Esikoista yrittämään 2011 vol3

mites nyt ollaan: /
Nyt ti 25 pv ilalla muutama verihippu ja tänään aamusella tosiaan tota verensekaista limaa..ei siis minulle normaalia menkkavuotoa, alkaakin yleensä eri tavalla..jos lasketaan taaksepäin 14 vrk niin oviksen olisi pitänyt olla tuolloin pistokoe viikolla, milloin ei siis näkynyt kunnon viivaa..

osaatteko auttaa?


päivitin itseni jo listan alariville varoiksi..:(


Kiitos Anfia:kiss:..

muoks. 12:14 Verensekainen lima loppui aamupvällä, ei paperia pidemmälle päässyt..
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 27.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14................51/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3................48/25-28............?
Eris...................25............2...............44/28................?

Lilly-.................25............5................37/30.................?
lakritsi...............22............2................35/30.................23.10.
Manda86............25...........11...............30/30.................27.10.

Hennu86............25............7................28/27-70............29.10.
Destello.............23............5................28/30..................?
lenkkari..............27............3................27/28-36..............?
anfia.................23............2.................27/30.................30.10.

pikkumy.............26............14...............24/25-28...............?
Tuikkiva.............27.............4................23/34-47...........?
millimolli.............26............15................23/24-30...........?
Puuhis25............25.............3................23/29?..................2.11?

~Vivianne~........29............10............... 19/25-54...........7.11
Tuttava1985......26.............4................15/25-?.............?
Crystal83...........28.............5................13/28-30...........12.11.

Esikko83............28..............4.................12/26-28............11.11
-Liv-.................23..............7.................11/40-55..........?
Ambrosia85........26............10..................11/25-32..........?

Tupu_...............26.............3..................10/30-34...........17.11.
Santski..............28............7..................7/24..................?
Selia..................25............5..................6/27-32............23.11.
melassi..............28............7..................1/28-32............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
melassi Kannattaa varmaan ainakin viikko odottaa, ennen kuin testailet uudestaan :) Ellei sitten menkat ala ihan kunnolla. Toivottavasti ei ala :)

ON: Täällä ei ole sitten tullut yhtään mitään vereen viittaavaa yöllisen pisaran jälkeen... Side on täysin puhdas eikä paperiinkaan jää mitään. Normaalisti terojen jälkeen tässä vaiheessa pitäisi jo tuhruttaa...

Tissikipu sen kuin yltyy ja aamusta tuli todella voimakkaasti raudan maku suuhun (tai sitten vain puraisin ajatuksissani huuleen/poskeen). Alkaa toiveet kyllä heräilee, mutta yritän edelleen pitää jalat maan pinnalla!!

En nimittäin edelleenkään usko, että kerta talletuksia riittäis, varsinkin kun sitä ennen oli ollut jonkun verran taukoa, joten tuskin siittiöt ovat olleet ihan terävimmässä kunnossa. Enköhän mie huomenna tuu ilmoittamaan, että yk 8 alkaa... :)
 
Älä tule Hennu sellaisia kertomaan =) toivon että kertalaakinne on riittänyt siellä sunnnassa ja itselleni ovissekoilun loppumista kahteen viivaan.. saatais molemmat mennä Mandan perästä listan alle kunnolla:heart:

ps. ei sit ole menkkakipuja..nada, inte, nothing..ei mitään..limatkin näemmä kirkastunu normiin päivän aikana..
 
Ihanaa häämatkaa Ambrosia85!
Ja jännittäviä oireita sinullakin Melassi , toivotaan että se ois sitä.

Minulle saa päivitää kp 23 ja jännäpäivä vaikka 4.11.


Täällä siis la 22pv. ovisplussa ja nyt jännätään onko tärpänny. Kyllä tämä voi olla niin jännää :) Minua on palellut aivan järkyttävän järkyttävän paljon jo kolmatta päivää. Olen yleensäkin kovin paleleva ja villasukat jalassa aina. Mutta tämä palelu on jotakin ihan kamalaa. Olo on flunssainen ja pää jotenkin hönelön tuntuinen. Lämpö tavallista korkeampi 36.8. Sitten on ollut omituisia vihlaisuja mahassa kolmena päivänä. Vihlaisut tulee ihan yllättäen ja kestää vain sekunteja. Kohta taas uudestaan. Omituisia. Näistä nyt ei tiiä, onko nämä normi lenssu oireita ja mahan vihlonnat jotain oviksen jälkeistä... ??

Mitenhän nopeati oviksen jälkeen voi tuntea jotain raskausmerkkejä? Kun pillereitä söi niin monta vuotta, ei voi tietää onko nämä kaikki uudet "oireet" jotain elimistön tavallisia juttuja, kun elimistö ns. normalisoituu. Oih, minä niiin haluaisin aina joka kuukausi uskoa, että kaikki merkit olis nyt viimein merkkejä alkaneesta raskaudesta, mutta jotenkin aina pelkää takaraivossa, että sieltä se petttymys tulee..

Mukava lukea, että muillakin oireita. Toivotaan että onnistaa! Olishan se ihanaa tähän hyiseen syksyyn ja lämmittäis mieltä piiiitkään <3
 
tuikkiva Sekin on yksilöllistä, miten nopeasti oireita alkaa tulemaan. Kiinnittyminenhän tapahtuu noin 5-6 päivää hedelmöityksen jälkeen ja tämän jälkeen elimistö alkaa tuottamaan raskaushormonia. Mulla kans tämä viimeinen vuosi on kyllä ollut sellaista opettelua oman kropan kanssa, kun pillereitä söin 10 vuotta (aloittaen 14-vuotiaana). Kaiken lisäksi Terolutit tuo omat tuntemuksensa verrattuna täysin luomuun kiertoon...

ON: No nyt alkaa kroppa antamaan ihan turhaa toivoa :( Menkat eivät ole vieläkään alkaneet, ei edes tuhrun tuhrua näkyvissä. Eilen illalla oli sellainen olo kuin normaalisti noin 12 tuntia ennen menkkojen alkamista. Olo oli taas hieman kosteampi ja ravasinkin vessassa tarkistamassa, että joko ne nyt alkoi. Ei edes paperiin tule mitään. Yölläkin yritin nukkua oikein leveässä haara-asennossa, että veri pääsee varmasti läpi, jos sieltä jotain tulee :D Mutta eipä tullut. Huomen aamulla testaan, mutta edelleen uskon, että tämä on nyt vain poikkeuksellinen terolut-kierto ja menkat antavat odotuttaa itseään... Katselin muistiinpanoista, että 2-3 päivää on mennyt vikasta terosta, kun vuoto alkaa... Eli tänään voin sitä odottaa!

Mutta positiivisempi uutisia. Tänään aamulla kävin vaa'alla ja nyt olis lähtenyt 5 kg viime kevään jälkeen! :) Jos painonpudotus ei auta positiivisesti raskautumiseen, niin ainakin omaan mieleen vaikuttaa :)
 
Perjantai 28.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14................52/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3................49/25-28............?
Eris...................25............2...............45/28................?

Lilly-.................25............5................38/30.................?
lakritsi...............22............2................36/30.................23.10.
Manda86............25...........11...............32/30.................27.10.

Hennu86............25............7................29/27-70............29.10.
Destello.............23............5................29/30..................?
lenkkari..............27............3................28/28-36..............?
anfia.................23............2.................28/30.................30.10.

pikkumy.............26............14...............25/25-28...............?
Tuikkiva.............27.............4................24/34-47...............4.11
millimolli.............26............15................24/24-30...........?
Puuhis25............25.............3................24/29?..................2.11?

~Vivianne~........29............10............... 20/25-54...........7.11
Tuttava1985......26.............4................16/25-?.............?
Crystal83...........28.............5................14/28-30...........12.11.

Esikko83............28..............4.................13/26-28............11.11
-Liv-.................23..............7.................12/40-55..........?
Ambrosia85........26............10..................12/25-32..........?

Tupu_...............26.............3..................11/30-34...........17.11.
Santski..............28............7..................8/24..................?
Selia..................25............5..................7/27-32............23.11.
melassi..............28............7..................2/28-32............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Tuikkiva Parempaa onnea sinulle, minulla alkoi aamusta normaali vuoto, joten tämä kierto olis sitten tässä..nyt siis kp 2 ja uutta yritystä.. Päivitinkö nyt oikein listan sinulle? Toivottavasti tärppää nyt kun kerran kunnon ovisplussa bongattu:heart:

Hennu Minulla tosiaan alkoi..sulle toivon muuta=)

ON: Lievä vitutus, mutta toisaalta..kierto ei venynyt tällä kertaa paljoakaan..joten ehkä nyt alkaneesta kierrosta paremmalla tuurilla..katsotaan nyt miten sujuu..:D


KAIKILLE PALSTALAISILLE:heart: ja plussatuulia
ps. listaanhan saa koskea ja päivitellä
 
Viimeksi muokattu:
melassi :hug: Ton takia en haluais vielä testata, että JOS siellä näkyiskin jotain ja sit kuitenkin alkais vuoto :( Ja toisaalta en halua testata sen takia, etten halua nähdä ylipäänsä koko negatiivista... Mutta huomenna on pakko testata... Ei sitä tiedä, jos illalla haluaa suunnistaa viihteelle...

*muoks* Alkaa toisaalta pelottamaan, että onko mun kropan tilanne menossa huonompaan suuntaan? Tiedän, että jotkut odottelevat menkkoja viikon tai kaksi viimeisen teron jälkeen, mutta mulle se ei ole "normaalia". Tosin, mikä mulla näissä asioissa olisi normaalia... :(
 
Viimeksi muokattu:
Hennu86: pidän kovasti sulle peukkuja, että plussa tai ees haamulainen pärähtää ruutuun!!

Täällä alkaakin monella olemaan jännäpäivät käsillä viikonlopun kunniaksi :) Testituloksia odotellessa ;)

melassi: pahoitteluni tädistä, inhottava sukulainen kyl vetää aina hetkeksi aikaa mielen matalaksi :/

tuikkiva: nuo sun vihlaisut ja muutkin kuulostaa just samalta, mitä ite oon kokenut täällä muutama päivä oviksen jälkeen, jatkuen edelleen. Mikähä meitä vaivaa? :D

).( Tein vähän hätäisenä tänään jo davidin herkän testin kp 24/29. Eipä olisi paljon selvempi nega enää olla :( Mulla on vaan ollu jo kaks päivää niiiiiin varma olo, että mä oon raskaana. Miehelleki heitin ton testin jälkeen, että ompa tyhmiä noi testit, kun ei tiedä sitä mitä mä tiedän :D No, toivoahan on kun tätiä ei vielä näy (eikä kuulukaan näkyä).
Nää oireet on vaan niin vahvat: jatkuva tissikipu, jota mulla ei ole ikinä ollut, jatkuvat munasarjajuilinnat, lämmöt korkeella, ei limoja... Eikä nää mahatuntemukset oo yhtään menkkamaista kipua. Eikä mulla koskaan oo menkkakipuja kuin samana tai max. edellisenä päivänä, ennenku täti kurvaa paikalle iloa pilaamaan.
 
Testi tehty ja niiiiiin tyylipuhdas NEGATIIVINEN kun olla ja voi (dpo12/herkkä-testi).
Myöskään oireita ei ole. En aatellu testata enää tässä kierrossa..
Oon vaan tosi varma että raskaana en ole. :|

On tää vaan niin perseestä.. :$
 
Viimeksi muokattu:
Puuhis toivotaan, että se ois joku merkki raskautumisesta <3

Tänään mulla myös tuli alavatsakipua, vähän kuin menkkojen alkaessa, mutta ehkä lievempää. Kyllä tämä on ärsyttävää, kun ei voi tietää. Koko ajan kuulostelee. Me suunnataan honey moonillekin viikon päästä, niin ei kiva, jos siellä menkat alkaa..

Mulla myös sellainen outo oire oli, että vasemmassa kyljessä oli aivan kamalan hellä kohta ihossa. Ei siihen mikään ollu sattunu/hangannut tms. Mut aivan kosketusarka oli, voi toki liittyä siihen, että oli flunssainen olo. Nyt sekin ehkä helpottamaan päin. Myös pikku itkukohtauksia, mutta se nyt voi olla ihan normaalia minulla :)

Toivotaan plussia kaikille!


Mukavaa viikonloppua kuitenkin!
 
Lauantai 29.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..........14................53/28-43..........3.10.
Mustika..............31...........3................50/25-28............?
Eris...................25............2...............46/28................?
Lilly-.................25............5................39/30.................?

Hennu86............25............7................30/27-70............29.10.
Destello.............23............5................30/30...................?
lenkkari..............27............3................29/28-36..............?

anfia.................23............2.................29/30.................30.10.
pikkumy.............26............14...............26/25-28...............?
Tuikkiva.............27.............4................25/34-47...............4.11

millimolli.............26............15................25/24-30...........?
Puuhis25............25.............3................25/29?..................2.11?
~Vivianne~........29............10............... 21/25-54...........7.11

Tuttava1985......26.............4................17/25-?.............?
Crystal83...........28.............5................15/28-30...........12.11.
Esikko83............28..............4.................14/26-28............11.11

-Liv-.................23..............7.................13/40-55..........?
Ambrosia85........26............10..................13/25-32..........?
Tupu_...............26.............3..................12/30-34...........17.11.

Santski..............28............7..................9/24..................?
Selia..................25............5..................8/27-32............23.11.
lakritsi...............22............3................. 4/30-33............?
melassi..............28............7..................3/28-32............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21........13.10............. ..................YK14
Manda86...........25........25.10.................................YK11

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä palailee palstalle taas...
Manda86: plussaonnittelut. Siirsin sinut nyt plussanneisiin (vaikka ei ole mitään vähään aikaan kuulunut), toivottavasti on ok?!

Listan alkupään ihmisistä pitäisi kohta alkaa kuulua elonmerkkejä ettei tiputeta listalta pois, kun on kp:t yli tuplaten menny? Ilmoitelkaa jotain niin tiedetään että mukana olette vielä :)

Täällähän on lupaavia oireita yhdellä jos toisella, toivottavasti alkaa taas kunnon plussa-aalto!

Hennu86: ootko jo testaillu? Täällä on peukut pystyssä sun puolesta :)

ON: täällä aletaan ovista odottelemaan, tosin jos se on ensi viikolla niin eipä sitä kuitenkaan päästä hyödyntämään kun mies on reissuhommissa vielä... Mutta nyt viikonloppuna aiotaan tehdä paljon ennakkotalletuksia, jospa joku kantaisi hedelmää :) Ostin jopa greippimehua, jos siitä olisi jotain iloa, mutta se on ihan hirveän PAHAA! Taitaa jäädä sen kokeilu yhteen kertaan.

Hyvää viikonloppua ja plussaonnea itse kullekin!
 
Täällä odotellaan ovista. Kiertopäivät ovat vähän hukassa, sillä viime menkat olivat vähän omituiset. Ensimmäinen punertava viiru näkyi pyyhkiessä jo kiertopäivänä 23 (dpo 8) ja sen jälkeen oli niukkaa rusehtavaa vuotoa aina kp 29 asti, kp30-31 runsaampaa ruskeaa vuotoa ja niukkaa ruskeaa vuotoa vielä kp 31. Nyt on sitten vaikea arvioida että mistä em. päivistä olisi pitänyt aloittaa uuden kierron laskeminen... Toisaalta nämä kiertopäivät ovat olleet muutoinkin kohdallani hiukan arpapeliä, sillä tyypillisesti pari ensimmäistä vuotopäivää ovat olleet ns. "tuhrupäiviä". Arvioin että tänään olisi kiertopäivä 13, ovis voisi näin ollen olla maanantaina.

Tällä viikolla oli jonkin verran alavatsakipuja jälleen oikealla puolella, mietinkin että olisiko munasolu kypsymässä toistamiseen samalta puolelta - kai sekin on mahdollista. Valkovuoto alkoi muistaakseni keskiviikkona. Mitä ovistestejä muuten suosittelette? Minulla on käytössä Davidin liuskat ja vielä eilen ei tuohon liuskaan juuri toista viivaa piirtynyt. Viime kierrossa en saanut noihin liuskoihin yhtä vahvaa viivaa puhumattakaan vahvemmasta viivasta. Varmistelin kuitenkin viivan vahvistuessa CB:llä ja näin ovis tuli bongattua. Mietin että olisivatko esim. marketeissa myytävät Pregcheckit parempia?
 
Tsemppiä kaikille, joilla jännäpäivä lähestyy!! Toivottavasti saadaan paljon plussa uutisia!

ON: Aloitin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa oviksen tikuttamisen ja tänään sitten sain Davidin testiin selkeän plussan :) Nyt harmittaa, että eilen en jaksanut millään peittoja heilutella, oon ollu kipeenä ja väsymys tuntui vaan ylivoimaiselta. No täytyy tänään sitten senkin edestä... :whistle:
 
Heippa kaikki palstalaiset!!
Aikaa on mennyt ja oon ihan tarkoituksella koittanu olla kirjottelematta ja elättelemättä turhia toiveita, seurannut oon kyllä teitä!:heart:

Mulle sais päivittää:
lakritsi...............22............3.......... ......4/30-33..................?

Nyt sitten avautumaan..
Viime kierrossa, olin aika varma että on tärpännyt ja isku oli kova kun näin ei ollut. Ei mulla mitään suuria merkkejä ollut, vähä vihlontaa, menkkakipuja ei näkynyt ja yks aamu join appelsiinimehua ja siinä maistu lakritsi? Noh, jotenki ittelleni uskottelin et nyt en kirjota mitään, enkä puhu miehelle, et nyt tän täytyy olla totta, joten isku tuli todella,todella kovana.. Meni nyt tässä aikaakin ennen kuin tänne tulin kirjottaa. Jotain taikauskoa mulla et nyt kun en puhu ja kerro kellekkään tän täytyy olla totta.. Onko kellään ollu tällästä?

ON: On ollu kyllä paha viikko.. Täti tuli ja miehen kanssa ollut riita yli viikon.. Oli niin ihana lukea kun Hennu kirjoitti jossain välissä niiden riidasta kotona, jotenki tuli lohduttava olo, ei me olla ainuita.. Nyt vaan tilanne karannu niin käsistä että eiköhän kannattais nyt pitää vähän taukoa tästä vauva projektistakin, nyt musta tuntuu tältä..

Jotenki ärsyttää kun aikisemmin ollu niin säännöllinen kierto ja nyt se heittelee? Koko ajan pitenee vaan.. Voisinko ite vauva haaveillani vaikuttaa siihen, jos vaikka stressaan?

Huoh.. Onpas kurjaa tekstiä. Kiitos teille kun saan avautua, se helpottaa!

Paljon paljon plussa onnea kaikille!!!:heart:

Ilmoittelen itestäni taasen!
 
Mullakin on ollut outoja tuntemuksia mahassa, kuten Tuikkivalla ja Puuhiksella! Sitä taitaa olla liikkeellä. En kyllä käsitä muutenkaan mun kroppaa. Joskus mulla juilii mahassa, muttei oo joka kierrossa ollut niin. Nyt mulla oli ovis normaalia aiemmin (tikutin hyvin aikaisin huvikseni, koska mahassa juili ja viivat oli yhtä vahvat. Seuraavana päivänä kokeilin uudelleen ja viiva oli haalea, joten ovis taisi olla etuajassa kp 10), en millään jaksais odottaa vielä viikkoa. Torstaina ja myöskin tänään aamulla tuli vähän rusehtavaa paperiin aamupissalla, luulin jo että menkat alkaa etuajassa, muttei ainakaan vielä oo näkynyt.

Plussatuulia oikein hirmuisesti kaikille!!!
 
Sunnuntai 30.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..............14............54/28-43...........3.10.
Mustika..............31...............3............51/25-28...........?
Eris.....................25..............2............47/28................?
Lilly-..................25...............5............40/30.................

Hennu86............25................7............31/27-70............29.10.
Destello..............23...............5............31/30..................?
lenkkari..............27...............3.............30/28-36.............?
anfia...................23...............2...........30/30.................30.10.

pikkumy.............26.............14.............27/25-28..............?
Tuikkiva.............27...............4............26/34-47..............4.11
millimolli...........26..............15..............26/24-30...............?
Puuhis25............25................3...........26/29?..................2.11

~Vivianne~........29..............10...........22/25-54............7.11
Tuttava1985.......26...............4...........18/25-?.................?
Crystal83............28...............5...........16/28-30...........12.11.

Esikko83............28...............4............15/26-28............11.11
-Liv-...................23...............7..........14/40-55..............?
Ambrosia85........26.............10.............14/25-32..............?

Tupu_.................26...............3...........13/30-34............17.11.
Santski...............28................7...........10/24...................?
Selia...................25...............5............9/27-32.............23.11.

lakritsi................22...............3............5/30-33...............?
melassi...............29...............7............4/28-32...............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21........13.10............. ..................YK14
Manda86...........25........25.10.................................YK11

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Hennu missä olet ja ennen kaikkea mikä vointi..olen odottanut kuulevani sinusta..onko kaikki hyvin?

Onnea kaikille ovisten metsästäjille ja hyödyntäjille:heart:

on: sain perjantaina miniarpajaisista lasten vaatenaulakon..siinä sitten katsellessani sitä kirahvia mietin oliko se voitto kohtalon ivaa vai lupaus tulevasta..en ole vielä päättänyt kumpana pidän..täti kävi kylässä ja oli aika runsaat päivät verrattuna aiempiin.. nyt kaivetaan taas ovistikut (kaikki 20) esiin ja aletaan dippailemaan..jouduin tilamaan r-testjäki lisää viime kierron häröjen takia..nyt niitäkin on varastossa 9 liuskaa.. + 1 digi jota on säästelty..eli täysien varaston kanssa kohti uutta yritystä=) Pillereisden lopetuksesta on nyt reilu puolivuotta ja tsh laskussa..pitäis kropan alkaa olemaan toimintakunnossa..jos ei veikka ei voi voittaa..ja minä aion veikata konkurssiin asti:D
 
Hyvää maanantaita naiset! :wave:

puuhis25 Älä vielä lannistu negasta, todennäköisesti oli liian aikaista testata :) Kannattaisi vain odotella siihen asti, että menkat ovat myöhässä :) Ei montaa päivää enää :)

anfia Pahoittelut negasta : / Mutta eihän siinä välttämättä mitään vielä näykään? Testaileppa myöhemmin uudestaan :)

lakritsi Jos vauva"projekti" saa jo hermot kiristymään ja riitoja aikaiseksi, niin ehkä kannattaisi pitää vähän taukoa? Siis ihan varsinaisesta yrityksestä :) Tjottailu on asia erikseen ;) Itse huomasin kesällä ja loppukesällä, että mulla se yrittäminen ja vittuuntuminen omaa kroppaa kohtaa alko vaikuttaa ihan kaikkeen... Parisuhteeseen, muihin ihmissuhteisiin, töihin... Enkä mie silloin uskonut, kun ystävät käskivät mun höllentämään ja vähentämään stressiä asian suhteen. Onneksi sen kuitenkin itse tajusin ja onpa asiat alkaneet mennä paremmalla tavalla.
Ja usko tai älä, sie oot tällä hetkellä kaikista hedelmällisemmässä iässä :) Teillä alkoi nyt yk 3. Jos hormonaalista ehkäsyy oot käyttänyt, niin kropalla voi mennä puoli vuotta tai vuosi, ennen kuin hormonit tasaantuu. Sanotaan, että 80 % naisista tulee raskaaksi ensimmäisen vuoden aikana ja vielä seuraavanakin vuonna noin 80 % raskautuu niistä, jotka eivät ensimmäisen vuoden aikana onnistuneet raskaaksi tulemaan. Jos sun kroppa toimii ja isännän siittiöt pelittää hyvin, on siltikin joka kierrossa noin 20 %:n mahdollisuus raskautua.
Stressi ym. voi siirtää ovulaatiota, jonka takia myös menkat siirtyvät ja kierrot voivat näin ollen pidentyä. Olin itsekin yk 3-5 vielä ihan helisemässä, kun ei tapahdu mitään, mutta nyt sitä alkaa turtumaan. Voimia sinulle :hug:

ON: Täällä on nyt todella ärsyttävä tilanne. Tein viime perjantaina (kp 29) iltapäivällä herkän mammaksin davidin testin: puhdas negatiivinen. Eilen aamulla tein samanmoisen testin ja ihan kuin olisin siinä ollut näkevinäni viivan paikan (kun oikein tihrusti oikeassa kulmassa ja valossa!). Tänään tein aamulla herkän testin, normi testin (herkkyys 25) ja ovistestin. Ovistestiin ei mitään, normi testiin ei mitään ja herkässä ehkä se viivan paikka? Miehelle en ole edes näyttänyt, kun ei se siinä mitään näkis eikä mullakaan toiveet korkealla ole. Mammaksin testeissä kun ei pitäisi olla viivan paikkoja valmiina.

Tilasin eilen PregCheck-testejä ja dippailen niillä sitten loppuviikosta. Menkoista ei tietoakaan. Ei yhtään sellainen olo, että ne olisi alkamassa lähiaikoina. Tissit kipuilee edelleen ja nyt on taas naama alkanut kukkia (mikä voi kyllä menkkoja enteillä). Lämmöt on olleet 36.2 - 36.8. En tiedä, onko mun peruslämpö noussut siitä 35.2 asteesta muutenkin normaalimpaan suuntaan? En ole alkukierrossa mittaillut.

Iltaisin närästää (olin tästä vaivasta jo päässyt eroon), toisinaan on helvetin kuuma ja sitten taas palellaan. VÄSYTTÄÄ, mutta se voi johtua syksystä muutenkin. Menkkoja enteilevä tasainen ärsytys loistaa poissaolollaan, samoin turvotus.

Voisinko siis päätellä, että Terolutit eivät enää toimi meikäläisen kohdalla niin kuin ovat toimineet viidessä muussa kierrossa? Raskaustesteissä pitäisi jo tässä vaiheessa näkyä aika paljonkin. Seksiä oli kp 12, ovulaatiotuntemuksia oli kp 14-15 ja nyt mennään kp 32. Ja vaikka kyseessä olisi myöhäinen kiinnittyminen (mikä ei aina tiedä hyvää), niin siltikin jotain pitäisi testeissä näkyä, vai?? Että tällainen todella ärsyttävä tilanne enkä jaksa enää uskoa raskauden mahdollisuuteen.

*muoks* Pari ystävää veikkas, että voisko menkat olla myöhässä laihtumisen takia (4-5 kg puolessa vuodessa)? En oikein jaksa uskoa, mut ehkä se vittu sitten on niin...
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 31.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ninja09..............22..............14............55/28-43...........3.10.
Mustika..............31...............3............52/25-28...........?
Eris.....................25..............2............48/28................?
Lilly-..................25...............5............41/30.................

Hennu86............25................7............32/27-70............29.10.
Destello..............23...............5............32/30..................?
lenkkari..............27...............3............31/28-36.............?
anfia...................23...............2...........31/30.................30.10.

pikkumy.............26.............14.............28/25-28..............?
Tuikkiva.............27...............4............27/34-47..............4.11
millimolli...........26..............15.............27/24-30...............?
Puuhis25............25................3...........27/29?..................2.11

~Vivianne~........29..............10...........23/25-54............7.11
Tuttava1985.......26...............4...........19/25-?.................?
Crystal83............28...............5...........17/28-30...........12.11.

Esikko83............28...............4............16/26-28............11.11
-Liv-...................23...............7..........15/40-55..............?
Ambrosia85........26.............10.............15/25-32..............?

Tupu_.................26...............3...........14/30-34............17.11.
Santski...............28................7...........11/24...................?
Selia...................25...............5...........10/27-32.............23.11.

lakritsi................22...............3............6/30-33...............?
melassi...............29...............7............5/28-32...............?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21........13.10............. ..................YK14
Manda86...........25........25.10.................................YK11

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Hennu Hei ja voimia sinulle :hug:..eilen tuossa kuikuilinki sinun perääsi..niistä mammaksin davideista sen verran että mulla näkyi puikoissa viivanpaikkaa ja nyt näissä liuskoissa ei ole näkynyt edes sitä..en osaa sun puolesta sanoa miten näkyy..eikä se hcg-hormoni välttämättä lähde nopeasti nousuun/testiin vaikka olisi ollut norm kiinnittyminen.. minä toivon sydämeni pohjasta että saisit seuraavaan testiin kaksi värikästä viivaa..ja jos ei niitä niin sitten ainkain tädin kylään.. muistan liian hyvin kuinka kamalaa oli kun menkat 3 vk myöhässä ja r-testit antoivat viivanpaikkaa.. ja siihen ystäviesi kommenttiin viitaten..en jaksa uskoa että puolen vuoden akselilla tapahtunut painonpudotus saisi kehoasi reagoimaan terojen kanssa tuolla tavoin.. koita jaksaa Hennu ja pura mieltäsi kun asiat panavat..täällä kuunnellaan ja autetaan..surraan ja iloitaan..
 
Kiitos melassi :heart: Toivotaan, että tässä tapahtuisi jotain suuntaan tai toiseen! Ehkä nyt alkaa olla sellainen olo, että hiukset tuntuvat rasvottuvan nopeammin ja muutenkin sellainen tuskainen olo. Ehkä ne menkat ovat tulossa tämän viikon aikana!

"Raskaustesti kuitenkin kannattaa tehdä vasta kuukautisten poisjäännin jälkeen. Luotettavimman tuloksen raskaustestillä saa kun tekee sen noin viikko kuukautisten poisjäännistä. Aikaisessa vaiheessa raskautta testit eivät ole niin luotettavia, sillä hormonitaso ei välttämättä ehtinyt nousta niin, että sen havaitsisi raskaustestillä luotettavasti. HCG:n nousu on kaikilla yksilöllistä, toisilla taso nousee hitaammin ja toisilla nopeammin, joten testit eivät anna kaikille oikeita tuloksia samoihin aikoihin."

Tämä nyt anto taas vähän (turhaa) toivoa...
 

Yhteistyössä