Hakutulokset

  1. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Pahoittelut Avocadolle:hug: Juhannusta on juhlittu ja vieläpä kaksipäiväisesti! Yleensä en juhli kahtaa päivää peräkkäin, mutta ajattelin repäistä kunnolla, jos käy niin ettei sitä juhlita piiiitkään aikaan ;) Eilen aloitin tikulle pissimisen, josko ovis löytyisi. Viime kierrossa se oli kp...
  2. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Mulla on nyt kp7 :) Täti kurvasi kylään niin ei onneksi taas venähtänyt tää kierto ja yk jo 7. Voin joskus yrittää myös tuota päivitystä. Kopioidaan vaan toi lista ja muutetaan uudet luvut, niinkös se menee? Ihanaa juhannusta kaikille!:wave:
  3. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Ihana kuulla Line! onnea! :heart:
  4. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Mä pidän myös sulle Line peukkuja! Mä oon välissä ihan pää pyörällä kun tänne tulee niin paljon tekstiä. Miten sitä muistaa kuka kukakin on ja mitä on kirjoitellut. Hyviä nauruja oon ainakin saanut, aivan loistavaa huumoria välillä! Tarkoittaako toi ON jotain omaa napaa? No tässä sitä...
  5. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Joo, Röllin räytymispäivää aattelin. Rölli on ihan huippu, muistan kyllä emmentaalinautin ja jumppalaulun!:D Vaarallista elämää on kans hyvä! Mulla hajoaa pää. Nyt on ollut ihan hirvee ****tus päällä. Alunperin ajattelin että jätän pillerit pois ja sitten vauva tulee jos on tullakseen, enkä...
  6. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Epa_88: Synttärionnittelut!=) Rölliä voisi soitella täälläpäin...täti tekee tuloaan, paha olo, maha hieman outo. Kunpa nyt alkais kunnolla, niin sais aloittaa uuden kierron. Jos jotain positiivista niin ei vissiin nyt veny niin pitkäksi kuin viime kerralla, nyt kp 32 ei silti vissiin voi...
  7. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Epäsäännöllinen kierto on kyllä rasittava. Mulla alkoi pillereiden lopettamisen jälkeen menkat päivälleen ajallaan, kierto pysyikin vähän aikaa siinä 28 päivässä, sen jälkeen oli yksi 25 päivän kierto ja edellinen päätti hieman venähtää, 43 päivää. Edellisiä menkkoja odottaessa oli pakko jo...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Juliane: Mä kokeilin vasta ekaa kertaa ovistestiä. Kaiken kiireen keskellä unohdin aikarajan puitteissa lukea sen tuloksen :rolleyes: Kun katsoin liuskaa, se näytti positiivista, mutta koska aikaa oli kulunut liikaa, ei tulos ollut enää luotettava. No, pakkohan se oli seuraavana päivänä kokeilla...
  9. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Moi! Liittyisin mieluusti joukkoon! Olen jonkin aikaa jo seuraillut palstaa taustalta käsin :) Häistä on kulunut reilu 1, 5 vuotta ja nyt olisi vauva haaveissa. Ikää on vielä jonkin aikaa 28, nyt menossa 25/25-43 ja YK 6.

Yhteistyössä