Hyvää maanantaita naiset! :wave:
puuhis25 Älä vielä lannistu negasta, todennäköisesti oli liian aikaista testata
Kannattaisi vain odotella siihen asti, että menkat ovat myöhässä
Ei montaa päivää enää
anfia Pahoittelut negasta : / Mutta eihän siinä välttämättä mitään vielä näykään? Testaileppa myöhemmin uudestaan
lakritsi Jos vauva"projekti" saa jo hermot kiristymään ja riitoja aikaiseksi, niin ehkä kannattaisi pitää vähän taukoa? Siis ihan varsinaisesta yrityksestä
Tjottailu on asia erikseen
Itse huomasin kesällä ja loppukesällä, että mulla se yrittäminen ja vittuuntuminen omaa kroppaa kohtaa alko vaikuttaa ihan kaikkeen... Parisuhteeseen, muihin ihmissuhteisiin, töihin... Enkä mie silloin uskonut, kun ystävät käskivät mun höllentämään ja vähentämään stressiä asian suhteen. Onneksi sen kuitenkin itse tajusin ja onpa asiat alkaneet mennä paremmalla tavalla.
Ja usko tai älä, sie oot tällä hetkellä kaikista hedelmällisemmässä iässä
Teillä alkoi nyt yk 3. Jos hormonaalista ehkäsyy oot käyttänyt, niin kropalla voi mennä puoli vuotta tai vuosi, ennen kuin hormonit tasaantuu. Sanotaan, että 80 % naisista tulee raskaaksi ensimmäisen vuoden aikana ja vielä seuraavanakin vuonna noin 80 % raskautuu niistä, jotka eivät ensimmäisen vuoden aikana onnistuneet raskaaksi tulemaan. Jos sun kroppa toimii ja isännän siittiöt pelittää hyvin, on siltikin joka kierrossa noin 20 %:n mahdollisuus raskautua.
Stressi ym. voi siirtää ovulaatiota, jonka takia myös menkat siirtyvät ja kierrot voivat näin ollen pidentyä. Olin itsekin yk 3-5 vielä ihan helisemässä, kun ei tapahdu mitään, mutta nyt sitä alkaa turtumaan. Voimia sinulle :hug:
ON: Täällä on nyt todella
ärsyttävä tilanne. Tein viime perjantaina (kp 29) iltapäivällä herkän mammaksin davidin testin: puhdas negatiivinen. Eilen aamulla tein samanmoisen testin ja ihan kuin olisin siinä ollut näkevinäni viivan paikan (kun oikein tihrusti oikeassa kulmassa ja valossa!). Tänään tein aamulla herkän testin, normi testin (herkkyys 25) ja ovistestin. Ovistestiin ei mitään, normi testiin ei mitään ja herkässä ehkä se viivan paikka? Miehelle en ole edes näyttänyt, kun ei se siinä mitään näkis eikä mullakaan toiveet korkealla ole. Mammaksin testeissä kun ei pitäisi olla viivan paikkoja valmiina.
Tilasin eilen PregCheck-testejä ja dippailen niillä sitten loppuviikosta. Menkoista ei tietoakaan. Ei yhtään sellainen olo, että ne olisi alkamassa lähiaikoina. Tissit kipuilee edelleen ja nyt on taas naama alkanut kukkia (mikä voi kyllä menkkoja enteillä). Lämmöt on olleet 36.2 - 36.8. En tiedä, onko mun peruslämpö noussut siitä 35.2 asteesta muutenkin normaalimpaan suuntaan? En ole alkukierrossa mittaillut.
Iltaisin närästää (olin tästä vaivasta jo päässyt eroon), toisinaan on helvetin kuuma ja sitten taas palellaan. VÄSYTTÄÄ, mutta se voi johtua syksystä muutenkin. Menkkoja enteilevä tasainen ärsytys loistaa poissaolollaan, samoin turvotus.
Voisinko siis päätellä, että Terolutit eivät enää toimi meikäläisen kohdalla niin kuin ovat toimineet viidessä muussa kierrossa? Raskaustesteissä pitäisi jo tässä vaiheessa näkyä aika paljonkin. Seksiä oli kp 12, ovulaatiotuntemuksia oli kp 14-15 ja nyt mennään kp 32. Ja vaikka kyseessä olisi myöhäinen kiinnittyminen (mikä ei aina tiedä hyvää), niin siltikin jotain pitäisi testeissä näkyä, vai?? Että tällainen todella ärsyttävä tilanne enkä jaksa enää uskoa raskauden mahdollisuuteen.
*muoks* Pari ystävää veikkas, että voisko menkat olla myöhässä laihtumisen takia (4-5 kg puolessa vuodessa)? En oikein jaksa uskoa, mut ehkä se vittu sitten on niin...