Esikoista yrittämään 2011

Keskiviikkoa 20.7.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Mehiläinen 83.......27............5.......51/29-47................?
Mesikämmen....20..........2................51/30-32..........1.7.
-Liv-.............23.............5... ....28/40-55.................29.-31.7.
Juliane.............24...........8..........25/~31...............~27.7.

Eskapismi.........25...........1........25/28.....................25.7.
sindi^^...........25...........12.........24/28-32.....................?
Selia...............25............1..........24/27-32..............29.7.
Manda86..........24...........8... .......21/28...................?.7.

Destello............23..........2.......... 20/28-35.......................
Tuanni............26............3............20/26-29...................27.7.
Hennu86..........25...........5...........19/27-32..................1.8.
Syksy2010.......30............9...........18/31-36............?.8.

Jo...................30............6(KM yk2)....17/30................3.8.
Santski..............28..........4...............16/31-52...................?
Kristiina84........26............7...............9/35-46.........15.8-26.8.
millimolli..........25...........12......... ....6/26-30................?

Crystal83.........28...........2..............5/28-30.................13.8.
Emby^.............25.......... - .............. 4/28......................tjot
~Vivianne~........28.........8................4/25-43..................?
pikkumy...........25...........11.......2/28.......................?

Hevostyttö..........25...........1............../28........? Listalle 13.6.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6
Kirskis...........25.............7.7.................15.3..............YK5
Bubble89.........22............18.7......... .....?..................YK3
Epa_88........22.................18.7..............?.............YK2/4tm1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
eskapismi ja Juliane, ovatko teidän kiertopäivänne ok? Ja muutenkin porukka varmaan tarkastelee omia kiertopäiviään, eiks jeh? ;)

eskapismi, negapahoittelut :( Jospa kuitenkin oli vielä liian aikaista? Mikä dpo sulla nyt menossa?

pikkumy Tätipahoittelut :( Mutta onneksi sulla näyttää olevan hyvinkin säännöllinen kierto!

Mircea :hug: Mun listapäivityskamu... :( Ymmärrän kyllä, että tauko palstailusta voi tehdä ihan hyvää. Pitää tosiaan jaksaa kuunnella itseään ja miettiä, mikä on itselleen hyväksi :) Toivottavasti palstataukoilu ja ajatusten nollaaminen toisivat positiivisia tuloksia :) Ja suosittelen, että kävisit ihan vaan gynellä tarkistuttaas paikat :) Paljon haleja!! :hug:

Minäkin tahtoisin kuulla Bubblen ja Epan alkuraskausoireet :)

ON: Täällä nyt dpo 1 ja ovistestien viivat lähteneet haalistumaan =) Eilen illalla tehty talletuksia ja myöhemmin illalla tuntui tuikkaava kipu vasemmalla puolella, joka hetken aikaa säteili koko kohtuun. Sanoin isännälle, että nyt jos sieltä ei mitään irronnut, niin en ala mitään.

Nyt mulla on kuitenkin pitkästä aikaa ensimmäinen täysin luomukierto menossa ja jos olen onnistunut ovuloimaan ja menkat tulisi noin kahden viikon päästä, niin voitto jo sekin! :) Mielenkiinnolla odotan, mitä oireita mulle tulee nyt ilman teroja.

Mutta pienenä pessimistinä ajattelen, että terot on vielä tässä kierrossa haettava...
 
Viimeksi muokattu:
Hennu86, onnea ekasta luomukierrosta ja ovuloimisesta! :) Peukut pystyssä, että nyt tärppää teillä d:)b Kunhan työt taas alkaa, niin voin kanssa tuota listaa yrittää päivitellä, läppärillä vähän hankalaa...

ON: Siis musta on tulossa mestari oireiden kuvittelussa! Mulla on tänään ollut alaselkä kipeä... harvoin on, paitsi menkkojen aikana. Myös mahassa on ollut vähän outoa nipistelyä ja eilen pyörrytti muutamaan otteeseen... Ja nämä oireiluthan on tosi aikaisia, joten oon kyllä hyvää vauhtia tulossa pöpiksi :headwall: ;)
 
-Liv- Kiitos tsempeistä :) Toivotaan tosiaan, että olisin nyt ovuloinut :) Itteääkin ärsyttää, kun alkaa kiinnittämään huomioo vaikka mihin oireisiin, mutta toivottavasti sulla noi tietäis hyvää :)

Listan päivittämisestä. Me lähdetään huomenna loppuviikoksi mökille, joten jos joku viitsisi tuota listaa päivittää :)

Juliane Päivitin sun tiedot tohon tän päivän listaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli joku joka oli kyselly oireista. Eli en oo kiinnittäny mihinkään huomiota ennen kuin plussasin.
- Mutta siis, kahtena päivänä mulla on ollu nenäverenvuotoa (koskaan aikaisemmin ei ole ollut, joten aika varma merkki mulla)
- menkkamaiset kivut vähän väliä koko päivän aikana. Tämä on kestänyt jo viikon.
- pissattaa koko ajan, en tiedä onko tämä oire vai olenko vain sellanen joka käy pissalla vähintään 5 kertaa päivässä. Oon tottunu ravaamaa vessassa ku oon tämmönen battery-addikti :rolleyes: Nyt oon tosin kyllä jättänyt ne ostokset kauppaan.
- aamulla mulla nyt on ollu ripulia, ja tosi ärsyttävää. Eilen ravasin paskalla 4 kertaa päivän aikana. Iltaan mennessä voiki olla jo ihan kova vatsa.
- väsyttää ehkä entistä enemmän, voipi olla kans että kun just oon palannu takasin lomalta ja aikaset herätykset piinaa
- rinnat on kipeät
- 4.7 taisi tapahtua hedelmöittyminen. Silloin muistan että vatsaan sattui ja pahasti. Jouduin jopa turvautumaan särkylääkkeisiin :/ Tänään tein digitaalisen r-testin ja se kerto että 2-3viikkoa hedelmöityksestä. Joten tämän takia uskon että tämä hirveä tuntemus silloin oli hedelmöittyminen, voi myös olla että oli ovulaatio toki.
- koko ajan just sellanen fiilis että kohta alkaa menkat.

Tähän hätään ei muuta oireita. Työt ei maistu ja haluaisin ottaa saikkua kun olo on aina sen verran huono (ei pahoinvointia) aamuisin.

Tänään soitin neuvolaan ja varasin ittelleni ajan ekalle käynnille, 9.8 klo 8! En tiedä miten jaksan odottaa siihen saakka.

Kaikille tiedoks, lueskelen kyllä teidän juttuja täällä niin kauan kunnes tekin plussaatte! Plussatuulia sinne!
 
Bubble89 Kiitos oirelistasta :) Tuli muuten mieleen, että voisivatko ne solumuutokset papassa johtua raskaudesta?? Näin olisin joskus lukenut, ettei papa-koetta mieluiten oteta raskaana olevilta, kun raskaus voi vaikuttaa vääristävällä tavalla tulokseen? Tiedä häntä sitten :)

Voimia ja jaksamista sulle raskauteen :)

Tuossa vielä linkki sivustolle, jossa sanotaan, että raskaus voi aiheuttaa poikkeavia solumuutoksia :) Riippuen tietysti, mikä päivä siellä papassa kävit nyt tämän kuun alussa :)

Kohdunkaulan sy
 
Viimeksi muokattu:
Muuten ehkä mutta papa tehtiin kp11? jos oikein muistan ja en siis sillo vielä ollu ovuloinu joten en siis usko.. :) mutta nyt siirrän kyllä kaiken energian tähän mun kroppaan ja aion pitää hyvää huolta siitä ja en ala murehtia asioita etukäteen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Heti kaikille anteeksi, tuli taas kirjoitettua pitkästi.

Hennu86: On mul nyt taas ollu tovin säännöllinen kierto, mut tuos alkuvuodesta heitti välillä 4pv molempiin suuntiin koko kierto. En vaan oo merkinny noita heilahteluita tuonne, kun tuo 28pv on ollut teinistä asti tuo normikierto. Ja ite epäilen et ovuloinko edes joka kierrossa. Etenkin kun mulla halut ja migreenit on aika sidoksissa tämän kehon hormonitoiminnan kanssa. Jotain toivoa on niinä kuukausina kun migreeni tulee oviksen aikaan.

Ihana mieheni sentään kestää nämä halujen heilahtelut ja oikeasti on nyt ensimmäinen mies joka on ymmärtänyt ja hyväksynyt sen etten mä oo tahallani mikään pihtari, vaan tuol taustal onpi vakavampiakin juttuja miksi meillä melkein mennään sen mukaan koska mä haluan. Mua on tosiaan siis yks ex satuttanut niin pahasti kuin toista nyt voi satuttaa. Ei tehonnut ei-sanankaan sanominen, eikä musta ollut silloin paljoa muuta vastustamaan (mitä nyt piilottautumaan monen vaatekerroksen alle ja suojautumalla useamman peiton keskelle), sillonen jatkuva kipuhelvetti ja sen tuoma ahdistus oli ihan tarpeeksi pahana silloin - oon jopa tuolloin itkenyt keskel talvea pihalla kun en meinannut pystyä kävellä takas kotiin kaupasta. Meni monta vuotta että seksi oli jotain muutakin kuin vaan kipua, tuon kivun syntyyn vaikutti takuulla tuon exän tekojen tuoman helvetin lisäksi aika paha allerginen reaktio kortsuista...

Viime kierrosta en edes odottanut ihmettä, halut katos jo alkukierrosta migreenin myötä. Olipas kivaa taas... Etenkin kun tuon migreenin ja menkkojen loppumisen väliin jäi vaan jotain 3pv :( Nyt mulla on vuorostaan taas ollut migreeniä, alko jo pv ennen menkkoja. Mulla oli joskus 2vk välein säännöllisesti migreenit, että en tiedä oisko mun keho viimein palautumassa noista allergioista ja homealtisteista.

On tuo homealtistus sotkenu muutakin kehon hormonitoimintaa, syksyl tulis 3v muutosta pois sielt homekämpästä. Ja vähän ennen muuttoa tuli viel joku virusinfektio ja sen seurauksena alko kortisoliarvot sekoilla ja vajaa vuos tuosta niin ne romahti toaalisesti -> melki vuos tabletteina tuo kortisoni. Sitten vasta tuo oma kortisolitoutanto alko olla toipunu niin pitkälle et pärjäili ilman lääkityksen tukea. Että toivossa eläen että nyt tuo muukin hormonitoiminta elpyis (sekos mul kiertokin kyl sillon vähän ennen kuin pääsin pois sieltä asunnosta, alkoi pahimmillaan viikon etuajassakin menkat).

Pitäs laittaa uus testitilaus menemään huomenna. Nyt on kuitenkin ihan kiva tietää koska varautua seuraavaan migreeniin. Etenkin jos tulee viel kera rajun pahoinvoinnin. Varmaan pari kertaa selvinny kotona ilman acutareissua, suurin osa pitää käydä siel stoppaamassa kun oksennellu pahimmillaan vuorokauden. Ja mulle on joku menny väittämään (siis ihan terveydenhuollon ammattilainen) et migreenin pitäs päättyä siihen et oksentaa sen kerran.

Välillä sitä on aika pessimisti - voi olla et halutaan tasan tutkimukset et onko kaikki ok vai ei, sillä mä vähän pelkään ettei mulla kestä fysiikka saati psyyke hoitoja tän hormoniherkän migreenini takia. Välillä taas toivon ettei tarttis mennä tutkimuksiin vaan tulis se luomuplussa jossain vaiheessa. En tiedä vaikuttaa itel tämäkin et oon tosiaan teinistä asti sairastanut (kiitos homekoulun) ja tottunu ehkä liikaakin et kaikkea ei saa heti ja voi joutua odottamaan ja tappelemaan haluamansa puolesta hyvinkin kauan. Tosin mun maailma romahtaa aika totaalisesti jos en lapsia vois koskaan saada. On aika mahdotonta luopua siitä haaveesta minkä voimin jaksanu useamman vaikean vuoden läpi. Opinnoista ja työelämästä en edes haaveile, vajaakuntosena ei tuu olemaan juuri mahdollisuuksia työllistyä tässä maassa.

Saa nähdä, seuraava jännäpv ois ite hääjuhlaa seuraava pv :p Ja mulla on nuo mun omat vaatetukset ym. vielä niin pahasti kesken etten ainakaan ehdi niin pahasti stressata siitä plussaanko täs kierros vai en. Ainoastaan tuota ovista aattelin metsästää et osaan varata ne muutamat pv:t niin etten paljoa voi tehdä. Nyt jo ollut hauskaa kun tehnyt ihan itelle helppoa kaavotusosaa, meni reilun tunnin sijaan yli 4h. Ei vaan noiden migreenilääkkeiden takia oikein edes perus yhteenlaskukaan toiminu ilman laskinvarmistuksia...
 
Annastiina, tervetuloa :wave:

Bubble, kiva kun pistit oirelistaa :)

Hennulle onnea ensimmäisestä luomukierrosta! :) mun kiertopäivät perustuu nyt ihan siihen, mitä ne oli pillereiden aikaan. Tämä kun on eka kierto pillereiden poisjäätyä. Nyt on menossa dpo 10, joten ehkä oli liian aikaista testata. :/

pikkumy, voi sua pientä. Tuollainen jättää aikamoiset traumat :hug: mutta ihanaa, että miehesi jaksaa noita mielialanvaihteluita halujen suhteen. Täälläkin on jouduttu käymään keskusteluja siitä, että aina ei vaan yksinkertaisesti pysty ja se ei johdu siitä toisesta. Taidat olla Tampereelta tai lähialueilta, kun puhuit Acutasta? :) Itse kun olen Treelta.

ON: illalla nousi lämpöä ja oli huono olo. Päivällä toiseen rintaan vihloi niin kuin työnnetty puukkoa. Vatsassa tuntuu koko ajan kummalta. sain hirveän raivarin eilen autossa, mies tuli siihen tulokseen, että kyllä sä taidat olla raskaana... Silti on sellainen olo, että kaikki johtuu vaan megalomaanisista menkoista, jotka odottavat tuloaan. Ei ole sellainen raskausolo! Vaikka mistä sitä tietää, kun ei ole ollut koskaan raskaana. Ahdistaa! Stressaa!
 
Torstai 21.7.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Mehiläinen 83.......27............5.......52/29-47................?
Mesikämmen....20..........2................52/30-32..........1.7.
-Liv-.............23.............5... ....29/40-55.................29.-31.7.
Juliane.............24...........8..........26/~31...............~27.7.

Eskapismi.........25...........1........26/28.....................25.7.
sindi^^...........25...........12.........25/28-32.....................?
Selia...............25............1..........25/27-32..............29.7.
Manda86..........24...........8... .......22/28...................?.7.

Destello............23..........2.......... 21/28-35.......................
Tuanni............26............3............21/26-29...................27.7.
Hennu86..........25...........5...........20/27-32..................1.8.
Syksy2010.......30............9...........19/31-36............?.8.

Jo...................30............6(KM yk2)....18/30................3.8.
Santski..............28..........4...............17/31-52...................?
Kristiina84........26............7...............10/35-46.........15.8-26.8.
Annastiina79....31............?.................10/32-48.............?
millimolli..........25...........12......... ....7/26-30................?

Crystal83.........28...........2..............6/28-30.................13.8.
Emby^.............25.......... - .............. 5/28......................tjot
~Vivianne~........28.........8................5/25-43..................?
pikkumy...........25...........11.......3/28.......................?

Hevostyttö..........25...........1............../28........? Listalle 13.6.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6
Kirskis...........25.............7.7.................15.3..............YK5
Bubble89.........22............18.7......... .....?..................YK3
Epa_88........22.................18.7..............?.............YK2/4tm1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt päivittelin tuon listan, toivon mukaan kaikkien tiedot on oikein :)

Eskapismi, Sun oireethan kuullostaa todella lupaavilta! :) Peukut pystyssä, että plussaat tästä kierrosta.

Annastiina, tervetuloa :wave: Lisäilin sut listalle, ilmoittele kun tiedät kiertosi pituuden yms :)

pikkumy :hug:
 
eskapismi Juu asun nykysin Tampereella. Ja kyl tuo acutan välillä moitittukin ensiapu voittaa edellisen kaupungin päivystykset. Sama juttu muussakin julkises terveydenhuollos, vaikka joskus meneekin hermot tähän ihan normaaliin julkisenpuolen jonotteluun.

Neljäs migreenipv. Heräsin vuorostaan migreeniin, yöl meinas jo mennä oksenteluksi tämä homma. Luulin jo tuos kun heräsin et mul on kissa jossain jumissa ovien takana, mut se ääni kuulu pihalta noista työkoneista. Ukkostanut niin tuolla on söpö uima-allas (vähän vaan kurasta vettä) tietyömaalla :D

Loppus tää migreeni et vois tehdä jotain taas :/ Tulee tuon projektinkin kans tätä menoa turhan kiire. Ärsyttää.

Ja kiitos teille kun jaksatte kuunnella (tai paremminkin lukea) :flower:
 
pikkumy, voi tuota sinun kauheaa migreeniä :( voimia! :hug:

Meikeläisen nappoo: Nega. Neganeganeganega. Pitäsköhän kuunnella koko päivä Negativee, vaikka vihaan sitä? Argh! Kyseessä oli "Herkkä raskaustesti" -kasetti apteekista. Vaikka tiedän, ettei sitä hormonia välttämättä olisi vielä tarpeeksi, niin miksi aina muilla tuntuu tulevan edes haamuja tässä vaiheessa? :( No, tänään mökkeilemään ja ajatukset muihin asioihin. Otan kuukupin mukaan, totta kai...
 
Perjantai 22.7.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Mehiläinen 83.......27............5.......53/29-47................?
Mesikämmen....20..........2................53/30-32..........1.7.
-Liv-.............23.............5... ....30/40-55.................29.-31.7.
Juliane.............24...........8..........27/~31...............~27.7.

Eskapismi.........25...........1........27/28.....................25.7.
sindi^^...........25...........12.........26/28-32.....................?
Selia...............25............1..........26/27-32..............29.7.
Manda86..........24...........8... .......23/28...................?.7.

Destello............23..........2.......... 22/28-35.......................
Tuanni............26............3............22/26-29...................27.7.
Hennu86..........25...........5...........21/27-32..................1.8.
Syksy2010.......30............9...........20/31-36............?.8.

Jo...................30............6(KM yk2)....19/30................3.8.
Santski..............28..........4...............18/31-52...................?
Kristiina84........26............7...............11/35-46.........15.8-26.8.
Annastiina79....31............?.................11/32-48.............?
millimolli..........25...........12......... ....8/26-30................?

Crystal83.........28...........2..............7/28-30.................13.8.
Emby^.............25.......... - .............. 6/28......................tjot
~Vivianne~........28.........8................6/25-43..................?
pikkumy...........25...........11..............4/28.......................?

Hevostyttö..........25...........1............../28........? Listalle 13.6.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6
Kirskis...........25.............7.7.................15.3..............YK5
Bubble89.........22............18.7......... .....?..................YK3
Epa_88........22.................18.7..............?.............YK2/4tm1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Lauantai 23.7.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Mehiläinen 83.......27............5.......54/29-47................?
Mesikämmen....20..........2................54/30-32..........1.7.
-Liv-.............23.............5... ....31/40-55.................29.-31.7.
Juliane.............24...........8..........28/~31...............~27.7.

Eskapismi.........25...........1........28/28.....................25.7.
sindi^^...........25...........12.........27/28-32.....................?
Selia...............25............1..........27/27-32..............29.7.
Manda86..........24...........8... .......24/28...................?.7.

Destello............23..........2.......... 23/28-35.......................
Tuanni............26............3............23/26-29...................27.7.
Hennu86..........25...........5...........22/27-32..................1.8.
Syksy2010.......30............9...........21/31-36............?.8.

Jo...................30............6(KM yk2)....20/30................3.8.
Santski..............28..........4...............19/31-52...................?
Kristiina84........26............7...............12/35-46.........15.8-26.8.
Annastiina79....31............?.................12/32-48.............?
millimolli..........25...........12......... ....9/26-30................?

Crystal83.........28...........2..............8/28-30.................13.8.
Emby^.............25.......... - .............. 7/28......................tjot
~Vivianne~........28.........8................7/25-43..................?
pikkumy...........25...........11..............5/28.......................?

Hevostyttö..........25...........1............../28........? Listalle 13.6.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6
Kirskis...........25.............7.7.................15.3..............YK5
Bubble89.........22............18.7......... .....?..................YK3
Epa_88........22.................18.7..............?.............YK2/4tm1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
eskapismi: ymmärrän tuon tuskan kun ei sitä plussaa testiin tuu, mutta koeta ajatella niin että tämä oli vasta eka yk. Ite yritän olla odottamatta liikoja - tosin mulla näitä yk:ita on jo aikamoinen määrä ja ei enää jaksa tippua aina liian korkeelta.

Eilen tuli illalla viimenen migreenisärky. Nyt jännityksellä kattomaan selviänkö yhtenä palasena ystävän poikien synttäreitä. Jos selviän niin on viimein toivoa alkaa saada ommeltua tuota projektia, mikä on nyt viikon vain oottanu et toivun. Vähän viel väsy - mitäs jouduin nukkuu lääkeavusteisesti kun ei muuten meinannu unta saada. Ovistestejäki pitäs tilailla niin ehtis varautua tuohon seuraavaan migreeniin... Ei siihenkään oo kuin 10pv jos tulee kuten ennenkin. Argh. Elättelen toivoa ettei ite hääjuhlaa pilais sit tää mahdollinen migreeni kierron alussa, jännäpv kun näytti olevan 15.8 ja juhlat 14pv :headwall:
 

Yhteistyössä