Esikoista yrittämään 2011 vol3

Hennu86: viisaita ja toivoa nostattavia sanoja sulta :) Mä en ainakaan oo viel heittänyt pyyhettä kehään tämän kierron osalta. Testailu vaan on niin hauskaa, tuntuu jotenkin , että asiat edistyy sitä myöten :D
Itse en myöskään jaksa uskoa tuohon, että laihdutus johtais tädin poisjääntiin. Mulla oli pari kuukautta joskus alipainon takia menkat pois ja palas heti, kun sain lukemat normaaleiksi. Että jotain vaikutusta sillä painollakin tosin on..


Mites Vivianne, Tuikkiva, millimolli ja muut, joilla jännäpäivät käsillä?? Onkos tuntemuksia, testailuja tai muuta vaan kuulumisia?? :)

ON. täälläkään ei mitään menkkaoloja vielä. Tissikipu on häipynyt, mutta munasarjoja jomottaa edelleen ja lämmöt 36,8 (normi 36.0-36.4). Toivo eläköön vielä kaks päivää :):)
Mun tekis niin mieli varaa jo aika sinne munatorvien aukiolotutkimukseen.. Mulla siis löydettiin 02/2008 klamydia sattumalta, ei mitään oireita ollut, eikä mitään tietoo, kauan se on mulla ollut. Tuo munatorvien tilanne stressaakin mua paljon enemmän kuin tää pco, kun tietää, että jälkimmäiseen on suht helpot hoidot lääkkeillä olemas. Jos tuubat taas on tukossa, niin sehän on sit suoraan IVF.. Ei todellakaan oo mitään syytä näin aikaisin maalailla tuollasia kohtaloita itelleen, tiedetään. Oon vaan luonteeltani sellanen, että epätietoisuutta kestän tosi huonosti. Tän pco:n kanssa osaan olla, kun tiedän mikä on tilanne. Mut tollaset, kun ei voi tietää, onko ne auki vaiko eikö, niin argh, ahdistaa.
Sori pitkä omanapapurkaus, maanantaivitutus meinaa iskeä :)
 
Kiitos kysymästä Puuhis =)

Edelleen on pientä vuotoa välillä kun pyyhkii, tänään ei oo ollut mitään tuntemuksia mahassa. Nyt tosin vasta kp 23 joten ei menkkojen pitäs vielä tulla, vasta viikonvaihteessa. Vähän on kyllä kurja olo, en oo yhtään toiveikas. En oo testaillu, odotellaan nyt ensin onko edes tarvetta sellaseen. Eli aikas huono maanantai, töissäkin ihan liikaa puuhaa..

Mutta piristi kun joku kaipaili mun kuulumisia täällä! Toivottavasti nyt tulisi niitä plussia!!!
 
Kiitos Hennu sulle!:hug:
Oon käyttäny pidemmän aikaa e-pillereitä, melkeen kai 5 vuotta? Lopetin ne jossain viime vuoden loppu puolelle tai tän vuoden alussa.. En ihan hahmota koska tarkalleen. :) Enkä löytäny mitään merkintöjä kalenterista!:whistle:
Sillon vielä ei ollu päätetty että yritetään saada oma pikkuinen, mutta asia oli muhimassa..

Hennu, Puuhis ja vivianne nyt plussa tuulia lähetän sinne!! Tulkaa kertoilee ku tilanne selkiytyy!
 
lakritsi Toivotaan, että viimeistään vuosi 2012 toisi teille plussan raskaustestiin :) Kiitos plussatuulista :)

Täällä voitaiskin nyt ryminällä siirtyä plussanneisiin, vai mitä tytöt? :)

ON: Täältä ei uutta kerrottavaa. Eilen päivällä oli töissä jotenkin kipeä olo. Melkein kuin olis kuumetta nostan ja oli vähä tukkonen fiilis. Nyt ei enää mitään. Väsyttää edelleen ihan törkeästi ja yöt nukun ku tukki. Hiukset rasvottuu nopeammin, mutta uusia finnejä ei ole naamaan ilmestynyt. Eilen tuntui pari kertaa, että joko ne menkat nyt alkoi, mutta ei mitään. Ei tuhrun tuhrua. Tällä hetkellä tuntuu lievää puristavaa tunnetta kohdun alueella. Lämmöt edelleen noin 36.2. Pitääkin ens alkukierrossa mittailla, et onks mun peruslämpö oikeasti noussut vai olenko peräti ovuloinut tässä kierrossa... Tänään tulee uusia testejä, joten dippailen varmaan taas huomenna... Mies on ihan varma, että olen raskaana. Hänellä on jo suojavietti minuu kohtaan :D

Eilen meinasi itku tulla, kun tajusin, että kohta tässä on vuosi yritetty eikä vieläkään mun kroppa toimi :'(

Toiveikkaana löysin eilen seuraavanlaisen tekstin:

"Jossain lähteessä oli, että raskaushormoni tuplaantuu 72 tunnin aikana. Toisaalta, on yksilöllistä kuinka paljon sitä raskaushormonia on elimistössä.
Määrä vaihtelee 0-5mIU/ml välillä. Jos vertaillaan lähtötasoltaan "matalahormonista" ihmistä ja "korkeahormonista" ihmistä, niin tuo ero milloin plussa näkyy on aika huima.

Hormonitaso lähtee nousuun kun alkio kiinnittyy 6 päivän päästä ovulaatiosta (dpo). Tuolla korkeahormonisella ihmisellä raskaus näkyy herkällä 10mIU/ml testillä jo n. 10 päivän päästä ovulaatiosta, kun taas matalahormoninen saa odotella plussan näkymistä vajaa 3 viikkoa.
Vähemmän herkällä (25mIU/ml) testillä ensimmäinen henkilö saa tietää raskaudesta heti kun menkat ovat myöhässä, kun taas jälkimmäinen saa odotella kunnes ovulaatiosta on kulunut yli 3 viikkoa."
 
Hennu ei o helppoo elo.. mutta olet löytänyt juuri nuo tekstit mitä koitin tarjota aiemmalla sönkötykselläni hcg nousun vaihtelevuudesta.. huomenna saamme sitten kuulla taas varmaan jotain..ja toivon mukaan se olisi=) iloista..


Voimia kaikille piinailijoille ja tätiin varautuville:hug:

On: olen sekaisin. Tein ovistestin tuossa eilen ja sain värikkään viivan (vahvistuu pikkuhiljaa ja yleensä poistuu oviksen jälkeen).. ehtoolla huomasin jo kirkasta kiiltävää limaa..jatkan testailuja nyt päivittäin, mutta ihmetteln miten ovis voisi olla jo näin pian tulossa taas.. toisaalta kiertoni voi olla alkanut jo aiemmin, sillä ti tuli ne pienet verihiput ja vasta loppuviikosta kunnon vuoto..tissit ovat edelleen arat, joten tein varmistuksena ma aamulla r-testin ja näytti puhtaan negan.. en ole varma nyt miten mahtaa mennä, mutta varoiksi kamppasin isännän jo eilen:D
 
Tiistai 1.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..............14............56/28-43...........3.10.
Mustika..............31...............3............53/25-28...........?
Eris.....................25..............2............49/28................?
Lilly-..................25...............5............42/30.................

Hennu86............25................7............33/27-70............29.10.
lenkkari..............27...............3............32/28-36.............?
anfia...................23...............2...........32/30.................30.10.

pikkumy.............26.............14.............29/25-28..............?
Tuikkiva.............27...............4............28/34-47..............4.11
millimolli...........26..............15.............28/24-30...............?
Puuhis25............25................3...........28/29?..................2.11

~Vivianne~........29..............10...........24/25-54............7.11
Tuttava1985.......26...............4...........20/25-?.................?
Crystal83............28...............5...........18/28-30...........12.11.

Esikko83............28...............4............17/26-28............11.11
-Liv-...................23...............7..........16/40-55..............?
Ambrosia85........26.............10.............16/25-32..............?

Tupu_.................26...............3...........15/30-34............17.11.
Santski...............28................7...........12/24...................?
Selia...................25...............5...........11/27-32.............23.11.

lakritsi................22...............3............7/30-33...............?
melassi...............29...............7............6/28-32...............?
Destello..............23...............6.............2/32-33..................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21........13.10............. ..................YK14
Manda86...........25........25.10.................................YK11

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta arvon naiset!! :cool:

Hennu86: sulla on kyllä nyt lämmöt ja oireilut niiiiiiiiin nappiin!! Toivon todellakin, että viimein olis teidän vuoro, ja nega johtuis vain tosta hitaasti nousevasta hcg:stä!!

melassi: jostain toisesta ketjusta oon lukenut, että muillakin on tullut ovis+ heti tädin jälkeen, eli mahdollista tuo kai on :) Oikein paljon tärppionnea sinnekin!!

Oikein iso plussapuhuri kaikille muillekin!!! :heart:

Omaa: Lämmöt edelleen 36,8, ei menkkajomoja vieläkään. Kierron toinen hoppunega testattu tänään aamulla.. Must on tullut ihan testiaddikti, voi elämä... :) No, toivottavasti täti kurvailee paikalle huomenna, niin pääsee taas uuteen kiertoon ja oireita kehittelemään :D :D Toisaalta sitä toki vieläkin toivoo, että oliskin tärpännyt tästä kierrosta, vaikka negaa pukkaa.. Hennu loi muhun taas toivoa tuolla hormoniselvityksellään .. :)
 
Hennu noi sun oireet kuulostaa niiin lupaavilta! Täällä toivon ihan älyttömästi, että sulla olis huomenna ihania uutisia kerrottavana :heart:

melassi nyt vaan pupuilemaan urakalla ja mulla peukut pystyssä, että tärppi käy tästä kierrosta! :)

puuhis, pahoittelut negasta! :hug: mutta nyt vaan uutta kiertoa kohti paremmalla onnella :heart:

Destello, pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon! :hug:

ON: Täällä aloittelin viikonloppuna ovistestailut ja ihmetyttää kun jokaisessa testissä näkyy aina kaksi viivaa, joista tietenkin se testiviiva on haaleampi, mutta kuitenkin erottuu selkeästi... Huomenna on gyneaika aamusta ja toivon, että jotakin apua näihin mun kiertoihin saisin. Mullakin on nyt 11kk vikasta pilleristä, joten ehkä on jo aikakin tutkia tätä asiaa... Toivotaan parasta, pelätään pahinta...
 
kiitos Liv=) olo ainakin tuntuu hyvältä.... mulla kans näkyy ne kaksi viivaa joista kontrolli on edelleen tummempi..toivottavasti saat huomenna apuja gynekäynnillä=) minä jatkan oviksen metsästystä ja sen jälkeen tärppiä.. minullakin on välissä usko koetuksella ollut tämän kanssa, nostan hattua sinulle ja kaikille muillekin vielä pidempään yrittäneille..toivon sydämeni pohjasta että pian kaikki plussaavat..olen aina onnellinen kun näen että jollakin onnistanut..kaikkea hyvää jatkoon, uskon että teitäkin vielä onnistaa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
-Liv- Toivottavasti saat gyneltä apua :) Varsinkin PCO oireilee just noin, että ovistikkuihin tulee aina se haalea (tai peräti tummempi) viiva, kun LH on koholla : / Toivottavasti sulla ei ainakaan PCO vaivaa : /

ON: Täällä nousee hcg tässä tapauksessa tooooooosi hitaasti, jos tuolla jotain muka tapahtuis... Tänään aamulla taas testasin Davidilla (kun Pregcheckit eivät vielä tulleet) ja ei kyllä niin mitään. Ei yhtään mitään!

Itkuhan siinä sitten tuli. Herkkyydestä ja väsymyksestä päätellen menkat vois ehkä ollakin tuloillaan. Tissit kipuilee edelleen. Tissikipuhan alkoi vasta ma 24.10. eli silloin kun otin vikan teron. Kahdessa edellisessä kierrossa alkoi ekan tai tokan nappulan jälkeen. Eli voisinko tissikivun alkamisajankohdasta päätellä, että menkat olis alkamassa sitten viikonloppuna? Kyl alkaa vissii tän tytön elimistö heittää nyt niin häränpyllyä...

Mutta löysin taas tämän toivoa antavan taulukon raskaushormonin kehityksestä:

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

ELI, viimeistään viikonloppuna mulla pitäis näkyä tollasella normitestillä (herkkyys 25)? Herkät testit kun kerkesin jo tuhlaamaan ja uusia en tilaa.

Jos tästä jotain hyvää pitää repiä, niin eipä tartte olla firman pikkujouluissa selvinpäin 25.11. ja voinpa rellestää myös risteilyllä 10.12. Jos tässä ei nyt menkat ala ihan itekseen, niin niitä voi odotella vasta joulukuun puolessa välissä.

Anteeks tää kauhea omanapailu, mut ärsyttää olla valeraskaana :'(
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 2.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..............14............57/28-43...........3.10.
Mustika..............31...............3............54/25-28...........?
Eris.....................25..............2............50/28................?
Lilly-..................25...............5............43/30.................

Hennu86............25................7............34/27-70............29.10.
lenkkari..............27...............3............33/28-36.............?
anfia...................23...............2...........33/30.................30.10.

pikkumy.............26.............14.............30/25-28..............?
Tuikkiva.............27...............4............29/34-47..............4.11
millimolli...........26..............15.............29/24-30...............?
Puuhis25............25................3...........29/29?..................2.11

~Vivianne~........29..............10...........25/25-54............7.11
Tuttava1985.......26...............4...........21/25-?.................?
Crystal83............28...............5...........19/28-30...........12.11.

Esikko83............28...............4............18/26-28............11.11
-Liv-...................23...............7..........17/40-55..............?
Ambrosia85........26.............10.............17/25-32..............?

Tupu_.................26...............3...........16/30-34............17.11.
Santski...............28................7...........13/24...................?
Selia...................25...............5...........12/27-32.............23.11.

lakritsi................22...............3............8/30-33...............?
melassi...............29...............7............7/28-32...............?
Destello..............23...............6.............3/32-33..................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21........13.10............. ..................YK14
Manda86...........25........25.10.................................YK11

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
hennu voimia sinulle ja muistahan että me olemme täällä myös omanapailua varten.. emme voi antaa sinulle oikeita vastauksia mutta voimme antaa:hug: ja toivottaa voimia jatkoon..toivon että asiasi ratkeaa onnellisesti, mutta ratkeamista toivon joka tapauksessa..ei ole helppoa odottaa, odottaa ja vain odottaa..
 
Tääl vaa ootellaan, ny kp 33 / 28-36.. jos ei tätiä viikonloppuun mennes kuulu ni sit testaillaan.. toisaalta miul on ollu ällötystä satunnaisesti, yöllä pissillä ravaamista jne.. mut pessimisti ei pety koskaan joten en herättele liikaa toiveita vielä.. :)
 
Täällä päivät mennyt taas ihmetellessä. Tänään varmistui se, mitä kahtena aamuna epäilin haaleiden plussien perusteella. Todellakin olen raskaana! Ensimmäisen kerran minun silmäni eivät nähnee testeissä "harhaviivoja" vaan tosiaan kahtena päivänä niihin ilmestyi ihan oikea haalea plussa, jotka miehenikin kerrankin näki. Eilen iltapäivällä testasin Clear Bluen digillä, ja ikuisuudelta tuntuneen kolmen minuutin jälkeen siihen tuli: Raskaana 1-2.

Tänään asia varmistui verikokeella, Hcg- arvo oli jotakin 44. Nyt sitten toivotaan, että kaikki on niin kuin pitää. Että pieni on oikeassa paikassa ja kaikki sujuu hyvin <3

Toivon paljon onnea muillekin <3 Sen tosiaan tietää, kun on tärpänny. Vaikka kuinka monta kertaa olin luullut tuntevinani raskausoireita.. turhaan. Tällä kertaa ne olivat jotenkin todellisimpia, tuntui niin erilaiselta, että alkoi tosiaan jännittää.. voisiko olla totta viimein.

Huomenna matkalaukut kainaloon ja Floridaan :)
 
Onnea tuikkiva! :)

Tätipahoittelut ~Vivianne~ ja pikkumy!

lenkkari Toivottavasti saisit plussan testiin :)

melassi ja muut, kiitos paljon tsempeistä! :)

ON: Se on kuulkaas tytöt semmonen juttu, että raskaana täällä ei olla. Testeihin ei tule minkäänlaista viivaa. Olot voisivat viitata siihen, että menkat peräti saattaisivat alkaa viikonloppuna; väsyttää, valkkari on taas lisääntynyt, hiukset rasvottuu nopeammin (iltapäivään mennessä sellainen tunne, kun ei olisi suihkussa käynytkään...) ja turvottaa. Joten, haluaisin ajatella positiivisesti, että olisin ovuloinut teroista huolimatta toissaviikonloppuna ja siksi menkat nyt myöhässä.

Gyneajan kuitenkin varasin jo ensi keskiviikolle. Täytyy sitä sitten viikolla siirtää, jos tässä vuoto alkaa. Jos ei ala, ni saanpa nähdä, onko mun tilanne menny parempaan suuntaan. Edellisestä käynnistä nyt se yli puol vuotta.

Tsemppiä teille muille ja toivotaan, että plussia paukkuisi :)
 
Tuikkiva oikein oikein oikein paljon onnea ja tarrasukkia:heart: olen todella onnellinen onnistumisestanne, kaikkea hyvää jatkoon..

Lenkkari plussatuulia :heart:

Pikkumy ja Vivianne lohdutus:hug:

Hennu Itse en aio vielä ihan luopua toivosta sinun suhteesi tässä kierrossa, toivottavasti kaikkki selkee pian..ja saat apuja gynekäynnillä..:)

On: jOnkin sortin kilpailu on meneillään, keli kostuu ja kyljet paukkuu.. ovis on tulossa ja toivon mukaan tulee kunnolla omaan tahtiinsa.. tilitietoja on päivitetty ja talletusten laitto alkanut;)ehkäpä tällä kertaa.. :heart:
 

Yhteistyössä