Hakutulokset

  1. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Tädädädäddädää: kp1/ 25-54 :) Ja 7 tablettia meni! Tässä kierrossa mun pitäs alkaa syömään noita lugeja kierron 15.- 24. päivä. Toivottavasti ne nyt auttaa, eikä enää nää kierrot veny kilometrien mittasiks!
  2. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Tervetuloa uusille! toivottavasti vierailunne täällä jää lyhyeksi ;) Ja vastausta kysymykseen: Enpä ole tainnut muuttaa mun elintapoja yrityksen aloittamisen jälkeen..Syön omasta mielestäni ihan terveellisesti ja liikun päivittäin (satoi tai paistoi, kun meillä on 2 koiraa), enkä polta...
  3. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Sindi^^: Ainakin mulle gyne sanoi että voi niillä pillereillä olla vaikutusta, voivat vaikuttaa sellaisen puolisen vuotta. Mulla tosin nyt menny jo yli sen puoli vuotta. About 9 vuotta ehdin niitä popsia, enkä aio ikinä enää. Jos meille joskus onnistais lapsen kanssa, niin sen jälkeen aion vaan...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Mulla on nyt ihan hyvä fiilis, jos niin voi sanoa. Gyne sanoi että on ihan normaalia että kierrot voi olla epätasaisia pillereiden lopettamisen jälkeen. Paikat vaikutti olevan hyvässä kunnossa. Lugesteronia sain kierron tasoittamiseen, jospa niillä mun menkat nyt alkais vihdoinkin. Ihan hyvä...
  5. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea Eskapismi!!! :heart: Munkin jännäpäivä on mennyt jo - itseasiassa aikoja sitten. Me ei mennäkään heti yhdessä lääkäriin, vaan olen tänä iltana menossa ihan vaan itse yksityiselle gynelle, saa nyt selvyyttä tähän mun pitkään kiertoon. Vähän jännittää. Toivottavasti mussa ei oo kauheesti...
  6. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Lauantai 27.8.2011 Vauvantekohommissa jo: nimim..............ikä.............YK.................KP...........JÄNNÄPV Hennu86.....25..........5..........57/27-32...............1.8. Santski........28.........4..........55/31-52...
  7. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea Tuanni!:heart: Toivottavasti sinut sai jo lisätä plussanneisiin! ON: Me ollaan nyt menossa lääkäriin, sain ajan syyskuun puoliväliin. Ei mitään hajua mitä kaikki tulee maksamaan kun on vissiin pakko mennä yksityiselle. Tuntuu vaan hankalalta päästä sinne lääkäriinkään kun niitä aikoja...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Torstai 25.8.2011 Vauvantekohommissa jo: nimim..............ikä.............YK.................KP...........JÄNNÄPV Hennu86.....25..........5..........55/27-32...............1.8. Santski........28.........4..........53/31-52...
  9. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Pakko tässä on vissiin lääkäriin mennä. Täällä ei varmaan pääse mihinkään kunnalliseen, eli yksityiselle mars! pakko kuiteski odotella nää menkat eka ettei tarvi sit perua aikaa. Joo, on tää lapsenteko sellasta salatiedettä että ei sitä voi käsittää. Kaiken pitää natsata just kohdilleen ja...
  10. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea millimolli :flower: :heart: Saanko kysyä teiltä pari tyhmää kysymystä? Koska kannattaa lähteä gynelle tsekkaamaan että kaikki on kunnossa? Nimim. oon itse käyny aina vain uusimassa pillerireseptiä aikoinaan, en koskaan muulloin. Silloin on vaan tehty perusjutut ja otettu papa joka on...
  11. V

    Esikoista yrittämään 2011

    ).( Tässä kierrossa ei oo ollu mitään tuntemuksia mahassa, ei vieläkään...Perhanan kierto taitaa venyä? Mulla oli kotona 1 testi, pakkohan se oli kokeilla. Näytti tiistaina negaa. Mies on sitä mieltä että mitä sitä turhaan testailee, eli sen mielestä on sama odotella. Mä en itse kestä...
  12. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Keskiviikko 10.8.2011 Vauvantekohommissa jo: nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ -Liv-.............23.............5... ....50/40-55.................29.-31.7. Hennu86..........25...........5...........40/27-32..................1.8...
  13. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Tervehdys kaikille piiitkästä aikaa! Mulla on nyt ollu niin paljon kiirettä että en ole ehtinyt tänne palstalle katsomaan teidän kuulumisia...Kuten Hennu jo kirjoitti, niin eipä ole kovin iloinen fiilis täällä... -Liv-: Mä niin tiedän tunteen! Multa on useampi ihminen tiedustellut raskaudesta...
  14. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea Epa ja Bubble! :flower:
  15. V

    Esikoista yrittämään 2011

    kp 1/25-43 yk8 :'( Parempaa onnea muille! :heart:
  16. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Mä lähettelen täältä oikein kovasti plussapuhureita kaikille!!! Kunpa jollakin nyt onnistaisi! Mä ehdin syödä pillereitä sen kymmenisen vuotta. En tiedä onko niiden kauan syömisellä ollu merkitystä. Nyt oon miettiny että en taida enää koskaan niitä popsia, itseasiassa tuntuu siltä että p****t...
  17. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Mulla on nyt menossa kp 27, tai oikeestaan kp 28 kun ollaan jo torstain puolella. Mahassa on juilinut jo jonkin aikaa useampana päivänä, joten menkat taitaa tehdä tuloaan. Tosi surkea olo, tässä kierrossa kaikki natsasi muuten kohdilleen, kun oviskin löytyi. Viime kierto oli 33 päivää, joten...
  18. V

    Esikoista yrittämään 2011

    ONNEA Kirskis!!!! :heart:
  19. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Emby^lle :hug: Kirskis, plussatuulia täältäkin suunnalta :heart: ON: Mulla taitaa olla jännäpäivä 19.7. tai miten sen nyt haluaa laskea, ei millään jaksais odottaa. Onneksi me lähdetään kohta reissuun niin tulee melkosesti muuta ajateltavaa.
  20. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea Mandalle rouviintumisesta! Mä en ole ostanut mitään varsinaista vauvatavaraa, paitsi pari ihanaa Pentikin peltipurkkia. Ne oli joskus yli vuosi sitten ALEssa ja mun oli ne pakko ostaa. Silloin ei kyllä ollut vielä vauvasuunnitelmiakaan. Ois kyllä niiiiiin ihanaa päästä ostelemaan...

Yhteistyössä