ne on niin pieniä
Miksi et anna niitä??? Minusta ihana antaa hyvälle ystävälle niitä?Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Uusretroja varsinkin Lindexiltä, enkä kehtaa pistää myyntiin kun ajatellaan kuitenkin että trokaan niitä Pitää varmaan säilyttää ja myydä kavereille sitten :ashamed:
Mulla ei oikein ole sellaisia, jotka tarvitsivat pieniä. Yksi on, mutta sinne menee vain tyttövärit. Muut käyttävät jo isompia kuin me =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et anna niitä??? Minusta ihana antaa hyvälle ystävälle niitä?Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Uusretroja varsinkin Lindexiltä, enkä kehtaa pistää myyntiin kun ajatellaan kuitenkin että trokaan niitä Pitää varmaan säilyttää ja myydä kavereille sitten :ashamed:
Joo, tämä on minustakin ihan totta. Ei vain näin väsyneenä ajatus taas oikein kulje :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laita lähtöhinnaksi se, millä olet valmis vaatteista luopumaan ekan korotuksen jälkeen. Sen jälkeen jokainen huuto on plussaa! Eikä tarvitse laittaa hintavarausta. Mä en ikinä huuda kohteita, joissa lähtö on nolla ja hv ties missä. Siinä saa huudella iät ja ajat, ennen kuin näkee, mitä myyjä vaatteista oikeasti tahtoo.