Mistä ostatte lastenne vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Äiti
Entä mitä merkkiä suositte? Ite ostan huuto.netistä aika paljon. En oikein tykkää lähteä kauppoihin kiertelemään. Tai sit pitäs olla paljon rahaa kerralla et sais enempi ostettuu kun harvoin tulee käytyä. Ja kun kauppoihin lähtee nii sitä rahaa saa sitte kyl menemään. Kirpparillekin oon kovin laiska lähtemään. En erityisesti suosi mitään merkkiä, meillä on ihan perus NameIt:iä, h&m:ää, sit jotain Gymboreeta ja Nextiä, riippuu ihan vaatteen ulkonäöstä. Hello Kittyyn ym. olen kyllästynyt.

A-M
Lindexiltä ostan aika paljon, myös tutan vaatteita on kaapissa vino pino. NameIt ja h&m:ää löytyy myös. Aika paljon ostan sen mukaan miltä vaate näyttää. Kirpparilta ostan enemmän nykyisin leluja kuin vaatteita. Ruotsissa haluaisin asua, sieltä löytyy Åhlenssilta vaikka mitä ihanaa..

HelloKityyn olen vasta nyt vähän tykästynyt, kun oli ainoa kaksiosainen yöpuku tytölle (koko 86) jonka löysin kaupasta. Pojille olisi ollut vaikka kuinka paljon.

vieras
pienistä nettiputiikeista, ja lastenvaateliikkeistä omalla paikkakunnalla.
Suosikkimerkit ehdottomasti Småfolk, Moonkids, Me&I, MiniRodini, Ej sikke lej ja
paaaaljon muita kivoja :D

mamma
Itse odotan kuin kuuta nousevaa että Lindexin nettikauppa tulisi Suomeen. toivottavasti jossain vaiheessa!
Nimittäin itse ostan kaikki vaatteet netistä, 3 alle 4-vuotiasta ei ole kovin helppoa ottaa mukaan kaupungille.
Nyt ostan just huutiksesta, H&M:ltä jne...

mamma
Itse odotan kuin kuuta nousevaa että Lindexin nettikauppa tulisi Suomeen. toivottavasti jossain vaiheessa!
Nimittäin itse ostan kaikki vaatteet netistä, 3 alle 4-vuotiasta ei ole kovin helppoa ottaa mukaan kaupungille.
Nyt ostan just huutiksesta, H&M:ltä jne...

Vhän sieltä sun täältä, toisen tytön kummitäti tuo rapakon takaa aivan ihania kamppeita kun siellä käy, me&i:hin olen nyt hurahtanut, NameIt on kiva, ulkokamppeissa suosin Jonathania, Lassieta ja Travallea, niin mulle käy myös käytetyt noista kaikista kunhan on hinta-kunto kohdallaan!

Lindexiltä, Hennesiltä ym. Kirpparilta myös tosi paljon tulee osteltua jos hyvää ja edullista löytyy. Käytettyjä vaatteita meillä on muutenkin aika paljon, kavereilta saatuja tai ostettuja. Lisäksi mä ostelen pojalle vaatteita joskus ihan marketeista tai Tarjoustalosta, Vapaavalinnasta tms. Vähän missä sattuu kivan näköistä ja edullista olemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Lähes kaikki huutonetistä tai kaksplus kirpparilta ja jos uutena ostan niin H&M:ltä. =)
me&i myyjä... hmm...
Niin mitä sitten?Enkö mä saisi ostaa käytettyjä vaatteita? :eek:
saat tottakai.. mut kai niitä me&i vaatteitakin olis hyvä... paras mainos on se kun omilla lapsilla on kaikki..

Aaa.. :D Nyt mää käsitin. :D
Joo,mä tuonne korjasinkin ennemmin että Me&I unohtui mainita. =)

vieras
Lähes kaikki huutonetistä tai kaksplus kirpparilta ja jos uutena ostan niin H&M:ltä. =)
me&i myyjä... hmm...
Niin mitä sitten?Enkö mä saisi ostaa käytettyjä vaatteita? :eek:
saat tottakai.. mut kai niitä me&i vaatteitakin olis hyvä... paras mainos on se kun omilla lapsilla on kaikki..

Aaa.. :D Nyt mää käsitin. :D
Joo,mä tuonne korjasinkin ennemmin että Me&I unohtui mainita. =)
aika uus myyjä vissiin? ei se juuri pääse unohtumaan ;)

Yhteistyössä