Hakutulokset

  1. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnea barbababy! :flower:
  2. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Heipparallaa! Mulla on menkat tullu ja melkeinpä jo mennytkin. Voisiko minut siirtää taustailijoihin? Käyn kuitenkin joskus teidän kuulumisia lukemassa =) Meillä saa nyt tämä kevät ainakin mennä ihan omalla painollaan. Jos joskus saattuu maailman ihanin ihme ja meille vauva suodaan, niin...
  3. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnea Hennu! :flower:
  4. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnea miramei ovisplussasta! ihan selkeä! :heart: Aiemmin olin kysellyt että voiko nuo testit sahata ja nyt on käytännön kokemustakin, eli ihan kuten sanoittekin, voi vaihdella. Mulla tais plussa olla viime keskiviikkona, yritin sitä katsoa monesta kulmasta kun en ollut ihan varma. Ja tää...
  5. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Jep, se siitä oviksen bongailusta sitten! ja mun hyvistä fiiliksistä, kauampa kesti! :headwall: Kertokaapa miten noi ovistestit toimii. Tummeneeko se viiva ovista lähestyessä ja vaalenee oviksen mentyä? Näin oletan että toimii...Vai voiko tehdä siksakkia, eli välissä tummaa viivaa ja välissä...
  6. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnea melassi oviksesta! Eikös se niin mene, että yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva tarkoittaa positiivista tulosta! Mäkin pääsen kohta pissaamaan tikkuihin. Meillä on nyt menossa tutkimukset tässä kierrossa. Oon käyny jo verikokokeissa ja tänään oli kp10 ultra-aika. Verikokeiden...
  7. V

    Hoitoihin 2012

    Tervehdys kaikille! Olen ollut aiemmin vauvakuumepinossa, mutta ehkäpä nyt olisi aika siirtyä tänne puolelle myös. Olen jonkin verran käynyt lukemassa teidän viestejä. Tässä jotain minusta: Pillerit olen jättänyt pois viime vuoden vaihteessa. Joskus loppukesästä kävin gynellä, kun yksi...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Mun piti poistua jo listalta, mutta taisi unohtua se punainen väri viestistä....Huomaan kuitenkin edelleen lukevani teidän kuulumisia, joten sama kai mua on täällä listalla roikottaa. ~Vivianne~........29...........14.............1/25-54................? On ollu tässä viime aikoina tosi...
  9. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    :heart:Tulin toivottamaan kaikille oikein ihanaa joulua!:heart: Minut voi poistaa listalta ainakin toistaiseksi. Käyn varmaan kuitenkin lukemassa teidän muiden kuulumisia. Kävimme siis yksityisellä klinikalla maanantaina ja saimme jo jonkin verran selvyyttä tilanteeseemme. Suosittelen...
  10. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Anfialle :hug:
  11. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Voimia huomiseen Anfia! :heart: Mulla on elämä nyt ihan sekaisin. Menkat tulee ihan miten lystää, nyt on tuhruttanut pari päivää ja mulla on iltaisin paha olo. Oon tosi onnellinen, että oon varannut meille kunnon lääkäriajan: Mennään huomenna yhdessä lapsettomuusklinikalle ja tutkimukset...
  12. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    En tiedä enää itsekään mikä päivä nyt ois, joko kp 7 tai sit kp 34. Täti tavallaan tuli oikeaan aikaan kp 28, mutta ei tullut kunnolla ja oikeastaan loppui ennen kuin edes alkoi. Eipä tarvinnut edes siteitä...kummallista...tämä tästä vielä puuttui...jos nyt yritetään pysyä kartalla niin mulle...
  13. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    YK 11 kp 1/ 24-55 :'( :'( :'(
  14. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Kiitos kysymästä Puuhis =) Edelleen on pientä vuotoa välillä kun pyyhkii, tänään ei oo ollut mitään tuntemuksia mahassa. Nyt tosin vasta kp 23 joten ei menkkojen pitäs vielä tulla, vasta viikonvaihteessa. Vähän on kyllä kurja olo, en oo yhtään toiveikas. En oo testaillu, odotellaan nyt ensin...
  15. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Mullakin on ollut outoja tuntemuksia mahassa, kuten Tuikkivalla ja Puuhiksella! Sitä taitaa olla liikkeellä. En kyllä käsitä muutenkaan mun kroppaa. Joskus mulla juilii mahassa, muttei oo joka kierrossa ollut niin. Nyt mulla oli ovis normaalia aiemmin (tikutin hyvin aikaisin huvikseni, koska...
  16. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnea Mandalle plussasta! :heart: Ambrosialle ihanaa häämatkaa!
  17. V

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Kiitos pikkumy uudesta pinosta! yk 10 kp1/25-54 jännäpäivä 7.11. Että se siitä jouluna kertomisesta :(
  18. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Käyn aina välillä lukemassa teidän kuulumisia, muttei oo tullut kirjoiteltua mitään. Ei ole oikeestaan mitään asiaa. Lugesteroneja oon nyt syöny gynen määräyksestä kp 15 lähtien ja huomenna otan viimeisen. Oon paljon miettiny sitä, mitä ne tabletit tekee, netistä oon lukenu ja osalle ne on...
  19. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea Mehiläinen ja Sindi!!!! Paljon tarrasukkia! :heart:
  20. V

    Esikoista yrittämään 2011

    Mulle vois laskea yhden päivän vähemmän tohon listaan eli tänään kp 10 Madde 84: Mun käsittääkseni ovistestit toimii niin, että pitää tulla yhtä vahva tai vahvempi viiva kuin kontrolli, jotta ovistesti näyttää plussaa. Haaleilla viivoilla ei oo merkitystä. Mulla on itselläni ollut One...

Yhteistyössä