Hakutulokset

  1. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    Tässä nähdään kuinka vähän joidenkin päikkärissä oleville lapsille jää päivässä liian vähän aikaa omien vanhempien kanssa, ovatko mahdolliseti kaikkina kuukauden arkipäivinä eli 20 pv/kk hoidossa aika rankkaa lapsille toivottavasti edes viikonloppuina antavat lapsilleen aikaa
  2. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :laugh: Hei haloo illasta kun lapset nukkuu maalaan muutaman tunnin joten ei se työni vie aikaa lapsiltani pois
  3. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :laugh: Kuulehan ainakaan minun lapseni eivät ole isällää hoidossa sillä meis käy töissä kodin ulkopuolella suhteellisen isossa firmassa ja minä olen hoitanut kaikki lapset itse kotona
  4. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    Ei pääni mikään pipi oo mutta eräille tuntuu ne maisterin paperit niin tärkeille että pitää vauvakin hilata hoitoon. Ymmärrän kyllä jos opiskelijat laittaa lapsen päikkäriin jotta voivat käydä koulussa,mutta normaali ihminen ei ihan pientä vauvaa raahaa hoitoon vaan vie lapsen hoitoon noin...
  5. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    3v hoidossa että saat kouluhommat tehtyä vauvan unienaikana kuulostaa aika hassulle ettäpitää 3 tunkea päikkäriin kun läksysi kärsii lapsesta Aijaa missäs sun vauva on silloin kun olet yliopistolla raahaatko vauvankin päikkäriin moneksi tunniksi vai palkkaatko kotiin hoitajan vai miehesikö...
  6. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    No ainakaan ei ole provo mutta valitettavasti tuollaisiakin vanhempia on olemassa onneksi noiden noin välinpitämättömien osuus ei ole kovin suurta ja yleensä ne ovat niitä uraohjuksia joille on tärkeämpää työ kuin lapset
  7. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    No ainakaan ei ole provo mutta valitettavasti tuollaisiakin vanhempia on olemassa onneksi noiden noin välinpitämättömien osuus ei ole kovin suurta ja yleensä ne ovat niitä uraohjuksia joille on tärkeämpää työ kuin lapset
  8. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :laugh: Kuulehan minulla on paljon ystäviä jotka myös ovat kotiäitejä eli minulla on seuraa muista aikuisista vaikka jakaa sinullekkin ja sosiaaliset taitoni ovat raudanlujat. Ammattinikin on sellainen että sitä voin harjoittaa kotoa käsin olen nimittäin taidemaalari ja lapsetkin ovat...
  9. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    Aivan oikeassa olet lapsiin kyllästyneet päivänsä kotona olevat rahaavat lapset jopa 8 ellei 10 tunniksi hoitoon ja illalla haetaan klo 17 pois ja eikun klo 19 unille eli eivät vietä edes kunnolla aikaa lastensa kanssa kuin muutaman tunnin päivässä ja viikonlopuksi mummolaan tai tukiperheeseen...
  10. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :( En voi ymmärtää kuinka äiti voi väsyä kotiäitiyteen ja sanoa että ahdistaa ajatus mennä lasten kanssa hiekkalaatikolle,voi kuopus parkaa joka syntyy syksyllä kun äiti on 2 lapsen jälkeen kyllästynyt kotiäitiyteen,aiotko lempata lapsi paran päikkäriin niin pian kuin mahdolista??? minulle...

Yhteistyössä