Esikoista yrittämään 2011 vol3

Hei, mulle vois päivittää kp1/29-32, yk4, jännäpäivä 6.12.??. Täti kurvas heti paikalle kun olin kunnolla sen puuttumisesta raivonnut. Jotain hyötyä siitäkin sit vissiin :D

Kiitti melassi tuosta kilppari-infosta.. :)

Viimeksi muokattu:
Puuhis Tietosi on päivitetty..joskus auttaa kun suuttuu niin ant Flo tietää tulla;) Tuossa listassa oli juu vajisoireet..tietenkin liikatoiminta on toinen mahdollisuus..

on: LH-huippu saavutettu. pe ja la aamupäivällä miltei yhtä vahvat näytteet. plussaksi todettu. (uusi havainto..olen hyvällä päällä näemmä ovulaation aikoihin)

kysymys: jos olette bonganneet oviksen niin koska olette ensimmäisen kerran testanneet r-testillä? Oletteko odottaneet 14-16 vrk vai uskaltautuneet jo dpo 10aikoihin testaamaan?

Viimeksi muokattu:
Maanantai 7.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09...............22..............14...........62/28-43...........3.10.
Mustika...............31...............3...........59/25-28...........?
Eris.....................25.............2............54/28................?
Lilly-..................25...............5............48/30.................

Hennu86.............25...............7...........39/27-70..........meni jo :'(
millimolli..............26..............15..........34/24-30..............?
Tuttava1985.......26...............4...........26/25-?..............?

Crystal83............28..............5............24/28-30...........12.11.
Esikko83.............28...............4...........23/26-28...........11.11
-Liv-...................23.............7............22/40-55..............?
Tupu_.................26.............3............21/30-34............17.11.

Santski...............28..............7............18/24.................?
Selia...................25.............5............17/27-32.............23.11.
lakritsi................22..............3............13/30-33..............?

melassi...............29..............7............12/28-32.............?
Destello..............23..............6............8/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............8/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............6/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............6/25-28...............?
anfia..................23..............3.............6/31...................?

lenkkari..............27...............4.............5/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............2/29-32...............6.12

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27..............6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21.............13.10............. ..................YK14
Manda86...........25............25.10.................................YK11
Tuikkiva.............27.............2.11.................................YK 4

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Plaah! Olin kirjoittanut jo hyvän matkaa, kun kaikki hävis...

Mulla voisi huomiseen päivitykseen laittaa kp 3/27-37, yk8 ja jännäpäivä vaiks 11.12.

Eli menkat alkoivat ryminällä eilen sunnuntaina. :) Villi veikkaus, että nyt on kyseessä puhtaat luomumenkat, ainakin vuodon määrästä ja pienistä kivuista päätellen. Myös Terolutien aikana VOI ovuloida. Sen jälkeen keho alkaa tuottamaan ihan itte keltarauhashormonia ja vuoto alkaa noin 14 vrk oviksen jälkeen. Mulla sopis aikataulullisesti, koska tissit tosiaan kipeytyivät vasta silloin, kun otin jo vikan Terolutin... No, tän kuun lopulla meen sinne gynelle ja katotaan, miltä noi munasarjat näyttää.

Kaikki oireet viimeisen kahden viikon ajalta ovat siis olleet PMS-oireita. Henkisesti olin kyllä ihan rikki viime viikolla ja perjantaina vaan tihrustinkin itkua töissä ja kotona. Siitä jo vähän päättelin, että menkat on pakko alkaa lähipäivinä.

puuhis25 Onneks sinunkin kierto katkesi nyt! Mennään nyt siis samoilla kiertopäivillä! :)

Tätipahoittelut muillekin!! :hug:

Esikko83 Inhottava vaiva sinulla :( Seksin jälkeen olisi hyvä käydä heti pissalla. Tämä pistää bakteerit liikkeelle eikä ne jää sitten muhimaan :)

melassi Tsemppiä tähän kiertoon ja toivotaan, että tärppi kävis :) Ite suosittelisin, että alottais sen testailun vasta, kun menkat ovat myöhässä... Pikkasen vois kirpasta, että testi näyttäiskin plussaa dpo 10 ja siitä muutaman päivän päästä alkaisikin vuoto ja alkanut raskaus menisi kesken. TOSIN, saisihan siitä sen tiedon, että ainakin kropassa jotain tapahtuu :)

Kaikille teille muillekin paljon tsemppiä ja toivotaan, että saataisiin lisää plussia kehiin... :) :heart:

Täällä ainakin aletaan valmistautumaan menkkojen loppumiseen ja siihen, että kisakunto on riitettävä ainakin seuraavat kaks viikkoa :)

tätipahoittelut kaikille tädin kohdanneille..

minuu ihmetyttää ku ennen menkkoja tuleva tissikipu jäi olemaan vaikka täti meni jo.. :D ja nuha sen kun jatkuu, toivottavasti menee pois eikä tule mitään jälkitauteja.. : /

ihanaa melassi, ovisplussa on tosi mahtava juttu!!! Mulla on sellanen tunne, että tää on niiiiiiin teidän kierto!! Pakko olla!!:)

Hennu: joo näillä kierroilla taasen mennään.. Onneks päästiin molemmat kuitenkin taas uuteen yritykseen. Tiedän kyllä tuon paskan tunteen, kun ei tärppää ja kierrotkaan ei toimi niinku pitäisi. :hug:Toivotaan, että nyt on sun vuoro saada se kauan kaivattu plussa!! :heart:

lenkkari: ootkos suunnitellut testin tekemistä, jos ne oliskin olleet valemenkat?? :) :) Ja toivotaan ettei sun flunssa viivästytä ovista tai muutenkaan terrorisoi tän kierron tsäänssejä!!

).( Kävin tänään aamul siel verikokeissa, torstaina sit saa tulokset. Ne otti kilppariarvojen lisäksi verensokerin, hemoglobiinin, maksa- ja munuaisarvot ja B12-arvot. ja siis ihan työterveystarkastuksen puitteissa, ei liity mitenkään lapsenhankintaan. Mut toivotaan nyt, että ei löydy mitään häikkää noist testeistä!

puuhis25: Tuota mietin itekki, kyl aattelin testin tehdä.. Ihan varuiks kun tässä tädissä ei ollu mitään hyytymiä mun mielestä ainakaan niin paljon ku aina ennen.. Ja tää tissikipu on niin ihmetystä kyllä että.. Plääh.. Jos tulee nega, laitan sit työhakemuksia menee mut jos plussa, vaihdan työtä sit joskus hamassa tulevaisuudessa. :)

JA näköjään tää nuha on niin et aamulla on vaan tukossa, nyt ei ole mitään, ei tarvi niistää eikä mitään.. :)

Kiitos Puuhis ja Hennu kannustuksesta.:D.olishan se hienoa nyt onnistua, kun kerras TSH arvokin liki normia..molemmille parempaa onnea tähän kiertoon ja plussatuulia:heart:

EsikkoKannattaa ottaa myös puolukoita niiden karpaloiden avuksi..tasapainottaa ja auttaa myös..

Lenkkari Mullakaan ei ole oikeastaan tissikipu rauhottunu menkkojen jälkeen..laantui hieman ja nyt oviviikonloppouna alkoi taas kiihtymään törrötys ja repimiset..miehelle tietenkin kivaa kun tarjolla pulleaa purjetta, mutta itse mietin että jos pahenee vielä niin pitää ottaa liivit öiksi päälle..nipukat niin kosketusarat että vesi meinaa tippua silmistä kun hipaisee..

TupuTärppionnea :heart: Ovisplussat on niin ihania..antavat aina toivoa siihen halutumpaan plussaan:heart:

Tää menee nyt ihan täysin omaa napaan tuijotteluun. Nyt on pakko avautua jollekin, joten saatte nyt olla kohteena :). Nyt on ollu sellaisia oireita, että toiveet on kyllä niiiin korkealla. Voidaan siis pudota erittäin korkealta :(.

Eli siis tikutin oviksen vähän yli vikko sitten, mun laskujen mukaan nyt olis meneillään dpo 8, joten kai niitä oireita jo voi olla?? Nyt on parina päivänä tuntunut erikoista tissi kipuilua sekä vatsan kipristelyä, lähinnä iltaisin. Lisäksi tuntuu, että välillä on verta suussa eli raudan makua selvästi. Olen kuullut myös, että saippuan maku suussa viittaisi raskauteen, pidin tätä ihan hölynpölynä. Tänään kuitenkin hörppäsin vettä pullosta, niin olisin vaikka voinut vannoa, että siinä oli jotain pesuainetta mukana. Muuten ko. makua ei ole esiintynyt.

En uskalla miehellekkään mitään vielä puhua näistä oireista, kun olen jo monta kertaa ollut ihan varma. Nytkin joku tuolla päässä huuta, että kuvittelet kaiken! : /

Tiistai 8.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Ninja09...............22..............14...........63/28-43...........3.10.
Mustika...............31...............3...........60/25-28...........?
Eris.....................25.............2............55/28................?

Lilly-..................25...............5............49/30.................
millimolli..............26..............15..........35/24-30..............?
Tuttava1985.......26...............4...........27/25-?..............?

Crystal83............28..............5............25/28-30...........12.11.
Esikko83.............28...............4...........24/26-28...........11.11
-Liv-...................23.............7............23/40-55..............?
Tupu_.................26.............3............22/30-34............17.11.

Santski...............28..............7............19/24.................?
Selia...................25.............5............18/27-32.............23.11.
lakritsi................22..............3............14/30-33..............?

melassi...............29..............7............13/28-32.............?
Destello..............23..............6............9/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............9/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............7/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............7/25-28...............?
anfia..................23..............3.............7/31...................?

lenkkari..............27...............4.............6/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............3/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............3/27-37..............11.12.

nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Tuttava1985 Toivottavasti sun oireet tietäis hyvää! :) Pidän peukkuja :)

lenkkari Tulehan sitten kertomaan varmistustestin tulos :)

ON: Täällä ollaan kerrankin todella postiivisella mielellä näin kierron alussa. Alan niin vahvasti uskomaan, että olisin ihan oikeesti ovuloinut. Piruttain olen lämpöjä mittaillut parin viime viikon aikana ja keskimäärin lämmöt ovat olleet noin 36,3 astetta. Nyt eilen ja tänään 35,9 :) Olen kyllä mittaillut vaan kainalosta ja vähän milloin sattuu, mutta ero on huomattavissa. Normilämpö kainalosta mitattuna mulla kuitenkin on alle 36 astetta, mittasin mihin aikaa vuorokaudesta tahansa. Täytyy tätä positiivisuutta jostain hakea :)

*muoks* Oireet, jotka herättivät toiveet, mutta olivat mulla ihan perus PMS-oireita:

- lämmöt koholla (kuten monilla pitäisi ollakin ovulaation jälkeen)
- tissit kipeät (monilla perustuntemuksia oviksen jälkeen)
- mieli herkkänä
- lieviä kuvotuskohtauksia (johtu varmaan jostain hormoniryöpystä)
- alavatsan nippailut, varsinkin kohdun tietämillä
- päänsärky
- kauhea hiilarihimo monen kuukauden jälkeen (pastaa, karkkia, mehua)
- valkkaria enemmän tai vähemmän, vähän päivästä riippuen
- jotkut hajut tekivät pahaa

Noi nyt ainakin tulee mieleen :) Olkoon tämä mulle muistilistana tässä kierrossa :D

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädin kohdanneille!

Tuttava1985, pidän peukkuja, että teillä on tärppi käynyt!

Hennu, mä niiin toivon sydämeni pohjasta, että teillä tärppää tästä kierrosta! :heart: Positiivinen mieli auttaa varmasti! Nyt vaan ahkerasti heiluttelette peittoja ja et stressaa ylimääräisiä!

ON: Olen nyt viitenä eripäivänä tehnyt ovistestejä ja ne kaikki on näyttänyt plussaa eli viivat ovat olleet samanvahvuisia. Jotain tässä nyt taitaa olla pielessä... :( En tiedä pitäiskö varmuuden vuoksi tehdä raskaustestikin, kun eikös ovistesti voi näyttää raskaudenkin..? Menkat kyllä vasta oli pari viikkoa takaperin ja testejä tein jo silloin eikä plussasta tietoakaan. Ja ei mitään oireitakaan ole ollut, joten enpä usko siihen mahdollisuuteen. Ensimmäisinä päivinä terot muuten aiheutti mulle ihan älytöntä päänsärkyä, mutta onneks se on nyt sentäs helpottanut.

-Liv- Mulla PCO sai aikaseksi sen, että ovistesteistä ei ole mitään hyötyä, kun vahvaa viivaa tai plussaa näytti koko ajan. Ota siitä sitten selvää. Toisilla myös itse Terolutit voivat aiheuttaa vääriä tuloksia ovistesteihin. Voithan sie mielenrauhan saamiseksi tehdä raskaustestin varmuuden vuoksi :)

Kiitos tsempeistä tähän kiertoon :) Yritän todellakin olla stressaamatta ja saada miehellekin hyvän fiiliksen aikaiseksi :) Ehkä me voitais vielä saada se paras joululahja: plussa raskaustestiin :heart:

Mutta jos tässä kroppa alkaa nyt toimimaan pikkuhiljaa, niin nythän se stressi vasta toisaalta alkaakin. Kroppa saattaa pelata, mutta silti ei tärppää... No, tota ei murehdita nyt :)

Tuttava Plussaonnea:heart:

Hennu Mukava huomata että olet löytänyt todella posiitiivisen vireen=) Toivon kyllä teille maailman kauneinta joululahjaa:heart:

Liv On totta että ovistesti voi näyttää myös raskaushormonia, tosin ei kovinkaan luotettavasti.. kannattaa tehdä se r-testi varoiksi.. Teroista tai PCO:sta en osaa sanoa mitään..

On: Dpo 2..peräti:D..olo on hyvä..tissit kipeet, mutta johtunee ovulaatiosta. Lh-huippu tuli ja meni ja tänään varmistin asian..lähes viivanpaikka enää näkyvissä..nyt sitten vain ollaan rennosti ja optimistisesti..vaikka ovis tuli viikon etuajassa..eihän tuo haittaa, kun ei kerennyt menemään ohitse:D

muoks. just joo nyt alko vähä: / kahvi maistu lähinnä karvaalle ja vaniljarahka happamalle..ihan niinku vois muka tosissaan olla makuällötyksiä jo tässä vaiheessa.. tais mennä optimistisuus yli ja nyt keho alko vääntää oireita muuten vaan..tuntuu sinänsä hullulle että ennen mahdollista kiinnittymistä hormonirýöpsähdykset olisivat niin isoja että vaikuttaisivat käytökseen..enhän mä silti voi sitäkään tietää, kun kerran ekaa kertaa asialla..mutta oudolta tuntuu..

Viimeksi muokattu:
melassi Me saadaankin sitten jännäillä yhessä ens viikolla. :) Mulla nyt kait dpo 2 tai 3. Yritän kovasti olla pessimistinen, ettei joutuisi niin kovasti pettymään, mutta silti oon olevinaan kaikenlaista lupaavaa oiretta taas löytäny. :D Tärppionnea sinnekin! :heart:

Tuttava1985 Eiköhän tuossa vaiheessa todellakin voi olla oireita, lupaavalta kuulostaa! Koska meinasit testailla?

Hennu86 :lle tätionnittelut ilmeisesti tällä kertaa. Hyvällä fiiliksellä eteenpäin, hyvä! Toivon kans kaikille niin sitä ihaninta joululahjaa! :heart:

Eipä täällä nyt muuta ihmeellistä tähän hätään..

Iltaa (tai yötä) kaikille! Täältä tulis vielä yks toiveikas yrittäjä tälle vuodelle, jos sekaan vaan mahtuu. :) Oon paria keskustelua täällä seuraillu sivusta hetken aikaa, mutta nyt vasta ajattelin, että lähden itse mukaan.. Jotenkin mukavampi tänne vuodattaa "pikku"jutuista kun miehelle tai kavereille, joista monilla ei vielä ole lapsia eikä myöskään suunnitelmissa.

Esikoinen siis kovasti haaveissa, olen 25 v. ja varsinaisesti yk 4 menossa tällä hetkellä. Kp 16/25-29 menossa (siis jos lasketaan näin 9.11. mukaan). Ovistestailuihin ajattelin ruveta seuraavasta kierrosta, jos ei nyt tärppää.

Että sellasta, jos menis unten maille niin jaksaa töissä huomenna (lasten ja nuorten kanssa kun työskentelee ;) ).
Vauvaunia kaikille! :)

Hei Barbababy tervetuloa:wave:, laitan sinut listalle..laitaks päivityspyynnöt jatkossa punaisella, niin pysytään perässä=).. plussatuulia (laita korjauspyyntö jos kirjasin kiertosi väärin)

Tupu Niinmpä muuten saadaankin jännäillä..jee:p.. mulla kans lievä epätietoisuus onko nyt dpo 3 vai 4, mutta lasken pienemmän mukaan..eli tänään dpo 3. eilen oksensin iltasella..hoksasin että nämähän ovat sanoja oireita kuin aiemmassa kierrossa ovulaaation jälkeen.. sitä vieläkin hieman ihmettelen että ovulaatio pinkas niin nopeasti paikalle tädin jälkeen, mutta kaipa siihen syynsä vielä löytyy..normaalisti odottelisin vasta nyt ovista..mutta se odottelu vaihtuikin piinapäiviin..:D

Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 9.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Eris.....................25.............2............55/28................?
Lilly-..................25...............5............50/30.................
millimolli..............26..............15..........36/24-30..............?

Tuttava1985.......26...............4...........28/25-?..............?
Crystal83............28..............5............26/28-30...........12.11.
Esikko83.............28...............4...........25/26-28...........11.11

-Liv-...................23.............7............24/40-55..............?
Tupu_.................26.............3............23/30-34............17.11.
Santski...............28..............7............20/24.................?

Selia...................25.............5............19/27-32.............23.11.
lakritsi................22..............3............18/30-33..............?
Barbababy..........25..............4.............16/25-29...............?

melassi...............29..............7............14/28-32.............?
Destello..............23..............6............10/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............10/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............8/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............8/25-28...............?
anfia..................23..............3.............8/31...................?

lenkkari..............27...............4.............7/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............4/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............4/27-37..............11.12.

Plussanneet vol1 & vol2

Plussanneiden oma ketju:

Taustalla
Ninja09,Mustika

Viimeksi muokattu:
Täällä olisi yksi kuumeilija lisää :) Meidän yrityksemme alkaa ensi kuussa, olen siis syömässä viimeistä pilleriluiskaa! Kerkesimme aloittaa jo uuden tulokkaan tuloa alku vuodesta, mutta sitten minulta löydettiin vatsasta arpityrä ja raskautuminen kiellettiin kokonaa :( Nyt olen toipumassa leikauksesta, olen jo palannut töihinkin ;) Ihanaa kun vihdoin pääsee pian yrittämään pitkään toivottua perheenlisäystä =) Esikoinen on siis kyseessä :D

Heippa kaikille!! Pidinkin eilen harvinaisen välipäivän palstailusta :D:D

Tervetuloa jenni_noora ja Barbababy! :) Kiva saada uusia jännäilijöitä!!

melassi tuo oksentaminen on kyllä aika ikävä oviksen jälkiseuraus! En oo tollaisesta kuullutkaan. Mä olisin ajatellut tonkin salettiin raskausoireena jopa noilla sun dpo:lla :D

Hennu86: ihanaa, että sulla on noin positiivinen asenne :heart: ja varsinkin se, että alkaa kroppa viimein toimia! Se on varmasti helpottavaa huomata.

Tupu_lle kans peukut pystyyn tärpin puolesta! :)

Omaa... KP4 menossa, täti jatkaa vierailluaan. Sinänsä tosi positiivista, koska pari edellistä vierailua oli niin niukkoja paripäiväisiä. Aloin siitäkin jo huolestua, kun ei ollut yhtään mulle tyypilliset menkat. No, nyt sitten normimeiniki päällä ja varmaan huomisen vielä jatkuu täteily. Tylsää siis..

Puuhis olishan se juu hauska lyödä raskauden piikkiin, mutta oletettavsti kilpparilääkitys on tehonnut ja termostaatti alkanut toimimaan. Olen aina ollut herkkä ja kehoni reagoi nopeasti..nyt varmaan lisänä herkkänä ihmisenä tunnistan hyvin hormonaaliset muutokset kehossa:

Tyypillisiä keltahormonioireita (oviksen jälkeen) ovat mm. nesteen kertyminen yms alavatsatuntemukset, pahoinvointi ja mielialaoireet. Lasketaanko muuten hyvä tuuleni oviksen aikoina mielialaoireeksi:LOL: vai vain sattumaksi.. :LOL: "ja juna kulkee taas, kulkee..":LOL:

Tädin jälkeen on taas uusi mahdollisuus..pianhan saat sinäkin taas metsästää viivoja..toivottavasti saat ne tässä kierrossa..:heart:

Tervetuloa jenni_noora:wave:.. laitahan sitten päivityspyynnön listalle punaisella..mukavaa saada uusia haaveilijoita joukkoomme..

Viimeksi muokattu:
Heipparallaa!

Melassi, kuulostaa tosiaan hurjalta ja ikävältä toi oksentaminen.. Jospa se merkkais muutakin kuin ovista, vaikka onhan se oviskin hieno juttu! :)

Tervetuloa uusille, toivottavasti vierailu tällä palstalla jää lyhyeksi!! Mä oon tällanen lähes taustalla olija, en jaksa kovin usein kirjoitella, mutta muiden kuulumisia käyn lukemassa lähes päivittäin.

Täällä ollut nyt eka kierto terojen jälkeen ja oon yrittänyt bongata ovista.. Luulen et se oliki tossa viime viikon lopulla (limoista ja vähän testeistäkin päätellen), toivottavasti... :) No, yritystä on ainaki ollut. Noi ovistestit on kyl ihan hanurista, kun niitä yrittää tulkita..ei niistä ota selvää et onko se plussa vai ei. :mad:
Nyt sitten on tämä viikko kärsitty tissikivuista ja muista ovisoireista, jotka tietty herättää toiveita... No, sellanen viikko tässä ainakin pitää vielä odotella ja katsoa tuleeko täti "ajoissa" vai ei. :)

Plussatuulia ja mukavaa loppuviikkoa kaikille!!

Tervetuloa uusille :)

Tiputatko melassi nuo listan pari ekaa pois (en näköjään ite ehi päivittää kun oot niin aikaisessa joka pv).

Ja tuo melassin oviksen jälkeinen pahoinvointi kuulostaa tutulta. Mulla tosin menee migreenin piikkiin (ja tulee aina siinä oviksen aikaan/hitusen jälkeen), välil oon sen 3pv kipeä tai sitten pääsen vähemmil kivuilla mut oksentelen senkin edestä. Varotuksena melassi sanon jos alat oikein hormoniherkäksi muuttumaan, että niitä oireita voi tulla myös menkkojen aikaan kun hormonit keikahtaa taas toiseen suuntaan...

Santski
voi olla et oot kertonu (mut on menny mulla ohi) mutta minkä merkin ovistestejä sulla sitten on ollut? Ainakaan itsellä ei noiden sofin ovistestien kans oo ollu epäselvyyksiä silloin kun koko oviksen oon edes bongannut.

Pikkumy Siirsin kaksi ekaa taustalle, poitetaan jos ei kuulu mitään hetkeen? Voihan tuo herkkyys johtua siitäkin että kun keho tasaantunut pillereiden jäljiltä niin siksi yliherkkänä ..jos jää pysyväksi niin sitten jää..reilu puolen vuotta pillereistä, kilpparilääkitys alkuvaiheessa..voi hakea vain tasapainoa ja tasaantua myöhemmin..

Santski toivottavasti molempien tissikipu tuo plussat plakkariin:D

om: tissit siis kipeet, alavatsa reunamilla nippailee ja kaikkee muuta epäselvää.. tänään ei o tullu vielä kyök kohtausta..olo on sinänsä ihan hyvä..ainakin jotakin tpahtuu..pistona tein voistestin eilen ja samaa blankoa näyttää mitä alkuviikostakin..vasta dpo 3..pitkä on pienen tie ennen tikkuun katsomista..

Yhteistyössä